ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ جهانی والیبال از فردا آغاز می شود


بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از فردا (جمعه) با برگزاری چهار مسابقه در کشورهای مختلف از جمله دیدار حساس برزیل و ایتالیا آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا: و بنا بر اعلام روز پنجشنبه فدراسیون والیبال، لیگ جهانی 2014 با شیوه ای متفاوت با دوره های گذشته و در سه سطح با حضور 28 تیم برگزار می شود.

در شیوه جدید برگزاری مسابقات، تیم ها در سه دسته قرار گرفته اند.

در دسته اول هشت تیم در دو گروه حضور دارند که از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می کند. در دسته دوم 12 تیم در سه گروه تقسیم بندی شده اند که تیم برتر آن به مرحله نهایی راه پیدا می کند و تیم آخر نیز به دسته سوم سقوط خواهد کرد.

در دسته سوم نیز هشت تیم در دو گروه قرار گرفته اند که تیم برتر به دسته دوم صعود می کند.

با توجه به اینکه مرحله نهایی این دوره از مسابقات در ایتالیا برگزار می شود، در صورتی که این تیم در رده اول یا دوم گروه خود قرار بگیرد تیم سوم گروه نیز راهی مرحله نهایی خواهد شد که این مساله شانس ایران را برای نخستین تجربه صعود به مرحله پایانی بیشتر می کند.



*گروه بندی کامل لیگ جهانی 2014 به شرح زیر است:

دسته 1:

گروه A: برزیل، ایتالیا، لهستان و ایران

گروه B: روسیه، آمریکا، صربستان و بلغارستان

دسته 2:

گروه C: بلژیک، کاندا، استرالیا و فنلاند

گروه D: آرژانتین، آلمان، فرانسه و ژاپن

گروه E: هلند، کره جنوبی، پرتغال و جمهوری چک

دسته 3:

گروه F: تونس، ترکیه، کوبا و مکزیک

گروه G: پورتوریکو، چین، اسلواکی و اسپانیا

بر اساس برنامه فدراسیون بین المللی والیبال، این دوره از رقابت ها از فردا با برگزاری چهار مسابقه در کشورهای مختلف آغاز می شود.



*ساعت مسابقات روز نخست لیگ جهانی 2014 به وقت محلی به شرح زیر است:

برزیل – ایتالیا ساعت 14:45

بلغارستان – آمریکا ساعت 20:30

بلژیک – استرالیا ساعت 20

آلمان – ژاپن ساعت 20

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی 2014 در تریسته ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
امتیاز دیدنی تیم والیبال بلغارستان (لیگ جهانی والیبال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ جهانی والیبال از فردا کلید می‌خورد/ دو بازی در روز نخست



لیگ جهانی والیبال

لیگ جهانی والیبال از فردا کلید می‌خورد/ دو بازی در روز نخست

بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از فردا (جمعه) با برگزای یک دیدار در فنلاند آغاز می‌شود.

لیگ جهانی والیبال از فردا کلید می‌خورد/ دو بازی در روز نخست

در نخستین دیدار لیگ جهانی والیبال سال 2013، تیم ملی والیبال فنلاند در گروه سوم این رقابت‌ها میزبان پرتوریکو در شهر هلسینگی است.

همزمان با این دیدار یک بازی دیگر از این گروه در کشور کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال کانادا میزبان هلند در سالن کولیسی پیسی شهر کبک است.

لیگ جهانی والیبال سال 2013 در 3 گروه شش تیمی انجام می‌شود که مسابقات گروه C آغاز کننده این رقابت‌ها است. تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی دو نماینده دیگر قاره کهن آسیا نیز در این گروه قرار دارند که روز شنبه، 11 خردادماه در شهر هوسانگ کره‌جنوبی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران نیز که در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های کوبا، صربستان، روسیه، آلمان و ایتالیا همگروه است، 17 خردادماه نخستین بازی خود را در شهر کالینگراد برابر روسیه برگزار خواهد کرد.

تیم ایران در حال حاضر در اردوی آمادگی بلغارستان به سر می‌برد و چهار شنبه، 15 خرداد صوفیه را به مقصد مسکو  و سپس کالینگراد برای برگزاری دو دیدار مقابل روسیه در روزهای 17 و 18 خرداد در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی والیبال ترک خواهد کرد.

شاگردان ولاسکو ظهر روز یکشنبه، 19 خرداد ماه به ایران باز می‌گردند تا خود را برای رویارویی با تیم ملی صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی آماده کنند./خبرگزاری فارس