ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی گل گهر


از سوی کادرفنی اسامی ۱۸ بازیکن پرسپولیس برای همراهی این تیم در بازی با گل گهر سیرجان اعلام شد. خبرگزاری تسنیم: از سوی کادرفنی اسامی ۱۸ بازیکن پرسپولیس برای همراهی این تیم در بازی با گل گهر سیرجان اعلام شد.

باشگاه پرسپولیس، نیلسون جونیور، سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مهدی جعفرپور، حمیدرضا علی عسگر، میثم حسینی، احمد نورالهی، مهرداد کفشگری، افشین اسماعیل‌زاده، هادی نوروزی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی، مهدی طارمی، محمد نوری و مهدی دغاغله، ۱۸ بازیکنی هستند که باید تا ساعت ۸:۳۰ صبح فردا در ترمینال چهار فرودگاه مهرآباد خود را به کادر فنی و سرپرست تیم معرفی کنند.

پرسپولیس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه و گل های بازی گل گهر 1 - 1 پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: نام مجیدی برای بازی با مس در لیست ۱۸ نفره قرار می‌گیرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

همه دنبال پول هستند تا به تیم تزریق کنند

قلعه‌نویی: نام مجیدی برای بازی با مس در لیست ۱۸ نفره قرار می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل مس کرمان، نام فرهاد مجیدی در لیست ۱۸ نفره تیم ما قرار می‌گیرد.

به گزارش  فارس، امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط تمرینات بسیار خوب است. بازیکنان فداکارانه در تمرینات تلاش می‌کنند. از هواداران تیم‌مان ممنون هستیم که در تمرینات حضور می‌یابند و امیدواریم در مسابقات تیم را حمایت کنند.

وی در مورد بازی مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: مس تیم بسیار خوبی است که در این مدت تغییر و تحولات زیادی داشته است. این تیم با انگیزه فراوان مقابل ما حاضر خواهد شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: دیدید ابومسلم نیز با چه انگیزه‌ای برابر ما به میدان آمد. این تیم اگر در لیگ یک با چنین اشتیاقی بازی می‌کرد مطمئنا اکنون با 6 امتیاز جلوتر بود. تمام بازی‌ها سخت است. تیم‌ها تلاش زیادی می‌کنند اما بازیکنان ما نیز فداکارانه در تمرینات عمل می‌کنند.

قلعه‌نویی افزود: دیشب جلسه‌ای را با آقای فتح‌الله‌زاده برگزار کردیم. همه در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر پولی تهیه و به بازیکنان تزریق شود.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی دیدار با مس کرمان به احتمال فراوان در لیست 18 نفره استقلال قرار دارد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه دو هفته دیگر باید به مصاف پرسپولیس بروند، اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز تیم روی بازی با مس کرمان است و فقط به این بازی فکر می‌کنیم و بس.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از این پس در زمین کشوری تمرین خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه زمین کشوری چمن مصنوعی است، تمرینات‌مان را در کمپ حجازی دنبال خواهیم کرد./فارس