ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارکو رویس به رئال مادرید می‌پیوندد


بازیکن میانی تیم فوتبال دورتموند با وجود ابراز تمایل تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و بارسلونا، آمادگی خود را برای پیوستن به تیم رئال مادرید اعلام کرده است.

خبرگزاری مهر: بازیکن میانی تیم فوتبال دورتموند با وجود ابراز تمایل تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و بارسلونا، آمادگی خود را برای پیوستن به تیم رئال مادرید اعلام کرده است.

این ملی پوش آلمانی با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش ۳۱ میلیون دلار به تیم فوتبال رئال مادرید خواهد پیوست.

بر پایه گزارش اکسپرس، رویس در پایان این فصل از رقابتها به مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا خواهد پیوست.

یکی از دلایل جدایی رویس از دورتموند عملکرد بسیار بد این تیم در فصل ۱۵-۲۰۱۴ عنوان شده است.

دورتموند در حال حاضر تیم یکی مانده به آخر رقابتهای بوندس لیگا است و در ۱۷ بازی، ۱۰ باخت را متحمل شده است.


ویدیو مرتبط :
گل اول مارکو رویس به رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید از خرید مارکو رویس منصرف شد


مارکو رویس دو سال است که مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد اما به نظر می رسد که آنها دیگر از خرید این ستاره دورتموند منصرف شده باشند. ورزش سه: مدیران رئال، اواخر بهار گذشته برای مدتی تلاش کردند تا رویس را به خدمت بگیرند. با توجه به رقم 25 میلیونی فسخ قرارداد این بازیکن، رئال مادرید برای خود شانس خوبی قابل بود تا رویس را جذب کند اما یک مصدومیت نابهنگام در آستانه جام جهانی سبب شد تا پروژه خرید این بازیکن به تاخیر بیفتد.

رویس در ادامه، دو بار دیگر نیز دچار مصدومیت شدید شد و در زمستان 2015 قرارداد خود را تا 2019 با دورتموند تمدید کرد. رقم فسخ قرارداد او نیز افزایش بافت.

روز گذشته در برنامه "ال پریمز توکه" شبکه اوندا سرو اعلام شد که مدیران رئال از خرید رویس صرفنظر کرده اند. مصدومیت های دامنه دار  این بازیکن یکی از مهمترین دلایل این مساله عنوان شده است. ضمن اینکه رئال با داشتن بیل، رونالدو، بنزما و خامس در فاز تهاجمی، نیاز چندانی هم به رویس احساس نمی کرد.