ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجرای جالب طلب حلالیت از قلعه نویی


مادر یکی از تماشاگران بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی، چون به قلعه نویی دسترسی نداشت، حبیب کاشانی را واسطه کرد تا از این مربی به دلیل توهین فرزندش، حلالیت بطلبد.

ورزش سه: مادر یکی از تماشاگران بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی، چون به قلعه نویی دسترسی نداشت، حبیب کاشانی را واسطه کرد تا از این مربی به دلیل توهین فرزندش، حلالیت بطلبد.

بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی تبریزی ها به پایان رسید اتفاقات و حاشیه های عجیب و غریبی را در خود داشت، یکی از مهمترین حواشی این بازی شعارهای تند علیه سرمربی سابق این تیم یعنی امیر قلعه نویی بود.

اما امروز یک خانم با مراجعه به دفتر شورای شهر تهران و دیدار با حبیب کاشانی به وی عنوان کرد پسر او یکی از هوادارانی بود که به امیر قلعه نویی فحاشی کرده و او قصد دارد از این مربی حلالیت بطلبد، چون نمی توانست او را پیدا کند به حبیب کاشانی مراجعه کرد. این اتفاق جالب باعث شد تا حبیب کاشانی با امیر قلعه نویی تماس بگیرد و این موضوع را برای او بیان کند و سرمربی تراکتورسازان نیز با روی گشاده این موضوع را پذیرفت.

این خانم در صحبت های خود عنوان کرد که مادر شهید است و هیچگاه تربیت فرزندان خود را  به سمت و سویی نبرد تا بی ادبی و فحاشی بین آنها رواج پیدا کند به همین پس از مراجعه فرزندش به منزل و اظهار ندامت از این اتفاق، او تصمیم گرفت برای حلالیت طلبیدن از این مربی، به شورای شهر و حبیب کاشانی مراجعه کند.


ویدیو مرتبط :
ماجرای طلب حلالیت پیامبر عظیم الشأن اسلام از مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی‌ها به دنبال فتح‌الله‌زاده و توصیه‌های جالب قلعه‌نویی/ بازگشت رحمتی و نکونام



تمرینات تیم استقلال, مهدی رحمتی

استقلالی‌ها به دنبال فتح‌الله‌زاده و توصیه‌های جالب قلعه‌نویی/ بازگشت رحمتی و نکونام

دو بازیکن تیم استقلال که دچار سرماخوردگی شدید شده بودند امروز در تمرین سنگین این تیم شرکت کردند.

تیم استقلال  از ساعت 16:30 امروز به وقت محلی در شهر سئول اولین تمرین سنگین تاکتیکی خود را انجام داد.

در تمرین امروز آبی پوشان سید مهدی رحمتی و جواد نکونام که هر دو دچار سرماخوردگی شدید شده بودند حضور پیدا کرده و با بهبود نسبی در کارهای تاکتیکی حاضر شدند. این دو بازیکن طی یکی دو روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی استقلال تحت مداوا قرار داشتند.

*قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال شاگردانش را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. وی ضمن تاکید اهمیت بازی روز چهارشنبه خطاب به آنها گفت: این همه سختی کشیده اید و از خانواده‌هایتان دور هستید اما در نهایت باید به هدفی که دارید برسید. استقلال تا به اینجا با کمک خدا و اهل بیت و همت شما به این مرحله رسیده و باید قدر این فرصت را بدانید.

سرمربی استقلال سپس شیوه بازی حریف و صحبت‌های مربوط به جلسه آنالیز امروز صبح را بار دیگر برای بازیکنان تشریح کرد.

*میرشاد ماجدی و علی امیری برای استقبال از فتح‌الله زاده به فرودگاه شهر سئول رفته بودند.

*حمید بابازاده در حاشیه تمرین امروز در خصوص وضعیت مهاجمان اف سی سئول با رحمتی به صحبت پرداخت.

* کادر فنی استقلال در حین تمرین از بازیکنان خواست مواظب باشند تا به یکدیگر آسیب نرسانند.

*احمد جمشیدیان با رفع آسیب دیدگی کاملا به شرایط مسابقه رسیده و کادر فنی استقلال نسبت به عملکرد این بازیکن رضایت دارد.

* بازیکنان در حین تمرین در خصوص زمان ورود فتح الله زاده به اردو از یکدیگر سوال می پرسیدند. برخی از بازیکنان با کنایه می گفتند حاجی کی می سرد پول توجیبی از او بگیریم؟!

*محور اصلی تمرین امروز استقلال که نزدیک به یک ساعت و 45 طول کشید به برنامه‌های تاکتیکی، ارسال از جناحین و فوتبال در دو تیم اختصاص داشت.

استقلالی‌ها فردا مجددا از ساعت 16:45 به وقت محلی تمرین خواهند کرد./فارس