ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیل با برتری بر باستیا به رده دوم صعود کرد


تیم فوتبال لیل با برتری 1-0 مقابل باستیا،بالاتر از پاریس سنت ژرمن در رده دوم لوشامپیونه قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: هفته هشتم لیگ فرانسه با انجام 4 بازی دیگر پیگیری شد.ظهر امروز پاریس سنت ژرمن و موناکو اولین تیم هایی بودند که دیدارهای خود را برگزار کردند و دقایقی پیش، 4 دیدار دیگر نیز به انجام رسید.

در مهمترین دیدار، تیم لیل موفق شد تا در زمین خود با یک گل بر باستیا غلبه کند. تک گل این بازی را اوریگی بازیکن بلژیکی این تیم به ثمر رساند.بدین ترتیب لیل با 15 امتیاز و یک بازی بیشتر، پشت سر مارسی در جایگاه دوم قرار گرفت و پاریس سنت ژرمن که امروز در مقابل تولوز به تساوی دست یافته بود، به رده سوم سقوط کرد.

نتایج سه بازی دیگر به شرح زیر است :

لوریان 0-2 اویان

متز 3-0 رنس

مون پلیه 2-1 گینگام


ویدیو مرتبط :
صعود ده پله ای در رده بندی فیفا؛ فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس 2 -راه‌آهن صفر/ صعود سرخ‌پوشان به رده یازدهم



صعود سرخ‌پوشان به رده یازدهم

پرسپولیس 2 -راه‌آهن صفر/ عبور شاگردان ژوزه از ایستگاه دایی

در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با پیروزی خانگی 2 بر صفر برابر راه‌آهن، تا حدودی از بحران خارج شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، با برتری 2 بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هادی نوروزی (1) و جلال حسینی (16) برای پرسپولیس در این دیدار گل‌زنی کردند.

شاگردان مانوئل ژوزه پرتغالی با این پیروزی 14 امتیازی شدند و با صعودی چهار پله‌ای در رده یازدهم قرار گرفتند. راه‌آهن هم که امید زیادی داشت با برتری مقابل حریف نامدارش به جمع صدرنشینان اضافه شود، با این شکست، 18 امتیازی باقی ماند اما به دلیل افت تفاضل گل، یک پله سقوط کرد و به جای سایپا در رده هشتم جای گرفت.

*** نیمه نخست:

دقیقه 1، هادی نوروزی روی ضربه کرنری که مهدوی‌کیا به روی دروازه فرستاد اولین گل بازی را به ثمر رساند تا سرخ‌پوشان بازی را توفانی آغاز کنند.

دقیقه 6، بهادر عبدی هم می‌توانست با ضربه سر گل تساوی را بزند اما توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 8، اشتباه ماهینی می‌رفت که دروازه پرسپولیس را با خطر رو‌برو کند اما نیلسون با خروج به موقع توپ را دور کرد و داور هم بلافاصله خطای مهاجم راه‌آهن را بر روی او اعلام کرد تا غائله ختم شود.

دقیقه 11، مهدوی‌کیا ضربه‌ ایستگاهی‌ را که پشت محوطه جریمه راه‌آهن اعلام شده بود به سمت دروازه فرستاد اما با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 13، هادی نوروزی می‌توانست بار دیگر با ضربه سر گل‌زنی کند اما در حالی که بین او و دروازه تنها دو متر فاصله بود، با بی‌دقتی فرصت را از دست داد.

دقیقه 16، بار دیگر یک ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی راه‌آهن نصیب سرخ‌پوشان شد که این بار هم مهدوی‌کیا توپ را به روی دروازه فرستاد تا جلال حسینی، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 18، بار دیگر ضربه ایستگاهی و ارسال مهدوی‌کیا می‌توانست پرسپولیس را به گل برساند اما نتیجه آن تنها یک ضربه کرنر بود. کرنر را هم کاپیتان سرخ‌پوشان به روی دروازه فرستاد که با اشتباه فرشید کریمی در خروج از دروازه می‌رفت به گل سوم میزبان تبدیل شود اما این‌گونه نشد تا آه از نهاد هواداران پرسپولیس برآید.

دقیقه 24، مجتبی شیری از راه‌آهن تقریبا با نیلسون تک به تک شد اما شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26، در حالی که مدافعان پرسپولیس جا مانده بودند و مهاجم راه‌آهن با دروازه‌بان این تیم تک به تک شده بود، ضربه بازیکن راه‌آهن را جلال حسینی از روی خط دروازه دور کرد تا بار دیگر مورد تشویق شدید هواداران تیمش قرار بگیرد.

دقیقه 36، محسن بنگر گل سوم پرسپولیس را زد اما کمک داور با بالا بردن پرچم خود، به داور اعلام کرد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. محسن ترکی هم تشخیص کمکش را تایید کرد و گل بنگر را مردود اعلام کرد.

دقیقه 38، نوروزی با نفوذ از سمت چپ دروازه راه‌آهن، کریم انصاری‌فرد را با یک پاس عرضی صاحب توپ کرد. مهاجم پرسپولیس اما قدر این فرصت را ندانست و موفق نشد دروازه حریف را برای سومین بار باز کند. در این صحنه انصاری‌فرد با فرشید کریمی برخوردی داشت که منجر به مصدومیت دروازه‌بان راه‌آهن شد. به همین دلیل چند دقیقه‌ای بازی متوقف شد تا مشکل کریمی برطرف شود.

*** نیمه دوم:

10 دقیقه ابتدای این نیمه بدون هیچ رخداد مهمی در حال پیگیری بود تا این که در دقیقه 55، راه‌آهن در جناح چپ دروازه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. این ضربه به صورت خطرناکی به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد، اما نیلسون به خوبی آن را مهار کرد.

دقیقه 58، هادی نوروزی بار دیگر در دو قدمی دروازه صاحب فرصت سرزنی شد اما باز هم با بی‌دقتی توپ را به بیرون فرستاد. او پس از آنکه این فرصت را از دست داد از ناراحتی حدود 30 ثانیه روی زمین خوابیده بود و قصد بلند شدن نداشت.

دقیقه 59، مهدوی‌کیا از سمت راست دروازه راه‌آهن نفوذ کرد و توپ را در نزدیکی خط عرضی به ماهینی سپرد. مدافع سرخ‌پوشان توپ را با یک پاس رو به بیرون خوب به نوروزی رساند اما کنترل بد این بازیکن توپ را در پشت محوطه جریمه به محمد نوری رساند. هافبک پرسپولیس هم که در این بازی درخشش چندانی نداشت، توپ را با ضربه‌ای محکم به دستان فرشید کریمی کوبید تا این فرصت هم برای میزبان از دست برود.

دقیقه 66، نوروزی باز هم در زمین راه‌آهن صاحب توپ شد و چندین قدم با آن حرکت کرد اما ضربه نهایی این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68، مهاجم راه‌آهن در یک قدمی دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد اما آن را با ضربه‌ای محکم به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی بازی کاملا آرام و بی‌برخورد دنبال شد و هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند خطری را بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. سرمربی‌های دو تیم در این دقایق با انجام چند تغییر در ترکیب تیم خود سعی کردند که گره بازی را باز کنند اما این تغییرات هم هیچ نتیجه‌ای نداشت./ایسنا