ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارسلو برابر پاس همدان به میدان می رود



 

 

 

 پاس همدان

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پیکان قزوین با دریافت مجوز بازی می تواند پس از ۵۰ روز در مسابقات لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

مارسلو مهاجم ۲۹ ساله برزیلی که اواخر آذرماه با تیم فوتبال پیکان قزوین قرارداد امضا کرده بود، به خاطر مشکلاتی که برای صدور کارت بازی اش پیش آمد، نتوانست پیکان را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

این بازیکن به همین دلیل مجبور شد در یک دیدار تیم استقلال قزوین که در رقابت‌های دسته دوم حضور دارد، شرکت کند و پس از همراهی این تیم، مشکلش برای حضور در مسابقات لیگ برتر برطرف شد.

براین اساس وی طی روزهای آینده با دریافت ITC می تواند تیم فوتبال پیکان را در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل تیم پاس همدان همراهی کند و پس از ۵۰ روز از زمان ثبت قراردادش در مسابقات لیگ ایران به میدان برود.

مارسلو برزیلی که پیشینه حضور در تیم‌هایی از کشورهای برزیل، پرتغال و فرانسه را دارد، عصر روز سه شنبه بیست و چهارم دیماه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران تا پایان رقابت‌های فصل جاری به عضویت تیم پیکان در آمد اما به علت مشکلاتی که در صدور کارت بازی‌اش پیش آمد از همراهی فیروز‌ه‌ای پوشان قزوینی بازماند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
10 تا از برترین پاس گلهای مارسلو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاندار همدان: پاس با سه تبانی علنی سقوط کرد



 

 

استاندار همدان: پاس با سه تبانی علنی سقوط کرد

 

استاندار همدان در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده از تبانی در فوتبال برای سقوط پاس همدان سخن گفت.

کرم رضا پیریایی با بیان اینکه در زمینه سقوط تیم پاس به رده پایین‌تر نیز حقایقی هست که در جمع شما بیان می‌کنم، اظهار کرد: در این زمینه سه تبانی علنی وجود داشت که نخستین آن بازی نفت تهران و شاهین بوشهر است چرا که از ما پایین‌تر بودند.

وی با بیان اینکه خود فوتبالی‌ها می‌دانند پشت پرده فوتبال چیست، افزود: شاهین بوشهر امتیاز نداشت اما چون این دو تیم به یک مجموعه مربوط بودند در دقیقه 90، توپ از زمین شاهین عبور ‌کرد به دروازه شاهین رفت و بازی تمام شد که تبانی بسیار مشخصی بود.

پیریایی گفت: مس کرمان دو بر هیچ از راه‌آهن جلوتر بود اما اگر این نتیجه حفظ می‌شد راه‌آهن حذف می‌شد اما دو گل دیگر خورد و تساوی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبانی سوم سپاهان و سایپا بود چون دیدند سایپا در حال سقوط است و سپاهان قهرمان است اما قلعه‌نویی آمد و تیم دومش را در کرج مقابل سایپا قرار داد تیمی که نیمکت‌نشین بود، این چه معنی دارد؛ این وضعیت فوتبال ما است و خواستند حیثیت استان ما را با این اقدامات زیرسؤال ببرند.