ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیونل و کریس، صمیمی تر از همیشه


بر خلاف حرف و حدیث های گذشته که در مطبوعات گفته می شد، دو ستاره عصر فوتبال جهان با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند.

طرفداری: به نظر می رسد بر خلاف تمام حرف و حدیث هایی که در مورد رابطه نه چندان دوستانه دو ابر ستاره فوتبال امروز فوتبال گفته می شد، لئو مسی و کریس رونالدو با یکدیگر نه تنها مشکلی ندارند، بلکه مایل هستند رابطه صمیمانه تری را با هم داشته باشند.

لیونل و کریس، صمیمی تر از همیشه

در مراسم دریافت جایزه توپ طلا که در زوریخ سوئیس به انجام رسید، این صحنه ها بارها تکرار شد. زمانی که کریس رونالدو به همراه خانواده اش با خانواده مسی دیدار کرد، به او گفت که پسرش تمام فیلم های بازی های لئو را دانلود می کند و از شیوه و تکنیک لیونل مسی بسیار لذت می برد.

در هر صورت این صحبت ها، بر خلاف آن چیزهایی است که در این سالیان اخیر مطبوعات به دامن می زدند و از رابطه تیره و تار این دو فوق ستاره سخن می گفتند، به نظر می رسد مطبوعات مانند همیشه با انتشار این اخبار به دنبال چیز دیگری بودند و نه آشکار سازی واقعیت.

لیونل و کریس، صمیمی تر از همیشه


ویدیو مرتبط :
کریس و لیان:دوستان چندین و چندساله و صمیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریس‌رونالدو: اوزه‌بیو! همیشه بزرگ هستی، در آرامش بمان!+عکس



 
اخبار ورزشی - کریس‌رونالدو: اوزه‌بیو! همیشه بزرگ هستی، در آرامش بمان!+عکس

اسطوره کنونی فوتبال پرتغال و عضو باشگاه رئال مادرید، مرگ اوزه‌بیو را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو یکشنبه (امروز) درگذشت اوزه‌بیو، معروف به پلنگ موزامبیک را به مردم کشورش و فوتبال‌دوستان جهان تسلیت گفت.

وی در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی با قرار دادن تصویری مشترک با بازیکن فوت‌شده نوشت: اوزه‌بیو! همیشه بزرگ خواهی ماند، در آرامش بخواب!

اوزه‌بیو بامداد امروز بر اثر سکته‌ قلبی در سن 71 سالگی درگذشت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تسلیت بازیکن پرتغالی رئال‌مادرید به خاطر مرگ پلنگ موزامبیک در شبکه اجتماعی

اخبارورزشی - فارس