ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا و کاناوارو در تالار افتخارات سری A


اتحادیه فوتبال ایتالیا نام دیگو مارادونا، فابیو کاناوارو و کارلو آنچلوتی را به تالار افتخارات سری A اضافه کرد.

خبرگزاری ایسنا: اتحادیه فوتبال ایتالیا اعلام کرد دیگو مارادونا، فابیو کاناوارو و کارلو آنچلوتی به فهرست تالار افتخارات سری A اضافه شدند و قرار است در مراسمی که ژانویه 2015 در شهر فلورانس برگزار خواهد شد از این افراد تجلیل شود.

دیگو مارادونا از سال 1984 تا 1991 در ناپولی عضویت داشت و بازی‌های بسیار خوبی را در این تیم از خود نشان داد و در 259 بازی موفق شد 115 گل به ثمر برساند. مارادونا در سال 1987 موفق شد با درخشش خود ناپولی را به قهرمانی در کالچو برساند و دو بار نیز این تیم را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

همچنین فابیو کاناوارو و کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان نیز از دیگر افرادی هستند که به این فهرست اضافه شدند.

تالار افتخارات سری A از دسامبر 2011 افتتاح شد و هر ساله چند بازیکن و مربی تاثیرگذار را به فهرست خود اضافه می‌کند.


ویدیو مرتبط :
HYPERFORM | طراحی داخلی تالار عروسی | ساخت تالار پذیرایی | طراحی باغ تالار |

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاناوارو: مسی بهتر از مارادونا نمی‌شود


کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید مسی تنها زمانی مارادونا را پشت سرمی گذارد که تیمش را یک تنه قهرمان جام جهانی کند. او به ستایش از داوید لوئیز و تیاگو سیلوا پرداخت و آنها را بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان دانست.

ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید مسی تنها زمانی مارادونا را پشت سرمی گذارد که تیمش را یک تنه قهرمان جام جهانی کند. او به ستایش از داوید لوئیز و تیاگو سیلوا پرداخت و آنها را بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان دانست.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی آبی-اناریها تمام افتخارات ممکن را به دست آورده به جز قهرمانی در جام جهانی که هنوز در حسرت آن است. مسی در جام جهانی 2014 تمام تلاش خود را می کند تا تیم ملی کشورش را به این افتخار هم برساند تا از فشار زیادی که بر روی دوش او است، رهایی یابد.

لیونل مسی تا الان چهار توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورده است و این یک رکورد به شمار می آید. دستیابی این مهاجم آرژانتینی به چهار توپ طلا باعث شده است تا بسیاری از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان یاد کنند و این بدین معنا است که او بهتر از هموطنش دیگو آرماندو مارادونا است اما کاناوارو مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که در سال 2006 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد معتقد است که مسی تنها در صورتی می تواند بهتر از مارادونا باشد که تیمش را قهرمان جام جهانی کند.

کاناوارو گفت: مارادونا یک اعجوبه بود. او توانست به تنهایی تیمش را قهرمان جام جهانی 1986 کند. درباره مسی هم باید بگویم وقتی یک بازیکن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود و توپ طلای فوتبال جهان را به دست می آورد بدون شک آن بازیکن بزرگ است اما برای تبدیل شدن به اسطوره باید جام جهانی را بالای سر برد. مسی به هیچ وجه با مارادونا مقایسه نخواهد شد، مگر زمانی که آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند، مثل همان کاری که مارادونا با آلبی سلسته انجام داد.

کاناوارو درباره نیمار گفت: نیمار هنوز در اول راه است. او به تلاش و جدیت بیشتری نیاز دارد. او بازیکن بسیار خوبی است و حرکاتش تماشاگران را به وجد می آورد. جهان تغییر می کند و به دنبال آن هم فوتبال تغییر می کند. الان من از تیم ملی فوتبال برزیل مدافعان این تیم را می پسندم. وقتی از بهترین مهاجمان سخن به میان می آید باید از تیم ملی فوتبال ایتالیا و آلمان یاد کرد.

مدافع سابق رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از تیاگو سیلوا و داوید لوئیز دو مدافع تیم ملی فوتبال برزیل پرداخت و گفت: تیاگو و لوئیز واقعا قوی هستند. آنها در خط دفاعی برزیل بسیار حساب شده و هماهنگ کار می کند و نظم خاصی به تیم خود بخشیده اند. چه بسا آنها بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان باشند.