ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست مازاد مظلومی؛ 6 تا 10 بازیکن از استقلال جدا می شوند



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی استقلال کاپیتان های فصل پیش این تیم را نمی خواهد وآنها را در لیست مازاد آبی پوشان قرار داده است.

به گزارش جام نیوز، استقلال در لیست خود 17 بازیکن بزرگسال دارد که منهای خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی 14 نفر دیگر با این تیم قرارداد دارند.

 قرار است پس از مشورت با منصور پورحیدری لیست خرید و مازاد استقلال به طور قطعی مشخص شود.

 اما طبق شنیده‌ها جدایی کریمی از استقلال قطعی است. او به صورت قرضی از سپاهان به جمع آبی‌ها برگشت. حالا یعقوب باید به اصفهان برگردد و فرکی او را می‌خواهد. حتی اگر فرکی هم کریمی را نخواهد این بازیکن ملی‌پوش که شنیده می‌شود از یک تیم عربی پیشنهاد دارد، بعید است دوباره با مظلومی کار کند که دو فصل نیمکت‌نشینش کرد.

 محسن فروزان و وحید طالب‌لو هم در لیست مازاد پرویزخان هستند. چهارمین جدا شده هم امیرحسین صادقی است. کاپیتانی که رابطه خوبی با مهدی رحمتی ندارد.

اگر یادتان باشد می‌گفتند او بین جواد نکونام و مهدی رحمتی حرف برده و آورده و میانه آنها را شکرآب کرده است. مهدی و جواد هر دو الان با هم دوست هستند و مظلومی هم می‌خواهد به استقلال برگردند!

خواستن نکونام و آندو یعنی نخواستن امید ابراهیمی که قراردادش تمام شده است. میلاد نوری و میلاد سلیمان‌فلاح همدیگر نفرات لیست مازاد مظلومی و جداشده‌های استقلال به شمار می‌روند.

 

سوبله‌چوبله به یک شرط جاسم کرار را می‌خواهد. اینکه او تضمین بدهد دیگر حاشیه‌ساز نمی‌شود. از بین رضا عنایتی و آرش برهانی یکی رفتنی است. فعلا مظلومی رضای آقای گل را نمی‌خواهد مگر اینکه پورحیدری یا مسئولان باشگاه رای او را بزنند.

ماندن خرسندنیا هم مشروط به این است که چه نفراتی را جذب کنند و کادر فنی جدید آبی‌ها اصراری به ماندن این هافبک بی‌حاشیه ندارد.


 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست خرید گرانقیمت مظلومی برای استقلال؛ 10 میلیارد برای 4 بازیکن!



اخبار,اخبارورزشی,سر  مربی  جدید استقلال

قطعاً خرید این چهار بازیکن بی‌گدار به آب زدن است. به خصوص که استقلال هنوز بدهی فصل گذشته بازیکنانش را نداده و با کوهی از بدهی‌ها رو به رو است.

  یکی از اصلی‌ترین دلایل استقلال برای انتخاب پرویز مظلومی مبلغ قرارداد او بود. هر چند خاطرات خوب مظلومی با استقلال هنوز در خاطره بسیاری از هواداران مانده اما واقعیت این است که مظلومی در مذاکره با استقلالی‌ها هیچ بحثی درباره رقم قراردادش نداشت و نیم ساعته با استقلال به توافق رسید!

 نکته مهم اما اینجاست که او از همان زمان انتخابش باید می‌دانست که باشگاه استقلال از نظر مالی دچار مشکل است و نباید توقع‌های مالی زیادی از این باشگاه داشته باشد.

 مظلومی اما انگار خیلی هم مشکلات مالی این باشگاه را جدی نگرفته است. در شرایطی که استقلال دارد، لیست چهار نفره بازیکنان مورد نظر او مثل پتکی است که به سر این باشگاه فرود می‌آید.

 لوسیانو ادینیو، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و سید مهدی رحمتی، 4 تن از بازیکنان میلیاردی لیگ هستند که هر کسی می‌داند مجموع قرارداد آنها کمتر از 10 میلیارد تومان نمی‌شود!

 قطعاً مظلومی هم با یک حساب سرانگشتی می‌تواند به این نتیجه برسد که برای استقلال با بودجه 20 میلیاردی و در شرایطی که هنوز اسپانسری برای این باشگاه انتخاب نشده، قطعاً خرید این چهار بازیکن بی‌گدار به آب زدن است. به خصوص که استقلال هنوز بدهی فصل گذشته بازیکنانش را نداده و با کوهی از بدهی‌ها رو به رو است.

رحمتی فصل گذشته چیزی حدود 2 میلیارد تومان از باشگاه پیکان گرفته است و با وجود سقوط تیمش اما توانست لقب یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فصل گذشته را مال خود کند. او در بسیاری بازی‌ها دروازه تیمش را بسته نگه داشت و در پست خودش عملکرد بدی نداشت.

 آندو هم تکلیفش مشخص است. او در شرایطی به استقلال باز می‌گردد که در وهله اول بدهی‌های گذشته‌اش را دریافت کند و قراردادی در خور توجه با او بسته شود.

وقتی او در حال حاضر پیشنهادهای میلیاردی از تراکتورسازی و تیم‌های قطری دارد، چرا باید با مبلغ پایینی به استقلال بپیوندد؟ آن هم در شرایطی که یکی از مهم‌ترین دلایل جدایی آندو از این تیم آشفتگی‌های استقلال بوده است.

ادینیو یکی دیگر از بازیکنان گرانقیمت لیگ است. او آقای گل لیگ چهاردهم بوده و نقش موثر او در نایب‌ قهرمانی تراکتورسازی از چشم هیچ‌کس پوشیده نمانده است. وی بدون شک در فصل گذشته یکی از کم‌نوسان‌ترین بازیکنان تیمش بوده و در آماده‌ترین شرایط خود به سر می‌برد.

 ادینیو همین حالا پیشنهادهای قابل توجهی از تیم‌های عربی دریافت کرده که بدون شک برایش وسوسه‌برانگیز خواهد بود. در چنین شرایطی استقلال باید حداقل پیشنهادی به او بدهد که بتواند این بازیکن برزیلی را به ماندن در ایران متقاعد کند!

 گزینه بعدی مظلومی، جواد نکونام است که قطعاً با رقمی کمتر از 3، 4 میلیارد از اوساسونا به استقلال نمی‌آید! مگر اینکه او تصمیم بگیرد سال آخر فوتبالش را با رقمی کمتر در استقلال به پایان برساند که این موضوع هم بسیار بعید به نظر می‌رسد.

با این تفاسیر یا مظلومی نسبت به مشکلات مالی استقلال خیلی خوشبین است یا تصور می‌کند می‌تواند این بازیکنان را با قیمت‌هایی به مراتب کمتر از آنچه مدنظر خودشان است به استقلال بیاورد!

به نظر می‌رسد لیست بازیکنانی که مظلومی به استقلال ارائه داده بیشتر نشانه خوش‌خیالی این سرمربی باشد. ضمن اینکه این لیست نشان می‌دهد که او واقع‌بینانه وضعیت باشگاه استقلال را ندیده است!

در حالی که واضح است استقلال نمی‌تواند هر چهار بازیکن مدنظر مظلومی را جذب کند، آیا قرار است او هم در صورت نتیجه نگرفتن، جذب نشدن بازیکنان مدنظرش را بهانه کند؟ یا اینکه پیش از آنکه کار به این بهانه‌تراشی‌ها بکشد، خود او لیست منطقی‌تری را به مسئولان باشگاه ارائه می‌دهد؟!

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی