ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماتیوس: ریاست زیکو در فیفا شوخی است!


کاپیتان اسطوره‌ای فوتبال آلمان از بازیکن بزرگ تاریخ برزیل به خاطر نامزدی برای ریاست فیفا انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: لوتار ماتیوس چندی بعد از آنکه زیکو برای حضور در پست ریاست عالی‌ترین دستگاه فوتبال جهان اعلام آمادگی کرد، این حضور را «شوخی» خواند.

وی در گفت‌وگویی با یک روزنامه برزیلی گفت:‌این اعلام نامزدی یک شوخی  است و نه بیشتر. برایش جلب توجه می‌آورد. فکر نکنم یک بازیکن سابق بتواند مقام رسمی فیفا شود،‌‌ آن هم با مربیگری چند تیم چون واقعا برای ریاست فیفا نیاز به خیلی چیزهای بیشتر است.

به اعتقاد کاپیتان اسبق ژرمن‌ها سپ بلاتر با وجود انتقادات فراوانی که به  عملکردش در پست ریاست فیفا داشته، عملکردش عالی بوده است.

او اظهارداشت: بلاتر کاری بزرگ کرده و برای فیفا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
جنگ جهانی برای ریاست فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیکو کاندیدای ریاست فیفا می شود


زیکو اسطوره فوتبال برزیل، قصد دارد در انتخابات ریاست فیفا شرکت کند.

آی اسپورت: زیکو اسطوره فوتبال برزیل، قصد دارد در انتخابات ریاست فیفا شرکت کند. زیکوی 52 ساله می گوید فساد فیفا باعث ناراحتی او شده است. زیکو که در ریودوژانیرو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود گفت: «اتفاقاتی که امروز در فوتبال شاهدش هستیم برای ورزش ناراحت کننده است. ماجرای فساد فیفا همه کارهای خوبی که دیگران انجام داده اند را زیر سئوال برده  و به هدر داده است و حالا من وظیفه خودم می دانم تا از تجربه و دانشم استفاده کنم و در انتخابات ریاست فیفا شرکت کنم. »