ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیورپول همچنان خواهان رادامل فالکائو است


رادامل فالکائو همچنان گزینه مورد علاقه تیم های انگلیسی از جمله لیورپول است هرچند خودش تمایل به پیوستن به رئال مادرید را دارد.

ورزش سه: مهاجم کلمبیایی که فصل گذشته با انتقالی 50 میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید به موناکو پیوست، به نظر می رسد از حضور در لیگ فرانسه راضی نیست و مشتاق بازگشت به مادرید است.

اگرچه، رئال مادرید تاکنون 90 میلیون پوند برای قرارداد خامس رودریگز، تونی کروس و ناواس پرداخت کرده است و حالا مجبور به کنترل مخارج خود به منظور مطابقت با قوانین فیرپلی مالی یوفا می باشد. رئالی ها علاقه مند هستند تا فالکائو را به صورت قرضی و با داشتن شرایط عقد قراداد دائمی در فصل آینده به خدمت بگیرند اما مسئولین موناکو شرایط آن ها را نخواهند پذیرفت چراکه آن ها معتقدند رئال باید مبلغ قرارداد دائم را جلوتر پرداخت کند.

هرچند موناکو آماده انتقال قرضی او به برای یک فصل به تیمی دیگر است و رئال پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دو هفته آینده می بایست با پیشنهادی رسمی نظر مسئولین موناکو را به خود جلب کند.

برندان راجرز سرمربی لیورپول صراحتا اعلام کرده است که بستن قرارداد با یک مهاجم دیگر در اولویت برنامه های او پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات است و البته به تحسین فالکائو پرداخته است.

لیورپول همچنان احتمال پیوستن فالکائو به مادرید را بیشتر می داند اما شرایط را تحت نظر دارد تا فالکائو در صورت محقق نشدن انتقالش به رئال، جذب لیورپول شود.

هرچند دستمزد فالکائو بیش از 200 هزار پوند در هفته است اما بنا به گزارش ها از نظر مالی مانعی برای انتقال فاکائو وجود ندارد. موناکو 12 میلیون پوند برای انتقال قرضی او تعیین کرده است که می تواند با انجام مذاکرات کاهش پیدا کند. منچستر سیتی نیز مذاکراتی برای جذب فالکائو انجام داده است که البته در حال حاضر این مذاکرات ادامه نیافته است.

لیورپول همچنین نتو دروازه بان فیورنتینا را تحت نظر دارد، کسی که احتمال پیوستنش تا پایان ماه به لیورپول زیاد است. این انتقال پس از فروختن پپه رینا به بایرن مونیخ، به منظور تقویت رقابت میان دروازه بان های تیم صورت می گیرد.


ویدیو مرتبط :
رادامل فالکائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: آتش‌بازی رادامل فالکائو!


مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید با 5 گل زده در دیدار مقابل لاکرونیا آتش‌بازی به راه انداخت و رکوردشکنی کرد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته اتلتیکو مادرید با نتیجه 6 بر صفر دپورتیوو لاکرونیا را درهم کوبید تا جایگاه خود در مکان دوم لالیگا را استحکام بخشد.

در این بازی مهاجم کلمبیایی به تنهایی 5 گل را وارد دروازه لاکرونیا کرد تا رکورد جدیدی را به نام خود در تاریخ باشگاه مادریدی ثبت کند و اولین بازیکن این تیم لقب بگیرد که در یک بازی 5 گل زده است.

فیلم گل‌های دیدنی این مهاجم را در زیر ببینید.