ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ الماس دوومیدانی/ احسان حدادی این بار پنجم شد



لیگ الماس دوومیدانی,احسان حدادی

لیگ الماس دوومیدانی/ احسان حدادی این بار پنجم شد

احسان حدادی در یازدهمین مرحله از لیگ الماس و در مسابقات پرتاب دیسک لندن، به عنوان پنجمی اکتفا کرد.

 مرحله دیگری از رقابت های لیگ الماس این بار در لندن برگزار شد و دوومیدانی کاران در ماده های مختلف به رقابت پرداختند که در رقابت های پرتاب دیسک، احسان حدادی با پرتاب 64 متر و 88 سانتی متر به عنوان پنجمی بسنده کرد. در این رقابت ها 9 پرتابگر با هم رقابت کردند که در نهایت پیتر مالاخوفسکی لهستانی با 67 متر و 35 سانتی متر اول شد، مارتین ورینگ از آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و گردکانتر از استونی هم در مکان سوم ایستاد.

احسان حدادی پرتاب های خود را با خطا آغاز کرد و با ثبت دو پرتاب در نهایت با رکورد 64 متر و 88 سانتی متر و در مجموع با چهار خطا مسابقه خود را پایان داد. پرتابگر المپیکی ایران در رده بندی کلی، عنوان چهارمی لیگ الماس را به خود اختصاص داده است.

پرتابهای حدادی در لندن:
پرتاب اول: خطا
پرتاب دوم: 64 متر و 74 سانتی متر
پرتاب سوم: خطا
پرتاب چهارم: خطا
پرتاب پنجم: 64 مترو 88 سانتی متر
پرتاب ششم: خطا
مرحل بعدی لیگ الماس، در استکهلم برگزار خواهد شد./ایسنا

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
قرارداد مربی روسی احسان حدادی با فدراسیون دوومیدانی امض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان حدادی در لیگ الماس دوم شد


نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک لندن در مرحله ششم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت و باز هم به سهمیه A مسابقات جهانی نرسید.

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک لندن در مرحله ششم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت و باز هم به سهمیه A مسابقات جهانی نرسید.

ششمین مرحله از لیگ دوومیدانی الماس پنجشنبه شب در درحالی در شهر اسلو نروژ برگزار شد که احسان حدادی،ملی پوش ایرانی و نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن نیز در این مرحله حضور داشت.

حدادی در 6 پرتاب خود چهار بار دچار خطا شد و در پایان با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر در مکان دوم ایستاد.

وی در پرتاب های دوم، سوم و چهارم خود مرتکب خطا شد و در بار پنجم رکورد 64 متر و 12 سانتی متر را ثبت کرد و پرتاب ششم او نیز با خطا همراه بود.

گرد کانتر استونیایی در این رقابت دیسک را 65 متر و 52 سانتی متر پرتاب کرد و در مکان نخست قرار گرفت. پیتر مالاخوفسکی لهستانی و نفر اول لیگ الماس در این مرحله پس از انجام 3 خطا از دور رقابت ها انصراف داد.

حدای در حالی در این مرحله با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر دوم شد که وی در مرحله چهارم این لیگ که در آمریکا برگزار شد با پرتابی به طول 65 متر و 63 سانتی متر سوم شده بود و هیچ خطایی نداشت.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تا پایان مرحله ششم با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم مسابقات قرار دارد.