ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا: بازیکنان الوصل آماتور هستند



 

مارادونا: بازیکنان الوصل آماتور هستند

 

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات چند روز پس از شکست سنگین 5 بر صفر مقابل تیم دبی بازیکنانش را غیرحرفه‌ای خواند.

به نقل از روزنامه گلف‌تایمز، دیگو مارادونا گفت: متاسفانه در تیم من کمبود روحیه و منش حرفه‌ای گری وجود دارد. به واقع اکثر بازیکنانم روحیه و تفکر حرفه‌ای ندارند. آنها در تمرینات چهر‌ه باثباتی از خود نشان نمی دهند. ضمن آنکه از نظر نظم، حرفه‌ای نیستند. گاهی در تمرینات 16 بازیکن حضور دارند. گاهی هم 24 نفر در تمرین در اختیار داریم.

وی ادامه داد: معنای این موضوع آن است که بازیکنان مصمم نیستند خودی نشان بدهند و پیشرفت کنند. ظاهرا به داشتن کار خود راضی بوده و به آن بسنده می‌کنند.

اسطوره آرژانتین و جهان افزود: گروهی از بازیکنان، دانشجو هستند. گروهی هم در اداره پلیس کار می‌کنند. بخشی دیگر نیز کادر ارتش هستند. به این ترتیب آنها همیشه خسته بوده و نمی توانند در تمرینات با تمام وجود و توان کار کنند.

به اعتقاد مربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی، مروان بن بیات، مدیر باشگاه الوصل تلاش زیادی کرده تا وابستگی‌های شغلی بازیکنانش را کاهش دهد تا بیشتر در خدمت تیم باشند. اما مشکل کلی همچنان به قوت خود باقی است.

مارادونا که از ابتدای تابستان زمام امور تیم اماراتی را پذیرفت، ادامه داد: در این مورد با مروان صحبت کردم تا بازیکنان بیشتر در خدمت باشگاه باشند. اما این مشکل بدون حل باقی مانده است. این موضوع واقع برای من حیرت انگیز است. زیرا در آرژانتین یعنی کشورم این گونه مسائل را به راحتی حل می‌کنند.

وی اضافه کرد: با وجود این مشکل و معضل‌های شبیه به این تمام تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.


ویدیو مرتبط :
دریبل زنی یک آماتور شبیه گل مسی و مارادونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس/ داماد و نوه مارادونا در بازی الوصل



عكس/ داماد و نوه مارادونا در بازی الوصل

خبرآنلاین: آگرو داماد مارادونا یکی از تماشاچیان ویژه بازی الوصل و الوحده در مرحله یک چهارم نهایی جام خلیج فارس بود.

نوه مارادونا و دخترش نیز در این عکس دیده می شوند. الوصل نیز در پایان موفق شد در ضربات پنالتی الوحده را شکست دهد که پنالتی آخر را خلعتبری زد. او سازنده تک گل تیمش در وقت اضافه نیز بود. بازی در وقت‌های قانونی و اضافه یک بر یک شد تا به پنالتی کشیده شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب