ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارتینس: رفتنم به گوانگژو به نفع همه بود


مهاجم کلمبیایی پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادید دلیل انتقالش به فوتبال چین در فاصله کمتر از یک سال از زمان انتقالش به روخی‌بلانکو را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: جکسون مارتینس که شب گذشته (سه‌شنبه) با قراردادی 31 میلیون پوندی از اتلتیکومادید به تیم گوانگژو اورگراند چین ملحق شد، تأکید کرد که پیوستن او به تیم تحت‌هدایت لوئیز فلیپه اسکولاری به نفع خودش، اتلتیکو و گوانگژو بوده است.

مارتینس 29 ساله در این خصوص اظهار داشت: برای من عضویت در باشگاه اتلتیکومادرید مایه افتخار بوده است، اما فکر می‌کنم که وقتش شده بود که یک مقطع دیگر از دوران بازیگری‌ام را آغاز کنم. در چند روز اخیر ما درباره این موضوع صحبت‌های فراوانی انجام داده‌ بودیم و به این نتیجه رسیدیم که این جابه‌جایی برای هر سه طرف بهترین تصمیم است.

جکسون مارتینس در گوانگژو اورگراند به عنوان جانشینی برای الکسون، مهاجم پیشین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا که به تیم شانگهای اس‌‌‌آی‌پی‌جی تحت‌هدایت اسون گوران اریکسون پیوسته است، ایفای نقش خواهد کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پورتو تابستان سال 2015 با قراردادی 26 میلیون پوندی از این تیم به اتلتیکومادرید پیوست، اما به هیچ وجه نتوانست عملکرد خوبی را که در ورزشگاه دراگائو داشت، در ویسنته کالدرون تکرار کند و در 23 بازی‌اش برای تیم تحت‌هدایت دیه‌گو سیمئونه تنها سه گل به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
نه روی رفتنم از خاک آستان دوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جکسون مارتینس به گوانگژو چین پیوست


مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید به طور رسمی به جمع قهرمان فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا پیوست.

خبرگزاری تسنیم: جکسون مارتینس با قراردادی چهار ساله به صورت رسمی از اتلتیکومادرید به گوانگژو اورگراند چین پیوست. این مهاجم کلمبیایی شب گذشته (سه‌شنبه) با امضای قرارداد و دریافت پیراهن شماره «9» بلافاصله راهی دبی امارات شد تا به اردوی زمستانی تیم جدیدش ملحق شود.

این انتقال در ازای 42 میلیون یورو (31.8 میلیون پوند) عملی شد تا رکورد نقل‌وانتقالات فوتبال چین بشکند. رکورد قبلی از آن رامیرز، هافبک چلسی بود که هفته گذشته در ازای 21 میلیون پوند به جیانگسو سونینگ در سوپرلیگ چین ملحق شد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن ژرژ مندس پرتغالی است که بار دیگر نشان داد که در کار خود تبحر بالایی دارد. باشگاه اتلتیکومادرید هم که در تابستان سال گذشته جکسون مارتینس را در ازای 35 میلیون یورو از پورتو به خدمت گرفته بود، از این انتقال هفت میلیون پوند سود کرد.

باشگاه‌های چینی در دو لیگ سطح بالای این کشور در نقل‌وانتقالات زمستانی مجموعاً بیش از 200 میلیون یورو خرج کرده‌اند. بازیکنانی همچون رامیرز، مارتینس، ژروینیو و فردی گوارین برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی لیگ چین شده‌اند تا شاهد افزایش ستاره‌های نامدار در لیگ‌های سطح بالای این کشور آسیایی باشیم.

مارتینس در این فصل عملکرد خیلی تأثیرگذاری برای روخی بلانکو نداشت و در 15 بازی لالیگایی تنها دو گل به ثمر رساند.