ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیورپول و آرسنال خواهان جذب بالوتلی


مهاجم تیم فوتبال میلان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری آرسنال و لیورپول واقع شده است.

خبرگزاری مهر: ماریو بالوتلی 23 ساله از زندگی در ایتالیا خسته شده و قصد دارد بار دیگر به رقابتهای لیگ برتر بازگردد. وی تجربه دو فصل و نیم حضور در منچسترسیتی را در کارنامه دارد.

آرسن ونگر به دنبال تقویت خط حمله خود برای رقابتهای فصل آینده است و قصد دارد با این مهاجم وارد مذاکره شود. البته آرسنال نگاهی هم به جذب کریم بنزما از رئال مادرید دارد.

لیورپول هم دیگر مشتری بالوتلی است. چنانچه لوییس سوآرس به رئال یا بارسا بپیوندد، این تیم به طور جدی با بالوتلی وارد مذاکره خواهد شد.

بر پایه گزارش دیلی میل، بالوتلی فصل گذشته 14 گل برای میلان به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
جلوگیری هواداران لیورپول از درگیری بالوتلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال خواهان جذب «مسوت اوزیل» شد


سرمربی تیم فوتبال آرسنال از علاقمندی این تیم برای به خدمت گرفتن "مسوت اوزیل" با پیشنهادی 38 میلیون پوندی خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آرسنال از علاقمندی این تیم برای به خدمت گرفتن "مسوت اوزیل" با پیشنهادی 38 میلیون پوندی خبر داد.

 توپچی‌های لندن پس از اینکه در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانستند بازیکن یا بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند از سوی هواداران زیر فشار قرار دارند.

"آرسن ونگر" پیش از این برای به خدمت گرفتن "گونزالو هیگواین"، "استوان یووتیچ"، "لوییس سوارز"، "کریم بنزما" و "آنخل دی ماریا" وارد عمل شده اما موفق به انجام این انتقال‌ها نشده است.

"مسوت اوزیل" 24 ساله یکی از بازیکنان جدیدی است که آرسنالی‌ها درصدد جذب وی برآمده اند. این هافبک آلمانی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال در دو سال اخیر بوده  با این حال به نظر می‌رسد با حضور "گرث بیل" در رئال، وضعیت این بازیکن در این تیم پیچیده می‌شود