ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجرای رفت و آمدهای دنیزلی به بشیکتاش / رویانیان به افندی اجازه مذاکره داده است؟



باشگاه پرسپولیس , نقل و انتقالات لیگ برتر

 

غروب چهارشنبه دوباره رسانه‌های ترکیه خبر از توافق دنیزلی با باشگاه بشیکتاش دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مذاکره 4 ساعته دنیزلی با بشیکتاش و توافق این مربی با این باشگاه، خبری بود که ابتدا از سوی شبکه «ام تی‌وی» اعلام شد؛ شبکه‌ای که متعلق به یکی از مالکان باشگاه بشیکتاش است. پس از آن سایت‌های خبری ترکیه مثل استار، حریت و ملیت، همگی یک خبر مشترک را منتشر کردند مبنی بر این‌که دنیزلی یک جلسه 4 ساعته با فکرت رجب اورمان، مدیر باشگاه بشیکتاش داشته است. آن‌ها همچنین نوشتند که دنیزلی با بشیکتاش به توافق رسیده و حتی سایت خبری استار مدعی شد که خبر رسمی سرمربیگری دنیزلی در ترکیه، به زودی در صفحه توئیتر باشگاه بشیکتاش اعلام خواهد شد.

در شرایطی که این اخبار منتشر می‌شدند، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای با فارس، گفت با پیگیری‌هایی که انجام داده متوجه شده دنیزلی به بشیکتاش نمی‌رود. او همچنین گفت: «دنیزلی به بشیکتاش نرفته است. اگر هم رسانه‌های ترکیه‌ای این موضوع را نوشته‌اند و این اتفاق افتاده،‌ مبارک او باشد.»

چند ساعت بعد، همان شبکه «ام تی‌وی» که خبر اولیه را منتشر کرده بود، خبر توافق دنیزلی با بشیکتاش را تکذیب کرد. اتفاقات بعد از ظهر چهارشنبه در حالی رخ می‌داد که چند روز قبل در مطبوعات ایران خبری منتشر شده بود مبنی بر قطعی شدن سرمربیگری اریک گرتس در بشیکتاش. زمانی که آن خبر مخابره شد، هواداران پرسپولیس هم نفس راحتی کشیدند که سرمربی تیمشان به ایران برمی‌گردد. اما با این حال دنیزلی هنوز به ایران برنگشته است و از طرفی باشگاه بشیکتاش هم همچنان درگیر انتخاب سرمربی خود است. البته مدیر باشگاه بشیکتاش چهارشنبه شب اعلام کرد که مذاکرات آن‌ها با دنیزلی پیشرفتی نداشته و این نشان می‌دهد گرچه دنیزلی سرمربی این تیم ترکیه‌ای نشده، اما قطعا مذاکراتی با آن‌ها انجام داده است.

تاکید چند باره رسانه‌های مختلف ترکیه مبنی بر مذاکره دنیزلی و بشیکتاش و از طرفی حاضر نشدن این مربی در ایران، نشان دهنده این است که سرمربی فصل قبل پرسپولیس مذاکراتی با باشگاه بشیکتاش داشته اما به هر دلیل با آن‌ها به توافق نرسیده است. از طرفی محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم هیچ گاه حاضر نشده گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال بازگشت علی دایی یا حضور خوزه مانوئل پرتغالی را تکذیب کند. این نشان می‌دهد که خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است دنیزلی به ایران برنگردد و در خفا به دنبال جانشین او هستند. از طرفی در شرایطی که دنیزلی با پرسپولیس قرارداد دارد و در ترکیه با بشیکتاش مذاکره می‌کند، این گمانه‌زنی را قوت بخشیده که خود رویانیان هم چندان مخالف برنگشتن دنیزلی نیست؛ شاید این‌طوری او بتواند گزینه‌ای که از نظرش بهتر از دنیزلی است را بالای سر تیم پر ستاره خود بگذارد..../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
افندی دنیزلی در خنده بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شان استون: به احمدی نژاد گفتم بس کنید این ماجرای مزخرف "مرگ بر آمریکا" را ! / کارتر برای مذاکره به ایران برود



اسرائیل , سلاح هسته ای , حمله به ایران , انرژی هسته ای

 

برنامه ی " اورایلی فاکتور" فاکس نیوز ، گفتگویی با شان علی استون در خصوص سفرش به ایران و گرویدن او به اسلام داشته است. وی در این مصاحبه به شدت از ایران در مقابل اظهارات تند "اورایلی" مجری شبکه ی فاکس نیوز دفاع کرد.

اورایلی مجری این برنامه دارای دیدگاه به شدت افراطی حامی اسرائیل و ضد ایرانی است و حتی در بخشی از اظهاراتش، مردم ایران را متعصب و بی ثبات دانسته و حتی احمدی نژاد را با هیملر مقایسه کرده است!

متن این گفتگو در پی می آید:

اورایلی: امشب با شان استون 27 ساله، پسر اولیور استون که در روز ولنتاین به اسلام گروید، گفتگویی داریم. استون جوان، فیلمساز است و با سفر به ایران به دنبال تولید فیلمی در مورد شعر فارسی بود. او هم اکنون از نیویورک به ما ملحق می شود.

خب، شان، ما از تو گلایه ای نداریم که چرا مسلمان شدی. ما همه ی انسان های مذهبی باوجدان را تحسین می کنیم. اما ارتباط تو با ایران جالب است به این دلیل که، این کشور دشمن امریکا و بسیاری از کشورهای دیگر در جهان است. من همین چند دقیقه پیش شنیدم که سرهنگ "پیترز" می گفت، اسرائیل ممکن است که در حال اماده کردن خود برای حمله به ایران باشد. تو در این مورد نظرت چیست؟

شان استون: خب، در وهله ی اول،باید بگویم که  با کلمه تغییر دین موافق نیستم. به این خاطر که معتقد نیستم، کسی بتواند از یک خدا دوباره به همان خدا بگروید.

من به خدای یهودیان و مسیحیان هم معتقدم. فکر می کنم که شما در مورد اسلام دچار سو تفاهم شده اید که می گویید الله،  خدای متفاوتی است. این اسم، تنها نامی متفاوت از باقی اسامی است. خب، من اسلام را پذیرفتم و فکر می کنم که حرکت مهمی هم انجام دادم.

همچنین، از نظر سیاسی، اگر بخواهید که تاریخ منطقه را درک کنید و بفهمید،  باید بدانید که فارس ها 1400 سال است که مسلمان هستند. در ایران یهودیان زیادی زندگی می کنند و من با انها در اصفهان، مکانی که در آن مسلمان شدم، صحبت کردم.

همانطور که می دانید، مردم ایران، مردم بسیار باهوشی هستند. من گفتگوی بسیار خوبی با سیاستمداران ایرانی داشتم. من دیدار کوتاهی با رئیس جمهور ایران داشتم.  من همچنین با مشاور رهبر عالی ایران دیدار کردم.

در تمام دیدار من این جمله را تکرار می کردم و البته خیلی هم صریح بیان می کردم. به انها می گفتم: بیایید این ماجرای مزخرف "مرگ بر امریکا" را تمامش کنید.

باید بدانید که آن ها با دولت امریکا مشکل دارند و ان هم با امپریالزیم ارتباط دارد که به عنوان سیاستی مداوم از زمان امپراطوری بریتانیا وجود داشته است. اما انها متوجه دیدگاه من هستند.  فکر می کنم که بودن در ایران و گفتگو کردن و مذاکره انجام دادن منجر به تصحیح چهره آمریکا می شود.

اورایلی: خب، من از تو گلایه ای ندارم که چرا ایران بودی. مهم این است که چطور خودت را به انها ارائه می کنی. همانطور که می دانی، پدرت شخص جنجالی است، چراکه در مورد چاوز و فیدل کاسترو سخنانی به زبان آورده بود.

اما فردی مثل احمدی نژاد وجود دارد. تو گفتی که با او دیدار کوتاهی داشتی . او اعلام کرد که هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده است و اگر می توانست ، اسرائیلی ها را به دریا می انداخت.  تو  در واقع با یک ادم تندرو رو به رویی. این مرد متعصب است.

سفر تو به ایران مثل این می ماند که تو به المان در دهه 1930 رفتی و با هیملر صحبت کردی! و در این گفتگوها با این اشخاص سعی می کردی که این افراد را به سمت حرکت در راه عقلانیت سوق دهی.(هاینریش هیملر، فرمانده اِس اِس و یکی از بانفوذترین افراد آلمان نازی بود. او اِس اِس و سازمان‌های وابسته به آن را رهبری می‌کرد. او به دلیل نظم و انضباط و دقت بسیار معروف است)

تو در حقیقت در انجا به عنوان یک سرباز دیده می شوی. تو در انجا به عنوان کسی که ازش سو استفاده می شود، دیده می شوی. به این دلیل که تو در خانواده ی مشهوری متولد شده ای.

استون: انهم می تواند درست باشد. در مورد احمدی نژاد باید بگویم، شما مقداری در مورد او دچار سو تفاهم شدید، به این دلیل که در این کشور احزاب زیادی وجود دارد و او چیزهای حساسیت برانگیزی را گفته است مثل محو اسرائیل.

اورایلی: صبر کن، صبر کن. یک چیزی را که او گفته را نمی توان انکار کرد. او بود که گفت هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده است. بابا پدر تو یهودی است.

استون: من کاملا موافقم، کاملا. باید بگویم که اصلا نمی شود هولوکاست را انکار کرد. حرفی که احمدی نژاد در خصوص هولوکاست می زند این است که این موضوع در اروپا اتفاق افتاده است، پس چرا باید مردم فلسطین را تحت تاثیر خود قرار دهد. نکته ی مهم تر این است که دیالوگ باید در خاورمیانه اغاز شود.

اورایلی: ما هم داریم سعی خودمان را می کنیم.

استون: باید بگویم که خیلی علاقه دارم،  برای مثال جیمی کارتر به ایران برود و مذاکره با ایران را اغاز کند.

اورایلی: فکر نمی کنم که جیمی کارتر به ایران برود . منظورم این است که او خاطره ی خوبی از اولین برخوردش با انها ندارد.انها شکستش دادند.

استون: بله انها شکستش دادند.

اورایلی: تنها 30 ثانیه زمان باقی مانده است، ایا مشکلی با اینکه ایران سلاح هسته ای داشته باشد داری.؟

استون: خیر، من مشکلی ندارم. به خاطر اینکه ایران یک جمهوری است. و در انجا احزاب وجود دارد. بسیار شبیه به کشورما. از نظر اقتصادی، اشوب و نارامی زیادی در ایران وجود دارد. من فکر می کنم که انجا هم می تواند در هفته اینده ، چند ماه دیگر یا سال اینده جنبش "اشغال تهران" به وجود بیاید . این هم به خاطر ان است که ایران کشور داینامیک و پویایی است.

اورایلی: بله کشور داینامیکی است اما در واقع تو داری سلاح هسته ای به دست مردم و آدم های متعصب و بی ثباتی می دهی! این نظر من است و نمی توان به انها اجازه ی این کار را داد.

آقای استون، از شما برای حضور در برنامه ما تشکر می کنیم..../انتخاب