ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیورپول در خانه متوقف شد


دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس با توقف قرمزپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای دور چهارم از جام حذفی انگلیس، امشب تیم فوتبال لیورپول در خانه خود برابر تیم دسته اولی بولتون به تساوی بدون گل بسنده کرد تا کار دو تیم به بازی دوم که بولتون میزبان آن خواهد بود، کشیده شود.

چهارمین دور از دیدارهای جام حذفی انگلیس فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها آرسنال میزبان تیم دسته اول برایتون است.

در دیگر بازی‌ها بریستول سیتی از وستهام پذیرایی می‌کند و استون ویلا در ویلا پارک میزبان بورنموث است.

بازی‌های برگشت از دور چهارم جام حذفی انگلیس از سوم فوریه(14 بهمن) آغاز خواهند شد که در اولین بازی منچستریونایتد میزبان کمبریج یونایتد است.


ویدیو مرتبط :
بشیکتاش-لیورپول (صحنه حذف تیم لیورپول از شبکه ترک زبان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیورپول در خانه آگسبورگ متوقف شد


لیورپول در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، مقابل آگسبورگ به تساوی 0-0 رضایت داد.

ورزش سه: لیورپول در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، مقابل آگسبورگ به تساوی 0-0 رضایت داد.

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایش بهتری از تیم میزبان ارائه دادند اما در نهایت نتوانستند به پیروزی برسند تا سرنوشت صعود دو تیم به دیدار برگشت کشیده شود.

دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند و این لیورپول بود که در دقیقه 7، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما ضربه فیرمینو، توسط دروازه بان آگسبورگ مهار شد.

در ادامه لیورپولی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت چندانی ایجاد کنند.
درمقابل، در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میزبان نمایش بهتری داشت و صاحب دو موقعیت خوب شد اما هیچ یک از آنهاد تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت گلزنی عالی خلق کردند اما ضربه فیرمینو تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 60، روی یک ضربه آزاد، لیورپولی ها بار دیگر می توانستند به گل برسند اما این بار هم مدافعان آگسبورگ توپ را به موقع دفع کردند.

روند بازی در ادامه تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم با نمایشی هجومی، موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.