ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجرای توطئه علیه گلرسابق کی روش


من جام جهانی رفتم اما این پروسه‌ای که قرار بود از تیم ملی فاصله بگیرم یک پروسه‌ای بود که با زمان خداحافظی رحمتی با تیم ملی همزمان شد و این پروسه از همان زمان و یا قبل‌تر استارت خورده بود تا اتفاقاتی بیفتد.

تابناک: درحالی که تیم ملی پنجشنبه گذشته در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف ترکمنستان رفت و یک گل بسیار بد روی خروج اشتباه دروازه بانش دریافت کرد، شاید هیچ بازیکنی بهتر از رحمان احمدی، دروازه‌بان فعلی سپاهان و سابق تیم ملی نتواند در خصوص اتفاقاتی که در قفس توری تیم ملی رخ داده و ضعف های آشکار شماره یک فعلی صحبت کند و به تشریح و ارزیابی این مسائل بپردازد. هرچند که صحبت‌های رحمان درمواقعی بسیار جنجالی می‌شود و او در مصاحبه با فارس در خصوص تیم ملی خبراز کشیدن نقشه‌ توسط بازیکنی می‌دهد تا او را از تیم ملی دور کند.

دروازه‌بان کم حرف و آرام سپاهان درافشاگری عجیب خود در گفت وگوی امروزش گفت: بازیکنی پس از بازی با کره‌جنوبی و صعود ایران به جام جهانی دراتاق خودش درهتل، جلسه‌ای با حضور دو بازیکن دیگر تیم ملی گذاشت تا نقشه‌اش را عملی کند و به خواسته‌اش برسد.

در خصوص اتفاقاتی که این روزها در دروازه تیم ملی می‌افتد چه نظری داری؟ عده‌ای اعتقاد دارند که شاید اگر کی‌روش کمی به تو اعتماد می‌کرد، این حق تو بود که در جام جهانی بازی کنی؟

من جام جهانی رفتم اما این پروسه‌ای که قرار بود از تیم ملی فاصله بگیرم یک پروسه‌ای بود که با زمان خداحافظی رحمتی با تیم ملی همزمان شد و این پروسه از همان زمان و یا قبل‌تر استارت خورده بود تا اتفاقاتی بیفتد.

پروسه جدایی شما از تیم ملی؟

مسائلی هست که نمی‌خواهم الان بازکنم چون اگراین اتفاق بیفتد باید یکسری برای همیشه کنار بروند. فقط می‌توانم بگویم که در جریانات اخیر نه مهدی رحمتی مقصراست و نه من. فقط آنقدری بگویم که پس از بازی ایران و کره‌جنوبی برخی به اتاق شان رفتند و برای رسیدن به خواسته‌های شان نقشه کشیدند و جلسه‌ای ترتیب دادند. همین را بنویسید آن کسی که باید خودش می‌فهمد.

نقشه به چه منظوری؟

برای اینکه خواسته‌های شان عملی شود.

یعنی برای جدایی شما از تیم ملی نقشه کشیده بودند؟

خیر. برای اینکه در تیم ملی بازی کند نه برای اینکه من کنار بروم.

در چه پستی؟

بالاخره... اگر باز نکنم مسائل را بهتر است و اگر همین را بنویسید، طرف خودش متوجه خواهد شد. بنویسید تا طرف فکر نکند ما نفهم بودیم و از اتفاقات خبر نداشتیم.

کی‌روش دراین چند سال نشان داده که مربی نیست که تحت تأثیر دیگران باشد.

چرا؛ اینطورنیست. البته بحث کی‌روش نیست و بحث مسائل دیگراست. من با کی‌روش مشکلی ندارم. این مربی در چند بازی سنگینی که پشت سر گذاشتیم به من خیلی کمک کرد و خداراشکر من هم توانستم وظیفه‌ام را به خوبی پشت سر بگذارم.

از کی‌روش ناراحتی؟

ناراحت هستم. چرا نباشم؟ اما هرچه که بوده تمام شده. فقط امیدوارم تیم ملی بتواند با این جوانگرایی که کرده دوباره به جام جهانی برسد.

نمی‌خواهی این مسائل را باز کنی؟

اگر می‌خواستم مطمئن باشید واضح می‌گفتم و صلاح نیست الان دراین خصوص صحبت کنم. این موضوع خیلی مهم است، اما اکنون بازگویی نمی‌کنم و مسائل را پیش خودم نگه می‌دارم اما فکر نکنند ما چیزی نمی‌دانیم و از مسائل بی اطلاع هستیم.

قطعاً این فرد مسئول فدراسیون یا کادرفنی نبوده و منظورت بازیکن تیم ملی بوده ؟

بله؛ بازیکن بود. من به مسئول و کادرفنی کاری ندارم. بازیکنی بود که پس از بازی با کره‌جنوبی بلافاصله که به هتل رسیدیم جلسه‌ای را دراتاق خودش با حضور دو بازیکن دیگر گذاشت تا نقشه‌اش را عملی کند و به خواسته‌اش برسد.

منظورتان گلر اول این روزهای تیم ملی است؟

من دیگر صحبتی ندارم دراین مورد. همین قدر که گفتم کافی است.

به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟

خیر؛ فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم و به این موضوع فکرهم نمی‌کنم.


ویدیو مرتبط :
توطئه علیه اسلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدخاتمی: منتظر توطئه‌ علیه قم باشید



آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مراسم اختتامییه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت که شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ماهیت بعثت پیامبر(ص) فرهنگی بود و از رهگذر این بعثت، انقلاب اسلامی بوجود آمد.

 

به گزارش ایسنا امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف قرآنی بعثت پیامبران، افزود: هدف اصلی پیامبران آشتی دادن بشر با خدا است گرچه بسترسازی این دعوت الی الله به جامعه‌ سالم نیاز دارد، ولی کار اصلی را پیامبران الهی انجام دادند و انقلاب اسلامی در ادامه بعثت بزرگ و قطره‌ای از دریای ناپیدای کرانه انقلاب فرهنگی پیامبر اکرم (ص) در جهان است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: امام خمینی در ادامه راه انبیاء، فرهنگی ایجاد کرد که مولود آن نظام اسلامی است به گونه‌ای که دنیای امروز را مات و مبهوت نموده است.

وهابیت با هر ترفندی به دنبال ترویج خود در سراسر دنیا است

وی به خطرات پیش روی انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: خطر بهائیت و وهابیت از بزرگترین خطرهای تهدید کننده جامعه اسلامی است، بهائیت یک جریان سیاسی و جاسوس انگلیسی است، سیمای واقعی بهائیت جاسوسی است، اما خود را زیر مجموعه شیعه جا زده‌اند، آنها کجا و تشیع کجا! راه آنها کاملا مغایر با هدف و اندیشه تشیع است.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: وهابیت نیز همین‌گونه است آنها سعی دارند خود را اهل تسنن معرفی کنند؛ در حالی که افکار و اندیشه‌های انحرافی آنها کاملا مغایر با اهل تسنن و اسلام است؛ به طوری که اولین موضع گیرنده در برابر وهابیت خود اهل تسنن بودند که رهبر اندیشه وهابی و مغز متفکر آنها یعنی ابن تیمیه را بخاطر افکار انحرافی‌اش در زندان انداختند و در آنجا مرد.

وی ادامه داد: وهابیت با هر ترفندی به دنبال ترویج خود در سراسر دنیا است، عراق و افغانستان تا پاکستان و سایر نقاط دیگر را تحت سیطره خود قرار داده؛ البته مشخص است که این پولها و هزینه و افکار انحرافی از کجا حمایت و هدایت می‌شود!

وهابیت تفکری است که منجر به بمبگزاری می‌شود

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: جنایتی که در کربلا رخ داد و هزاران جنایت دیگر و بمبگذاری‌ها در سراسر دنیا، حاصل فکر و اندیشه غلط وهابیت است، دشمنان اسلام بر این جریان می‌دمند تا به دین ضربه بزنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانات رهبری در سفر اخیرشان به قم اظهار داشت: مقام معظم رهبری به مسئله اسلام منهای روحانیت اشاره کرده و گفتند، جریان «اسلام منهای روحانیت» و «اسلام منهای سیاست» دو شیوه مقابله با دین در عصر حاضر است.

روحانیت؛ یعنی سخنگوی دین

وی تصریح کرد: روحانیت یعنی سخنگوی دین ، یعنی کسانی که تریبون دین را در دست دارند و حکومت آخوندی و آخوند حکومتی دو مسئله‌ای است که دشمنان نظام مطرح کردند، آنها با طرح این دو مسئله می‌خواهند بگویند، حکومت در دست قشر خاصی است و آنها بر مردم حکومت می‌کنند تا بلکه با این ترفند مردم را علیه روحانیت و نظام تحریک کنند، ولی کور خوانده‌اند.

این استاد حوزه تاکید کرد: روحانیت هرگز صنفی، جناحی و یک شغل و قشر نیست، همان طور که دین مخصوص صنف و جناح و قشر خاصی نیست، اگر دین فراجناح و صنف و جریان است روحانیت نیز این چنین می‌باشد.

آخوند حکومتی معنای بسیار رذیلانه‌ای دارد

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: آخوند حکومتی معنای بسیار رذیلانه‌ای دارد، چون زمان طاغوت به کسانی که با شاه رفت و آمد داشتند آخوند حکومتی می‌گفتند، همان کسانی که البته آخوندنما بودند، این اصطلاح غلط را نباید امروز بعد از انقلاب اسلامی بر روحانیت خدوم اطلاق کرد، دشمن قصد دارد با استفاده از این مسئله منفی، خدمتگزاران دین و اسلام را از چشم مردم بیندازد؛ چون امروز تنها روحانیت می‌تواند مردم را برای حفظ نظام و انقلاب بسیج کند.

سخنران این مراسم اظهار داشت: اسلام منهای سیاست یعنی سکولاریزیم و جریانی کاملا انحرافی است، انقلاب اسلامی به برکت دین شکل گرفته و به برکت دین باقی می‌ماند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در سراسر کشور بیان داشت: این‌گونه برنامه‌ها بهترین هزینه‌های فرهنگی برای تقویت دین است، همچنین تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در راستای آشنایی مردم با دین و روحانیت و انس آنها با اهل بیت(ع) می‌باشد.

کار فرهنگی اصیل یعنی باورکردن اعتقادات مردم

خاتمی گفت: تشکیل جشنواره‌هایی که ابتذال و بی‌حجابی در آن موج می‌زند، نه خدمت به اسلام و قرآن و نه خدمت به ایران است، چون ایران در سایه انس با خدا و معنویت بر بال ملائک نشسته برخی در چه تصوری هستند که از جشنواره‌های مبتذل حمایت می‌کنند!

وی تصریح کرد: کار فرهنگی اصیل یعنی باورکردن اعتقادات مردم، این متدینین هستند که روز خطر به داد نظام اسلامی می‌رسند، نه دیگران.

عضو شورای عالی حوزه تاکید کرد: از اسلام دم بزنید؛ اگر از ایران هم می‌گوید با افتخار بگویید ایران اسلامی، چرا برخی اشتباهاتی می‌کنند و حاضر نیستند اشتباه خود را قبول کنند، اعتراف به اشتباه بهتر از توجیه آن است، دم زدن از ایران منهای اسلامی بحثی انحرافی است.

خدمات دولت به دین جای انکار ندارد

وی یادآور شد: اگر این سخن، دلسوزی برای ایران است، ایران در کنار اسلام به گلستان پیشرفت راه یافت. البته بی انصافی است اگر بخواهیم خدمات نظام را در خدمت به دین نادیده بگیریم، به ویژه دولت محترم که خدماتش به دین جای انکار ندارد، ولی کافی نیست؛ زیرا باید همه جلوه‌های زندگی در جامعه رنگ دین پیدا کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که باید ادارات، اقتصاد، کوچه و خیابان، مجامع عمومی رنگ دینی بگیرند، ابراز داشت: باز هم از غم جانکاه بی حجابی و بد حجابی می‌گویم که این فساد و فحشا، خوره انقلاب اسلامی است. البته مشکلات دیگر مثل بیکاری، اعتیاد، پارتی بازی و ... را هم می‌دانیم، ولی تاریخ اندلس یا اسپانیای کنونی نشان می‌دهد آنچه اسلام را به خطر می‌اندازد، ترویج فساد و فحشا است.

وی افزود: دشمن امروز در پی اندلسیزه کردن جامعه اسلامی است و به دنبال گسترش فکر و فرهنگ انحرافی و فاسد است، البته برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و دینی گامی ارزشمند در راستای نشر فرهنگ اصیل محمدی(ص) است که باید با تنوع و قوت بیشتر در سراسر کشور تقویت شود.

منتظر توطئه‌ها باشیم

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم، اظهار داشت: مردم برای رهبری سنگ تمام گذاشتند و رهبری نیز برای مردم قم سنگ تمام گذاشتند و فرمودند، قم آبروی نظام اسلامی است، این جمله بسیار معنا دار است و باید در آن تامل کرد. البته باید از این پس منتظر توطئه‌ها، شیطنت‌ها و تخریب‌ها علیه قم بود، چون دشمنان می‌خواهند سیمای این شهر را بد جلوه دهند.

رسانه‌ها سیاه نمایی نکنند!

به گزارش مركز خبر حوزه، وی خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: رسانه‌ها توجه داشته باشند با مشاهده تخلف و جرم جزئی به سیاه نمایی و بزرگنمایی آن نپردازند که این کار در راستای برنامه و اهداف دشمنان اسلام و تشیع است تا شهر قم را تخریب کنند، البته باید با تخلفات به طور جد برخورد قانونی کرد ولی لزومی ندارد رسانه‌ای شود تا آنچه دشمن می‌خواهد تحقق یابد.

امام جمعه موقت تهران پیشنهاد داد: برای جلوگیری از تخریب فرهنگ و فضای شهر قم بهتر است متولی امور فرهنگی در این استان، یک مجموعه به صورت مشخص باشد و سایر مراکز مانند دفتر تبلیغات اسلامی و ارشاد و سایر مراکز فرهنگی و هنری، همه زیر مجموعه آن متولی، با هماهنگی و همکاری حول یک محور اصلی و مشخص فعالیت کنند.

وی افزود: از امروز باید برای تابستان و فراغت جوانان برنامه ریزی کرد تا با تنوع و نشاط فراوان جوانان را جذب برنامه‌های فرهنگی نمود، حتی با توجه به بودجه‌ای که برای استان قم بعد از سفر رهبری اختصاص داده شده می توان جشنواره‌های بزرگ با پوشش قوی رسانه‌ای ترتیب داد و فضای قم را آکنده از دین و معنویت نمود.

مردم قم افتخار آفریدند

خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: قم شهر مهمی است و دشمن به دنبال پیدا کردن بهانه برای تخریب قم است، از سوی دیگر جوانان قمی در استقبال از رهبری نشان دادند زمینه‌های لازم را دارند، چون اکثر کسانی که در استقبال حضور داشتند، نسل دوم و نسل سوم انقلاب بودند که برای قم افتخار آفریدند، بنابراین مسئولین سیاسی، فرهنگی و هنری استان باید کاری کنند و برنامه‌های جذاب برای این جوانان تدارک ببینند.../ایسنا