ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارتینو: آماده‌ایم برابر اروگوئه ریسک کنیم


سرمربی تیم ملی آرژانتین اعتراف کرد که مردانش در دومین بازی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا برای کسب نتیجه دلخواه آماده ریسک کردن هستند.

خبرگزاری تسنیم: خراردو ماتینیو در آستانه دومین دیدار تیمش در مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی که برابر مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین گروه B است، در پاسخ به این سؤال که آیا در این بازی نیز از همان تاکتیک‌های بازی قبلی برابر پاراگوئه (بازی که در آن پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 - 2 عوض کرد) استفاده خواهد کرد، گفت: جواب دادن به این سؤال الان خیلی سخت است. باید به وقتش در این باره تصمیم بگیریم. ایده‌های من برای ریسک‌پذیری بسیار روشن است، اینکه چه زمانی باید از آنها استفاده کنیم و چه زمانی نباید ریسک کنیم. در بازی برابر پاراگوئه من فکر کردم که کیفیت بازی توس و هیگواین می‌تواند روند بازی را به سود ما تغییر دهد. ما همیشه نسبت به انجام ریسک گرایش داریم.

سرمربی پیشین بارسلونا اعتراف کرد که تیمش در بازی اول خود نباید به آسانی پیروزی 2 بر صفر را از دست می‌داد اما تأکید کرد که این اتفاق جو اردوی آلبی‌سلسته را آشفته نکرده است.

وی افزود: نیمه اول بازی برابر پاراگوئه فقط خوب نبود بلکه عالی بود. در مورد ما اما تنها بر اساس عملکردمان در نیمه دوم آن بازی قضاوت می‌شود و این تقصیر خودمان است. در نیمه اول آن بازی ما شاید بهترین دیداری را که در دور اول دیدارهای مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا انجام شد، ارائه کردیم و در نیمه دوم هم شاید بدترین بازی این دور را. در واقع عملکردی که در نیمه اول داشتیم بهترین بازی بود که آرژانتین از زمان آغاز مربیگری من در این تیم ارائه کرد و به شما کمک می‌کند که نتیجه‌گیری درستی داشته باشید. ما می‌توانستیم بازی را 5-2 یا 5-3 هم ببریم.

مارتینو درباره مصاف شاگردانش با اروگوئه هم عنوان کرد: این بازی یک «کلاسیکو» (نبرد سنتی) و بسیار مهم است. اروگوئه از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی (تورنمنتی که در آن چهارم شد)، در چرخه فوق‌العاده‌ای قرار گرفته است و می‌تواند به چند شیوه مختلف بازی خودش را وفق دهد. موفقیت‌های اخیر این تیم تا حد زیادی بر پایه کیفیتی بوده که ستارگانی مانند لوئیز سوارز، دیه‌گو فورلان و ادینسون کاوانی به آن داده‌اند. فورلان دیگر در تیم ملی اروگوئه نیست و سوارز هم که الان محروم است، پس این تیم غایبان بزرگی دارد اما با این حال اروگوئه همیشه تیمی جنگنده بوده است و در مصاف با این تیم برای ما کنترل میانه میدان حیاتی است.

تیم ملی آرژانتین از ساعت 4 بامداد فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی اروگوئه می‌رود که این بازی تکرار جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی دوره قبلی کوپا آمه‌ریکاست. آرژانتین در شرایطی با یک امتیاز برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که این تیم از بازی نخست خود برابر جامائیکا سه امتیاز گرفته است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مارتینو پس از باخت شب گذشته / مارتینو : من نگرانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر


هواداران لوئیز سوارز در فرودگاهی در نزدکی شهر مونته‌ویدئو اروگوئه در ا نتظار بازگشت مهاجم اخراجی‌شان هستند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه که اخیرا از سوی کمیته انضباطی فیفا با محرومیت 9 جلسه‌ای از بازی‌های ملی و 4 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی مواجه شده در تدارک بازگشت به کشورش است.

این مهاجم 27 ساله در دیدار اروگوئه مقابل ایتالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل شانه کیه‌لینی را گاز گرفته بود.

سوارز قرار بود بعدازظهر امروز (جمعه) وارد اروگوئه شود از این‌رو هواداران بی‌شمار این مهاجم از ساعت‌ها پیش در فرودگاه بین‌المللی کاراسکو که در نزدیکی شهر مونته‌ویدئو واقع شده، حضور پیدا کرده‌اند تا از وی استقبال کنند. حتی خوزه موخیکا، رئیس‌ جمهور اروگوئه هم در فرودگاه حاضر شد تا ستاره تیم ملی این کشور را مورد استقبال خودش قرار دهد ولی به دلیل تأخیری که در پرواز این بازیکن به وجود آمد، وی فرودگاه را به سمت خانه‌اش ترک کرد.

شهروندان اروگوئه‌ای هم که در حدود 1000 نفر بودند، ترمینال این فرودگاه را ترک و به پایگاه هوایی که در مجاورت آن قرار داشت نقل‌مکان کردند تا در آنجا منتظر رسیدن سوارز باشند.

پیش از این دیده شده بود که سوارز به همراه هم‌تیمی‌هایش به هتل محل اقامت این تیم در ریودوژانیرو برزیل رفته است. سوارز که پیش از شروع جام بیستم دچار مصدومیت شده بود به زحمت خود را به بازی‌های این تورنمنت رساند و در بازی با انگلیس 2 گل تیمش را به ثمر رساند ولی در بازی سوم درگیری‌اش که با کیه‌لینی مجدداً او را به حاشیه برد.

تیم ملی اروگوئه بدون مهاجم گلزن خود باید در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2014 با کلمبیا رقابت کند.

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر


اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر

اروگوئه‌ آماده استقبال از سوارز + تصاویر