ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ قهرمانان آسیا/ پیروزی شاگردان مظلومی ،استقلال حریف سپاهان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ قهرمانان آسیا/

پیروزی شاگردان مظلومی ،استقلال حریف سپاهان

تیم فو3تبال استقلال با برتری برابر نسف‌قارشی ازبکستان حریف سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

تیم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف میزبان خود نسف‌قارشی ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

یرکوویچ در دقیقه 10 و مجتبی جباری در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی گل‌های استقلال را وارد دروازه میزبان کردند. مهدی امیرآبادی از استقلال در دقیقه 70 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

استقلال با این پیروزی 11 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آینده در این مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. دیدارهای مرحله یک هشتم تک حذفی است.

 

در این گروه الجزیره امارات پیش از این با 13 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعد قطعی کرده بود. دیدار امشب این تیم با الریان 6 امتیازی تاثیری در سرنوشت گروه ندارد.

نسف‌قارشی هم با یک امتیازی که در بازی رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ایستاد.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران نیز چهارشنبه هفته آینده در جده با الاتحاد عربستان دیدار خواهد کرد./ورزش3


ویدیو مرتبط :
گلهای سپاهان 2 - استقلال 0 لیگ آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی استقلال و مظلومی با لیگ قهرمانان/ سپاهان به یک چهارم رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/

خداحافظی استقلال و مظلومی با لیگ قهرمانان/ سپاهان به یک چهارم رسید

تیم فوتبال سپاهان ایران با برتری مقابل استقلال، دیگر نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت تا کارنامه درخشان "زلاتکو کرانچار" کامل‌تر شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 20:30 روز سه شنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های ایرانی سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد. در این بازی که در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سپاهان برتری 2 بر صفر را از آن خود کرد و مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها راه یافت.

 

سپاهان که در این بازی از حمایت حداکثری هواداران خود بهره می‌برد، بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه هشت به گل نخست رسید. در دقیقه هشت بازی محرم نویدکیا شوتی سرکش را روانه دروازه استقلال کرد که سیدمهدی رحمتی بصورت ناقص آن را دفع کرد تا "جواهیر سوکای" توپ برگشتی را با ضربه سر برای "برونو سزار" بفرستد و این مهاجم برزیلی با کنار پا دروازه استقلال را باز کند.

 

میدانداری سپاهان بعد از این گل ادامه پیدا کرد و مدافعان سر درگم استقلال تنها به دفع حملات مهاجمان زهردار تیم میزبان می‌پرداختند. سپاهان که استقلال را ضعیف‌تر از همیشه می‌دید در دقیقه 35 با ضربه سر محسن بنگر به گل دوم رسید و کار استقلال را حداقل در نیمه اول تمام کرد. این بار هم سوکای در نقش سازنده گل ظاهر شد و کرنر ارسالی از سوی "فابیو جانواریو" را با ضربه سر به محسن بنگر رساند تا او با بهره گیری از اشتباهات توامان سیدمهدی رحمتی و مدافعان استقلال گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

 

انتظار این بود که استقلال برای تغییر نتیجه آهنگ بازی خود را تهاجمی‌تر کند اما انگار توان و رقمی در این تیم نبود و ستاره‌های اسم و رسم دار مظلومی با روزهای اوج خود فاصله داشتند. استقلال در ضعیف‌ترین بازی فصل خود هیچ حرفی برای گفتن نداشت و حتی یک موقعیت گلزنی نیز روی دروازه حریف خلق نکرد تا شکستی تلخ را متحمل شود. با این شکست استقلال وادعی تلخ با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت و سپاهان به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسید.

 

این مسابقه برای مظلومی یک بازی خاص و ویژه بود. او مدعی بود، سپاهان به لطف بدشانسی استقلال قهرمان لیگ شده در این بازی مغلوب هنرنمایی شاگردان کرانچار شد و با دومین جام این فصل نیز وداع کرد. با شرایطی که بازیکنان استقلال در مسابقه سه شنبه شب داشتند، می‌توان پیش بینی کرد، این آخرین بازی مظلومی در استقلال بوده است.

قضاوت بازی سپاهان - استقلال برعهده "کیم دونگ جی" از کره جنوبی بود. او در این بازی به محرم نویدکیا از سپاهان و آندرانیک تیموریان، "جی لوید ساموئل" و حنیف عمران زاده از تیم استقلال کارت زرد نشان داد./مهر