ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارکوس روخو به منچستر‌یونایتد پیوست


مدافع آرژانتین در جام‌جهانی برزیل با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به منچستر‌یونایتد پیوست.

خبرگزاری ایسنا: منچستر‌یونایتد که مدت‌ها به دنبال جذب یک مدافع بود در نهایت توانست با مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی اسپورتینگ لیسبون به توافق برسد و این بازیکن را به فهرست نفرات خود اضافه کند.

مارکوس روخو در گفت‌وگو با رادیو Continental آرژانتین گفت: پیوستن به منچستر‌یونایتد رویای من بود که محقق شد. البته ترک اسپورتینگ لیسبون کار آسانی نبود.

این مدافع آرژانتینی در روزهای گذشته با مسئولان باشگاه پرتغالی بر سر انتقال به منچستر‌یونایتد به مشکل خورده بود. او که همراه آرژانتین به فینال جام‌جهانی رسید، در سیستم سه دفاعی منچستر‌یونایتد احتمالا در سمت چپ به میدان خواهد رفت.

مارکوس روخو در مدت 2 سال حضور در اسپورتینگ لیسبون 60 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و پیش از این در تیم‌های استودیانتس و اسپارتاک مسکو به میدان رفت.

روخو در تیم منتخب جام جهانی برزیل حضور داشت و پیوستن این بازیکن به منچستر‌یونایتد می‌تواند مشکلات این تیم را کاهش دهد.


ویدیو مرتبط :
تمرین اول مارکوس رخو در منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارکوس روخو رسماً به منچستر پیوست


منچستریونایتد دقایقی قبل رسماً مارکوس روخو را با قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفت.

سایت برنامه نود: منچستریونایتد دقایقی قبل رسماً مارکوس روخو را با قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفت.

مارکوس روخو ۲۴ ساله، با قراردادی ۲۰ میلیون یورو، امروز تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد را با موفقیت پشت سر گذاشت و با قراردادی ۵ ساله راهی یونایتد شد. در ازای این انتقال، نانی برای یک فصل به طور قرضی راهی اسپورتینگ شد.