ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارسلو: همان کاری که مربی مان خواست را انجام دادیم



 

 

مارسلو: همان کاری که مربی مان خواست را انجام دادیم

 

ستاره برزیلی معتقد است که رئال این پیروزی را مدیون هوادارانش است.

مارسلو، مدافع برزیلی باشگاه رئال مادرید از صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است

این ستاره برزیلی اولین گل تیمش دراین دیدار را در دقیقه 37 به ثمر رساند تا رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 1-4 به دور بعد صعود کند.

این اولین بار در طول 7 سال گذشته است که رئال به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می رسد ومارسلو از این بابت بسیار خوشحال است

مدافع 22 ساله رئال گفت:« ما همان کارهایی که مربیمان می خواست را در زمین مسابقه پیاده کردیم و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدیم.این پیروزی به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد و ما این برد را مدیون هوادارانمان هستیم.»

مارسلو به حریف آتی تیمش دراین رقابتها فکر نمی کند:« ما راجع به حریفمان در مرحله بعد فکر نمی کنیم.باید منتظر قرعه  کشی باشیم و ببینیم که چه خواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
چند کاری که هممون انجام دادیم.خیلی جالب!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات قلعه نویی پس از شکست مقابل نفت / منصوریان: کاری که قلعه‌نویی کرد را هیچ مربی انجام نمی‌دا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - پنالتی ما گرفته نشد
قلعه‌نویی: بیرانوند ستاره بازی بود/نمی‌دانم چرا بازیکنان ملی‌پوش ما عملکرد خوبی ندارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بیرانوند تبریک می‌گویم که ستاره این بازی بود اما ما بدشانس بودیم..

به گزارش خبرگزاری فارس،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال گفت: در ابتدای صحبت‌هایم دو تبریک به تیم نفت و تیم ملی والیبال می‌گویم. درباره بازی باید بگویم هفته قبل نباید می‌بردیم و بردیم اما این هفته هر کاری کردیم توپ ما درون دروازه نرفت و به بیرانوند تبریک می‌گویم که ستاره این بازی بود اما ما بدشانس بودیم توپ‌هایمان به تیرک خورد البته کیفیت زمین بد بود و حتی در این زمین برنده هم شدیم من این موضوع را گفتم اما در مجموع به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم و حق ما امروز باخت نبود و به منصورریان هم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم بازی‌های سختش در لیگ تازه شروع شده ، گفت: ما امسال هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم چرا که همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و به مراتب بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. اما در این بازی خوب بودیم اما بدشانس چرا که توپ‌های ما گل نشد و بیرانوند هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

وی ادامه داد: البته استقلال مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کند و دیدید که در 8 بازی انجام شده ما 5 بازی میهمان بودیم و کیفیت زمین بازی با سایر زمین‌ها فرق می‌کند امیدوارم همه زمین‌ها ما مثل ورزشگاه آزادی باشد.

قلعه‌نویی اظهار داشت: در بازی امروز 3-4 بازیکن ما ضعیف بودند و دیدید که محسن فروزان کم‌کارترین بازیکن زمین بود آنهم در حالی که بیرانوند ستاره بود اما می‌بییند که بازیکنان ملی‌پوش ما هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند و آماده نیستند و امیدوارم با آماده شدن آنها و اضافه شدن مصدومان شرایط تیم بهتر شود و بازی به بازی بهتر شویم. البته نبود میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ملی‌پوشان این تیم که از جام جهانی برگشتند شرایط خوبی ندارند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای من جای سوال دارد چرا که وقتی بازی‌های فیفا دی را می‌بینیم متوجه می‌شویم که بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده‌اند چقدر شرایط خوبی دارند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ملی‌پوشان ما عملکرد خوبی ندارند شما بروید درباره سایر تیم‌ها هم تحقیق کنیید و ببیند آنها در چه شرایطی هستند اما بازیکنان ما با قبل از چام جهانی فرق کرده‌اند و این موضوع برای همه ملی‌پوشان ایران است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه ستاره شدن امید ابراهیمی به ضرر این تیم است یا نه،‌گفت: ابراهیمی بازیکنی اخلاقی و فنی است و هر وقت او را می‌بینم افسوس می‌خورم که چرا او پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری در جام جهانی نبودند و فکر می‌کنم امروز او یکی از ستاره‌های ما بود چرا که هم شوت زد هم گل زد هم پاس داد و باید قبول کنیم که ابراهیمی کار چند بازیکن را انجام می‌دهد و از همه تشکر می‌کنم که امروز همه تلاش‌شان را کردند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز با نبود بازیکنانی مثل فخرالدینی و کریمی مجبور شدیم جابجایی انجام دهیم و اگر بازیکنان مصدوم و محروم ما بودند شرایط ایده‌آلی داشتیم اما دیدید خسرو هم آماده نبود و من در مربیگری‌ام نشان دادم که هر بازیکنی آماده باشد او را به میدان می‌فرستادم.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: به داوران بازی خسته نباشید می‌گویم اما وقتی فیلم بازی را دیدم نظر نهایی می دهم. اعتقاد دارم در دقیقه 44 بر روی شهباز‌زاده پنالتی شد و گل دوم نفت هم از خطا روی رمضانی به وجود آمد که البته امیدوارم اشتباه کنم اما این باخت تقصیر ما بود نه داوری هر چند اگر پنالتی ما گرفته می شد شرایط فرق می‌کرد.

 

----------------------

 

از فوتبال عربی خوشم نمی‌آید
منصوریان: ورودم به استقلال را مدیون قلعه‌نویی هستم/ آبی‌پوش نبودم سرمربی نفت نمی‌شدم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: حضورم در استقلال را مدیون قلعه‌نویی هستم و اگر در این تیم بازی نمی‌کردم سرمربی نفت هم نمی‌شدم .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیم فوتبال نفت تهران بر استقلال در نشست خبری پایان تیمش گفت: از لحظه‌ای که بازی تمام شد کار مدیریت در ذهن بازیکنان جوانم را آغاز کردم چرا که باید آنها را آماده دیدار با نفت مسجد سلیمان می‌کردم و فضای برد بازی امروز را از سرشان بیرون می‌کردم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم بعد از 6 سال دور‌ از استقلال تیمی که از 7 سالگی با آن زندگی کردم روزی رو در رویش بایستم اما باید از قلعه‌نویی تشکر کنم که چه قبل و چه بعد از بازی فضای دوستانه‌ای برای ما به وجود آورد و من ورودم به مکتب استقلال را مدیون قلعه‌نویی، بهتاش فریبا، نصرالله عبداللهی و کاظم اولیایی می‌دانم و اگر به استقلال نمی‌آمدم سرمربی نفت هم نمی‌شدم و این افتخاری برای من بود که در تیم بزرگ استقلال بازی کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: این بازی برای من پیام دیگری هم داشت و آن این بود که 17 سال در استقلال بودم و امروز فهمیدم هوادار یار دوازدهم است یعنی چه و امروز معنی واقعی هواداری را در استقلال متوجه شدم و از اینکه در استادیوم بودم لذت بردم.

وی افزود: درباره نتیجه بازی صحبت ندارم و حرف فنی هم نمی‌زنم اما تا روزی که زنده هستم مدیون باشگاه نفت هستم و شاگرد استقلال خواهم بود. در این بازی دو بار توپ استقلال به تیر دروازه ما خورد و بچه‌های جوان ما فکر می‌کردند گل خوردیم اما ما دو توپ زدیم که هر دو گل شد اما این حرف‌های من به این معنی نیست که خودم و نفت را با استقلال قیاس کنم البته خوشحالم که در بازی امروز باز هم عده‌ای از دوستانم را در استقلال دیدم و دوست داشتم شرایط به گونه‌ای نبود که رو به روی تیم محبوبم قرار بگیرم اما دست تقدیر بود و من هم دست همه را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که 17 سال در استقلال بودم و از این موضوع لذت می‌برم چرا که فضای استادیوم ر ا دیدم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم که مقابل‌شان بردیم و امیدوارم ما را ببخشند.

منصوریان در خصوص اینکه چرا نفت تهران تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال را خوب می‌برد اما در مقابل تیم‌های ضعیف‌تر نتایج خوبی نمی‌گیرد، گفت: این عیب اصلی ماست و من داخل رختکن بازیکنان را جمع کردم و اصلا دوست نداریم در قامت بردن قرار بگیریم و مقابل بزرگان ببریم اما مقابل تیم‌های رده پایین نتیجه نگیریم و این عیب ماست چرا که باید همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال و سپاهان داریم مقابل این تیم‌ها هم داشته باشیم و این دغدغه فکری ماست و شجاعت دارم و می‌گویم این عیب تیم ماست که باید آن را رفع کنیم و امیدوارم از هفته آینده این اتفاق بیفتد.

منصوریان در خصوص خالکوبی بعضی از بازیکنان فوتبال هم افزود: من به این بحث ورود نمی‌کنم اما این را می‌‌گویم که باید همیشه شخصیت خودمان را حفظ کنیم و این شما هستید که باید آن ذهنیتی که نسبت به من دارید را در مواجهه با من ببینید و به گونه‌ای نباشم که ذهنیت شما درباره خودم را بشکنم. با این همه مسئله خالکوبی یک مسئله شخصی  است و من به آن ورود نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص صحنه‌ای که به بازیکنان تیمش به دلیل وقت‌کشی اعتراض کرد، افزود: خیلی رک می‌گویم که من از فوتبال عربی خوشم نمی‌آید و می‌دانم که زمین خوردن بازیکنان چقدر روی اعصاب هواداران می‌رود اما این را هم باید بگویم که بازیکنان باید دلاورانه و شجاعانه بجنگند اما در  آن صحنه امین حاج‌محمدی واقعا مصدوم شده بود و حتی با قاضی و ابراهیمی حرف زدم چرا که حاج‌محمدی 92 دقیقه با پای ترک خورده بازی کرد اما از او خواستم روی درد بلند شود و بازی کند.

وی در پایان گفت: من خودم هوادار بودم و می‌دانم زمین خوردن بازیکنانی که تیم‌شان جلو است چه سوهانی روی اعصاب آنها است و ما باید جوانمردانه بازی کنیم تا الگوی عربی در فوتبال ما جا نیفتد.

 

-------------------------

 

گنگم نه خوشحالم نه ناراحت
منصوریان: کاری که قلعه‌نویی کرد را هیچ مربی انجام نمی‌داد/به خاطر دو اتفاق کنار خط آمدم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از شرکت در نشست خبری در بیرون از سالن کنفرانس هم گفت‌وگویی با دوربین‌های تلویزیون انجام داد و گفت:‌از نظر فنی بازی همان دو گل را داشت که دیدید. استقلال از نظر فنی کیفیت بالایی دارد. جایگاهش در جدول این مسئله را ثابت می‌کند.

وی در مورد دل‌نوشته‌ای که روی سایت نفت قبل از بازی با استقلال قرار داد و هواداران برایش سنگ‌تمام گذاشتند، گفت: در وهله اول باید از ارباب جراید عذرخواهی کنم، چون آن دلنوشته به قلم خودم بود از 7 سالگی عاشق استقلال بودم و خودم را شاگرد مکتب استقلال می‌دانم. فارغ از هر نتیجه‌ای که در این بازی به دست می‌آمد هواداران استقلال با من و تیم من حس رقابت نداشتند.

منصوریان ادامه داد:‌از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم زیرا او در یک صحنه غیرحرفه‌ای عمل کرد و دستم را گرفت و به سمت تماشاگران استقلال برد. او با این حرکت فشار را از روی تیم من گرفت من همیشه گفته‌ام مدیون 5-6 نفر هستم که به استقلال آمدم. کاظم اولیایی،‌نصرالله عبداللهی، امیر قلعه‌نویی، جواد زرینچه،صادق ورمزیار و منصور پورحیدری. امروز هم یک فوتبال برگزار شد اگر آن سال‌ها در استقلال حضور نداشتم الان هرگز سرمربی نفت نمی‌شدم. با حضور در استقلال به رویای کودکی خودم رسیدم.

سرمربی نفت با تشکر مجدد از قلعه‌نویی گفت:‌کاری که قلعه‌نویی انجام داد هیچ مربی انجام نمی‌داد. او دست من را گرفت و به سمت هواداران استقلال بردو با این حرکت فشار روانی از روی تیم من کم شد.

منصوریان در مورد اینکه با تشویق‌های امروز به یاد بازی خداحافظی‌اش با استقلال افتاد و دسته گل‌هایی به شکل قلب به هواداران تقدیم کرد، گفت: وقتی دسته گل‌ها را به سمت هواداران پرت می‌کردم احساس می‌کردم که قلبم را به سمت آنها پرت می‌کنم. از صمیم قلب هواداران استقلال را دوست دارم.

وی در مورد اینکه آیا اکنون خوشحال است یا ناراحت،‌گفت: واقعا گنگم نمی‌دانم خوشحالم یا ناراحت. افتخار می‌کنم که شاگرد مکتب استقلال بودم البته به تیم نفت هم خیلی مدیونم که به من اطمینان کرد.

سرمربی نفت در مورد اینکه در بازی با استقلال فقط دو بار کنار خط آمد، گفت: بار اول برای بوسیدن آندرانیک تیموریان کنار خط آمدم چون دوستش دارم و دفعه دوم وقتی دیدم که امید ابراهیمی و محمد قاضی خیلی اعتراض می‌کنند کنار خط آمدم و با وجودی که می‌دانستم حاج محمدی مصدوم شده است و همه دیدید با پای لنگان از ورزشگاه رفت با صدای بلند گفتم حق نداری خودت را زمین بزنی چون من خودم سال‌ها بین تماشاگران نشستم و می‌دانم وقت‌کشی بازیکنان سوهان روح تماشاگران می‌شود. اگر این دو اتفاق نبود همین دوبار هم کنار خط نمی‌آمدم و مقابل استقلال از روی نیمکت بلند نمی‌شدم.
اخبار ورزشی - فارس