ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارسیال: دوست دارم مانند آنری باشم


ستاره فرانسوی منچستریونایتد دوست دارد در آینده مانند تیری آنری شود. او تاکید کرد که منچستر تیم مورد علاقه او از دوران کودکی بوده است و هنوز در این تیم به شرایط ایده‌آل خود نرسیده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو فرانسه، آنتونی مارسیال تا قبل از پیوستن به منچستریونایتد بازیکنی ناشناخته برای فوتبال‌دوستان در سراسر جهان بود. این بازیکن 19 سال با رقمی بسیار بالا در فصل جابه‌جایی تابستانی به یونایتدها پیوست.

مارسیال شروع بسیار خوبی در یونایتد داشت و در همان بازی نخست موفق شد که با پیراهن این تیم برابر لیورپول گلزنی کند تا نشان دهد خرید خوبی است. این بازیکن فرانسوی عملکرد خوبی در تیم تحت هدایت لوییس فان خال داشته و بسیاری را با تیری آنری، مهاجم فرانسوی و پیشین آرسنال مقایسه می‌کنند.

مارسیال که زیاد اهل حرف زدن با رسانه‌ها نیست، در گفت و گویی که با رادیو فرانسه درباره آنری گفت: او یک اسطوره است و بدون شک دوست دارم مانند او باشم. چه بسا با تلاش بیشتر و پختگی لازم بتوانم روزی مانند آنری شوم اما در شرایط کنونی فاصله بسیار زیادی با او دارم.

مارسیال درباره این سوال که چرا منچستریونایتد را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد هم گفت: یونایتد از نظر من جزو پنج باشگاه برتر جهان است. از کودکی آروزی حضور در این تیم را داشتم. فان خال علاقه زیادی به من داشت و از طرف دیگر، من هم دوست داشتم به حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهم و به همین خاطر این تیم بزرگ را انتخاب کردم و اصلا از چنین انتخابی پشیمان نیستم.

این بازیکن فرانسوی در ترکیب شیاطین سرخ فراتر از انتظار ظاهر شده اما با این حال معتقد است هنوز به دوران خوب خود در یونایتد نرسیده است. «زبان یکی از بزرگترین مشکلات من در فوتبال انگلیس است. بدون شک به مرور زمان این مشکل حل می‌شود و بازی‌های بهتری را برای تیم محبوبم به نمایش خواهم گذاشت. هنوز به شرایط ایده‌آلم نرسیده‌ام و با تلاش زیاد می‌خواهم به بازیکنی تاثیرگذار برای یونایتد تبدیل شوم.»

شاگردان لوئیس فان خال در هفته هشتم لیگ جزیره شکست سنگینی را برابر آرسنال متحمل شدند و با سه گل در ورزشگاه امارات تن به شکست دادند تا علاوه بر از دست دادن صدر جدول رده بندی، با تفاضل گل پایین نسبت به آرسنال در جایگاه سوم قرار بگیرند.


ویدیو مرتبط :
محمد اینانلو - دوست دارم کنارت باشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسنایدر: به جای مرد سال جهان شدن دوست دارم با اینتر موفق باشم



 

اسنایدر: به جای مرد سال جهان شدن دوست دارم با اینتر موفق باشم

 

بازیکن هلندی میانه‌میدان اینترمیلان کسب موفقیت به همراه تیم باشگاهی را به دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان ترجیح می‌دهد.

وسلی‌اسنایدر گفت: تمام کسانی که مرا از نزدیک می‌شناسند، خوب می‌‌دانند بازیکنی دنبال موفقیت‌های صرفا فردی نیستم. بلکه به آنچه تیم کسب کند، اهمیت می‌دهم. دوست دارم بیش از آن که خود به تنهایی موفقیتی کسب کنم، در کنار تک‌تک نفرات تیم شاهد دستاوردی تازه باشم.

این بازیکن 26 ساله که به همراه تیم ملی هلند در رقابت‌های جام‌جهانی 2010 به مقام نایب قهرمانی رسید، اواخر تابستان با اینترمیلان مقام قهرمانی قاره سبز را بدست آورد. کسب این دو موفقیت درخور توجه سبب شد تا برخی از کارشناسان احتمال دهند وی درپایان سال میلادی جاری به عنوان بازیکن برتر جهان از دیدگاه فیفا خواهد رسید.

وی افزود: فکر می‌کنم با 26 سال سن هنوز برای کسب چنین موفقیتی وقت دارم. با این حال حتی اگر به عنوان بازیکن برتر سال برگزیده شوم، ملاک‌هایم تغییری نخواهد کرد. چون کماکان موفقیت گروهی را پیگیری می‌کنم.