ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لینه‌کر: بی‌عدالتی نسبت به خاورمیانه شد


اسطوره فوتبال انگلستان، صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم آرژانتین را پنالتی دانست و نگرفتن آن توسط داور را" بی‌عدالتی نسبت به خاورمیانه" خواند.

خبرگزاری مهر: گرینه لینه‌کر فوق ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان در جام‌های جهانی 1986 و 1990 در صفحه توئیتر شخصی خودش، نسبت به خطای مشکوک روی اشکان دژاگه در محوطه جریمه آرژانتین واکنش نشان داد. لینه‌کر در توئیت خود نوشت: "بی عدالتی نسبت به خاورمیانه وجود دارد. پنالتی مشهود برای ایران اتفاق افتاد"

لینه‌کر: داور پنالتی ایران را نگرفت/ بی‌عدالتی نسبت به خاورمیانه شد

تیم ملی ایران در این بازی جذاب و تماشایی، با گل دقیقه 91 لیونل مسی از آرژانتین شکست خورد.



ویدیو مرتبط :
گری لینه کر؛ ویدیوی اختصاصی ناگفته ها از اسطوره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توجیه مردم نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها



 

 

مصباحی‌مقدم: مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند .

 


مصباحی‌مقدم: مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند

 

 

یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ابراز تاسف نسبت به اتكای لایحه بودجه سال آینده به نفت گفت: این اتكای بودجه به نفت نسبت به سال قبل افزایش یافته كه این افزایش مناسب نیست و مشكلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت.

 


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره بودجه سال آینده و اجرای هدفمندكردن یارانه‌ها به صورت همزمان گفت: با تغییر قیمت حامل‌های انرژی ما شاهد تورم خواهیم بود كه امیدوارم مردم در این زمینه پذیرای خوبی باشند.

 


رییس كمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس گفت: البته ما تورم انتظاری هم داریم كه همراه با تغییر قیمت حامل‌های انرژی به وجود می‌آید، ضمن آن‌كه این تورم انتظاری قابل پیش‌بینی نیست.

 


نماینده تهران با تاكید بر این‌كه مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند، گفت: اما در حال حاضر دولت در این زمینه كوتاهی می‌كند، در حالی كه اگر درست به مردم توضیح دهد كه چه اتفاقی خواهد افتاد و زمینه‌سازی لازم برای اجرای آن انجام شود، پیش‌بینی می‌كنیم كه تورم چندانی از این ناحیه در سال آینده تحمیل نشود.

 


وی گفت: البته می‌دانیم كه اتكای بودجه سال آینده به درآمد نفت افزایش پیدا كرده و به هر میزان كه این اتكا بیشتر باشد تورم بالاتری خواهیم داشت.

 


مصباحی‌مقدم اظهار داشت: بنابراین معتقدم نباید اتكای بودجه عمومی به نفت افزایش پیدا كند تا تورم بیشتری را در سال آینده با توجه به اجرایی كردن هدفمندكردن یارانه‌ها نداشته باشیم.