ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ برتر انگلستان رسما آغاز شد/ منچستر یونایتد با فن‌خال هم باخت



اخبار,لیگ برتر انگلستان

اخبار ورزشی - لیگ برتر انگلستان رسما آغاز شد/ منچستر یونایتد با فن‌خال هم باخت

در بازی افتتاحیه لیگ برتر جزیره تیم منچستر یونایتد در خانه تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل جدید لیگ برتر انگلستان از ساعت 16:15 امروز (شنبه) با دیدار دو تیم منچستر یونایتد و سوانسی آغاز شد. ورزشگاه اولدترافورد مملو از هوادارانی بود كه بعد از پشت سر گذاشتن فصلی كابوس وار امیدوار بودند تیم محبوب‌شان با فن خال به دوران اوج خود برگردد اما در پایان همه چیز طور دیگری رقم خورد. در دقیقه 28 تیم سوانسی توسط سونگ بازیكن كره ای خود به گل رسید تا شیاطین سرخ بازنده به رختكن بروند. با شروع نیمه دوم منچستری ها كه چیزی برای از دست دادند نداشتند فشار حملات خود را بیشتر كردند و در دقیقه 53 وین رونی با یك حركت آكروباتیك بازی را به تساوی كشاند. اما این پایان كار نبود و سیگاردسون در دقیقه 73 گل دوم سوانسی را به ثمر رساند تا لوئیس فن خال در اولین گام خود در لیگ برتر جزیره بازنده باشد.

پیروزی آرسنال در خانه کریستال‌ پالاس
آرسنال و کریستال‌پالاس در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک توپچی‌ها به پایان رسید.

توپچی‌ها در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت جدی زیادی خلق کنند. در نهایت برد هونگلند موفق شد در دقیقه 35 برخلاف جریان بازی گلزنی کند ولی در دقایق پایانی نیمه نخست لورن کوشینلی فرانسوی موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنالی‌ها تیم برتر بودند. پس از آنکه در دقیقه 89 یکی از بازیکنان مهمان از زمین بازی اخراج شد آرون رمزی گل پیروزی بخش آرسنال را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان برسد.
 در اولین دیدار لیگ برتر انگلیس نیز منچستر‌یونایتد در خانه و در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک برابر سوآنزی شکست خورد.

در ادامه هفته نخست لیگ برتر یک‌شنبه منچستر‌سیتی مدافع عنوان قهرمانی برابر نیوکاسل به میدان خواهد رفت و لیورپول به دیدار ساوت‌همپتون خواهد رفت. در اخرین دیدار هفته نخست نیز چلسی دوشنبه شب مهمان تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده برنلی خواهد رفت.

 تابلوی نتایج
لستر‌سیتی2 – اورتون 2
وستهام صفر – تاتنهام یک
کوئینزپارک صفر – هال‌سیتی یک
استوک‌سیتی صفر – آستون ویلا یک
وست‌بروم 2 – ساندرلند 2
آرسنال 2 – کریستال‌پالاس یک

-------------------------------

 

جام حذفی آلمان
صعود دورتموند و گلادباخ در روز حذف اشتوتگارت

در روزی که تیم‌های بورسیا دورتموند و مونشن‌گلادباخ راهی دور دوم جام حذفی آلمان شدند، تیم‌ اشتوتگارت با شکست مقابل بوخوم از راهیابی به دور بعد مسابقات بازماند. .

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای دور اول مسابقات فوتبال جام حذفی آلمان موسوم به دی اف پی پوکال، تیم‌های بورسیا دورتموند، بورسیا مونشن‌گلادباخ و هرتابرلین به دور دوم این مسابقات صعود کردند و اشتوتگارت از صعود به مرحله بعد بازماند.


بازی بروسیا دورتموند مقابل اشتوتگارتر کیکرز از دور اول جام حذفی آلمان با نتیجه 4 بر 1 به سود زردپوشان خاتمه یافت.


دورتموند که در سه سال گذشته یک پای ثابت فینال این رقابت‌ها بوده است، نیمه اول را به سختی با حساب یک بر صفر به پایان برد. دو تیم بازی پایاپایی ارائه دادند و موقعیت های صد در صد گلزنی داشتند. اما دفاع دورتموند مثل همیشه نمایش قابل قبولی داشت و مهاجمان این تیم هم موفق شدند از موقعیت های گلزنی استفاده کنند.
سایر نتایج:
"هومبورگ" 1-3 "مونشن گلادباخ"
"راتـه‌نوو" 1-3 "سن پاولی"
"برمر" 0-1 "برانشوایگ"
"بوخوم" 2-0 "اشتوتگارت"
"ویکتوریا کلن" 2-4 "هرتابرلین"
"وال‌دورف" 1-3 "هانوفر"
"اف تی برانشوایگ" 0-4 "اف. سی. کلن"
"والدکرش" 0-3 "فوورت"

اخبار ورزشی - خبرآنلاین،ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
تمرینات فن خال با منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد/ نمره 20 برای شیاطین سرخ



منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس

منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد/ نمره 20 برای شیاطین سرخ

تیم فوتبال منچستر یونایتد با غلبه بر استون ویلا برای بیستمین بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در حالی در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون‌ویلا بود که در صورت کسب 3 امتیاز بازی به فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها می‌شد.

این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید تا فرگوسن سرمربی این تیم افتخاری دیگر را برای یونایتدها کسب کند.

این مسابقه با حملات فراوان منچستر آغاز شد و روبین فن‌پرسی موفق شد در دقیقه دوم و خیلی زود تیمش را یک بر صفر پیش اندازد.

در ادامه و در دقیقه 13 باز هم فن‌پرسی با شوتی بسیار دیدنی و زیبا روی پاس وین رونی گل دوم منچستر را وارد دروازه استون ویلا کرد و همین بازیکن با گل دقیقه 33 خود ضمن هت‌تریک، خیال منچستر را از بابت قهرمانی راحت کرد. ضمن اینکه فن‌پرسی نیز با 24 گل زده در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ برتر قرار گرفت.

به این ترتیب منچستر یونایتد با کسب این پیروزی 84 امتیازی شد و به فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قهرمانی خود را برای بیستمین بار محرز کرد.

استون ویلا نیز با این شکست با 34 امتیاز هفدهم باقی ماند و در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفت./فارس