ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیورپول خواستار جذب ساموئل اتوئو شد


باشگاه لیورپول تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ اول سپتامبر در نظر دارد "ساموئل اتوئو" را به فهرست نفرات خط حمله خود اضافه کند.

خبرگزاری مهر: مهاجم کهنه کار کامرون پس از اینکه در پایان فصل گذشته از تیم چلسی جدا شد در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و "برندن راجرز"، سرمربی لیورپول، خواستار به خدمت گرفتن وی شده است.

بر پایه گزارش ساکرنت، تیم فوتبال آژاکس آمستردام هم پیش از این برای جذب اتوئو ابراز تمایل کرده است.

"لوییس سوارس"، مهاجم اروگوئه‎ای تیم فوتبال لیورپول، که با 31 گل به عنوان برترین گلزن لیگ برتر شناخته شد در پایان فصل از لیورپول جدا شده و با قراردادی به ارزش 75 میلیون پوند به بارسلونا پیوسته است.


ویدیو مرتبط :
شوت سرکش ساموئل اتوئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساموئل اتوئو به لیورپول پیوست!


رسانه‌های انگلیسی از پیوستن ساموئل اتوئو به لیورپول خبر دادند. روزنامه "مترو" نوشت که اتوئو در تست پزشکی لیورپول هم شرکت کرده است.

وب سایت نود: ساموئل اتوئو از بازیکنانی است که جدایی او از چلسی قطعی شده است. هر چند رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از نزدیک شدن این مهاجم کامرونی به اورتون خبر داده بودند، اما از انگلیس خبر می‌رسد که اتوئو با لیورپول به توافق نهایی رسیده و در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرده است.

خبر پیوستن ساموئل اتوئو به لیورپول در حالی است که قرمزپوشان آنفیلد با ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی میلان هم به توافق نهایی رسیده و او الان برای حضور در تست پزشکی باشگاه لیورپول به انگلیس سفر کرده است.

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که برندان راجرز، سرمربی لیورپول علاوه بر ماریو بالوتلی می‌خواهد از ساموئل اتوئو باتجربه هم در خط حمله خود استفاده کند تا از این طریق بتواند به نوعی جای خالی سوارس را پر کند.

روزنامه "مترو" انگلیس خبر داد که اتوئو در حال پیوستن به اورتون بود، اما به یکباره تصمیم عوض کرد و لیورپول را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

لیورپول فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم لیگ برتر، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. شاگردان برندان راجرز در دیدار نخست خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره به پیروزی رسیدند.