ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا برای تماشای بازی ایران آمد


کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین وارد شهر محل برگزاری دیدار ایران با تیم ملی کشورش شد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو مارادونا برای دیدن و تفسیر دیدار ایران و آرژانتین وارد شهر بلوهوریزنته شد.

تماشاگران آرژانتینی که در اطراف ورزشگاه عکس مسی و مارادونا را در دست دارند منتظر ورود اسطوره فوتبال آرژانتین به ورزشگاه هستند.

 دیدار ایران و آرژانتین ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دعوت ستارگان به تماشای من دیه گو مارادونا هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارادونا را به تماشای بازی ایران و آرژانتین راه نمی دهند!



اخبار ,اخبار ورزشی , بازی ایران و آرژانتین

 

اخبار ورزشی - مارادونا را به تماشای بازی ایران و آرژانتین راه نمی دهند!

پس از اینکه مارادونا به عنوان مفسر تلویزیون آرژانتین نتوانست در بازی نخست تیم ملی کشورش برابر بوسنی وارد ورزشگاه ماراکانا شود، اسطوره فوتبال آرژانتین گفته امیدوار است که بتواند در بازیهای باقی مانده‌ی آلبی‌سلسته مجوز ورود به استادیومها را دریافت کند.

آن طور که مارادونا به شبکه تلویزیونی آرژانتین گفته او به خاطر مشکلاتی که در ورودش به ورزشگاه ماراکانا پیدا کرده مجبور شده بازی تیم ملی آرژانتین برابر بوسنی از تلویزیون هتل محل اقامتش تماشا کند.

او در این‌باره گفته است: " وقتی من نتوانستم وارد ورزشگاه شوم مجبور شدم به هتل بروم تا نیمه دوم بازی را تماشا کنم. من هر کاری لازم بود را انجام دادم اما نتوانستم وارد استادیوم شوم. امیدوارم این مشکل حل شود چرا که من باید به استادیوم‌ها بروم و بازی‌های آرژانتین را از نزدیک تماشا کنم."

از سوی دیگر سخنگوی فیفا گفته که مشکلی با ورود مارادونا به ورزشگاهها از طرف فدراسیون جهانی فوتبال وجود ندارد و مارادونا با داشتن آی دی کارت مخصوص می‌تواند در محیط‌های تعریف شده حاضر شود. البته این مقام مسوول در فیفا گفته که احتمال داشته مارادونا به خاطر تعدی از مکانهای تعریف شده مجوز ورود را دریافت نکرده است.

پیش از این پله نیز گفته بود که به خاطر ترافیک در شهر نتوانسته برای بازی برزیل و مکزیک وارد ورزشگاه شود و مجبور شده "برای اولین بار" از رادیو بازی تیم ملی کشورش را دنبال کند.
اخبار ورزشی - ایسنا