ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست خرید قلعه نویی برای لیگ چهاردهم



اخبار,اخبار ورزشی, قلعه نویی


 اخبار ورزشی - لیست خرید قلعه نویی برای لیگ چهاردهم

قلعه نویی برای لیگ چهاردهم لیست پر و پیمانی را به باشگاه ارائه داده است.

امیر قلعه نویی از مدت ها قبل لیست خرید خود برای لیگ چهاردهم را آماده کرده بود اما وضعیت نامشخص استقلال باعث شده بود این تیم کمی دیر به دنبال جذب بازیکنان دلخواهش بیفتد. از همین رو در روزها و هفته های گذشته گمانه زنی های زیادی از لیست تیم استقلال در روزنامه ها و سایت ها منتشر شده بود.


اما طبق اخباری که از باشگاه استقلال به ما رسیده است امیر قلعه نویی لیست پر و پیمانی را برای لیگ چهاردهم سفارش داده که اگر بازیکنان مورد نظر او جذب شوند استقلال تیم پر مهره ای را در لیگ بعدی به همراه خواهد داشت. در لیست سرمربی استقلال ، بیشتر بازیکنان از تیم های سپاهان و فولاد به چشم می خورند. به گزارش آی اسپورت لیست خرید تیم استقلال برای چهاردهمین دوره لیگ برتر به قرار زیر است:

 1-هادی عقیلی: پس از جدایی پژمان منتظری از استقلال امیر قلعه نویی به دنبال یک مدافع بزرگ و مطمئن می گردد و هادی عقیلی یکی از بهترین ها در پست دفاع وسط است. این مدافع گلزن نفر اول لیست قلعه نویی برای پست دفاع است. هر چند قلعه نویی در سپاهان چندین بار با عقیلی به مشکل بر خورد، اما او حالا عقیلی را می خواهد و رحمتی را هم مامور کرده تا رفیقش را برای پوشیدن لباس آبی راضی کند.

2- ایوب والی : مدافع مستحکم تیم فولاد که یکی از پدیده های این در سالِ قهرمانی لیگ برتر بود چشم سرمربی استقلال را گرفته و او اسم این بازیکن را در لیستش آورده تا در صورت عدم موفقیت در جذب عقیلی مسئولان استقلال به سراغ مدافع بلند قامت فولاد بروند.

3- علی حمودی: این بازیکن خوزستانی پس از آنکه سال گذشته به استقلال پشت کرد و با یک قرارداد سنگین به سپاهان پیوست حسابی هواداران استقلال را خشمگین کرد. اما قلعه نویی پس از آن هر چه جست و جو کرد نتوانست برای خسرو حیدری مکمل خوبی پیدا کند و از همین رو دوباره به سراغ مدافع سابقشرفته است. با انتقال وریا غفوری به تیم سپاهان احتمال حضور حمودی در استقلال بسیار زیاد شده است.

4- امید ابراهیمی: هافبک دفاعی جنگنده ی تیم سپاهان از کشفیات خود قلعه نویی در این تیم بوده است و در سال های گذشته چندین بار به تیم استقلال لینک شده، اما انتقال او به این تیم هرگز رخ نداده است. با خروج نکونام از ترکیب استقلال قلعه نویی مُصِر است این بازیکن اهل نکا را به تیمش بیاورد.

5- بختیار رحمانی: 3 روز پیش بود که هافبک ارزنده ی تیم فولاد در یک مصاحبه ی جنجالی عنوان کرده بود که سال آینده را در استقلال توپ خواهد زد و طرفدار تیم استقلال است. قلعه نویی برای جذب بختیار در نیم فصل گذشته هم با وی صحبت کرده بود اما این انتقال رخ نداده بود و حالا زمان انتقال کاپیتان تیم قهرمان ایران به استقلال فرا رسیده است. تنها مانع انتقال این بازیکن به اسقلال یک پیشنهاد اروپایی خوب است، البته این بازیکن 2 سال دیگر با فولاد قرارداد دارد اما از فصل پیش اجازه ی خروجش را از دهکردی گرفته است.

6- محمد نوری: امیر قلعه نویی در این سال ها همیشه علاقه مند به جذب محمد نوری بوده است، اما حضور در پرسپولیس مانع انتقال این بازیکن به استقلال می شده است.  اکنون که دایی علاقه ای به ادامه ی همکاری با کاپیتانش ندارد ، ژنرال دستور داده هر چه سریع تر مسئولان تیم و نظری جویباری برای جذب این بازیکن دست بجنبانند. هر چند احتمال آن هم وجود دارد که نوری به قطر برود.

7 - سروش رفیعی: بازیکن خوش تکنیک تیم فولاد فصل فوق العاده ای را با این تیم پشت سر گذاشت و  با تکنیک نابش باعث شد بر سر زبان ها بیفتد. امیر قلعه نویی این بازیکن را هم مد نظر دارد و احتمال آن هست که این بازیکن فصل بعد در استقلال حضور داشته باشد.

8- کریم انصاری فرد: هر چند جذب آقای گل لیگ برتر که سابقه ی پوشیدن لباس پرسپولیس را دارد سخت است اما دلیل نمی شود که قلعه نویی برای جذب این بازیکن تلاشی انجام ندهد، خصوصا آنکه دایی رضا نوروزی را به انصاری فرد ترجیح داده و در صورتی که این بازیکن پس از پایان جام جهانی در خارج از کشور به فوتبالش ادامه ندهد شاید شاهد حضور او در استقلال باشیم.

9- سجاد شهباززاده: گلزن تیم سایپا قرار بود به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان به استقلال اضافه شود، اما این انتقال رخ نداد تا تیم استقلال پس از پایان لیگ برای جذب او اقدام کند. نظری جویباری مذاکرات با این بازیکن را شروع کرده و باید منتظر خبر حضور این بازیکن در استقلال باشیم.

10 - آرش افشین: این بازیکن خوزستانی فصل گذشته هم در صدر نفرات درخواستی امیر قلعه نویی بود، اما آرش با قراردادی بسیار زیاد به سپاهان پیوست و قید استقلال را زد. قلعه نویی می داند که امسال قیمت افشین کاهش بسیاری پیدا کرده است و او را در صورت عدم موفقیت در جذب یکی از مهاجمان مورد نظرش می خواهد، هر چند مصدومیت های افشین ، مسئولان استقلال را برای جذبش دل نگران کرده است.

11 - میلاد نوری: حضور این بازیکن که قبلا هم سابقه ی حضور در استقلال را دارد،  از آن نظر عجیب نیست که گفته می شود او به دلیل آنکه کمتر از 7 بازی برای راه آهن به میدان رفته جزو بازیکنان آزاد محسوب می شود و یک سهمیه لیگ برتری استقلالی ها را نخواهد سوزاند.

گفتنی است استقلال تنها می تواند 6 بازیکن را از این لیست را جذب کند و قلعه نویی اولویت اول و دوم را برای نظری که مسئول جذب بازیکن است مشخص کرده است.  هم چنین آبی ها قصد جذب وریا غفوری را هم داشتند و با وی به مذاکره هم پرداخته بودند، اما او ناگهان سر از تیم سپاهان در آورد.
اخبار ورزشی - آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
صحبتهای امیر قلعه نویی پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/وقتی علیپور پشت‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است



تیم فوتبال استقلال , شکایت علیپور از قلعه‌نویی

قلعه‌نویی: نه لیست مازاد داده‌ام و نه خرید/وقتی علیپور پشت‌سرم حرف می‌زند یعنی راهم درست است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های علیپور مبنی بر رسیدگی به شکایات از او گفت: بسیار خوشحالم این افراد در موردم صحبت می‌کنند زیرا در این صورت است که راه درستی را پیش گرفته‌ایم.

 امیر قلعه‌نویی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تیم دسته سومی نفتون خاطرنشان کرد: ابتدا از تیم نفتون تشکر می‌کنم که حاضر به این بازی دوستانه شدند. به هر حال طبیعی است ما روی بازیکنان فشار آوردیم و یک سری بازیکنان هم که در شرایط بازی آنها را ندیده بودیم مورد ارزیابی قرار دادیم .

وی در مورد اولین حضو برخی از بازیکنان از جمله حقی، باصفا، جودکی و نحوه عملکرد آنها خاطرنشان کرد: باصفا یک مصاحبه‌ای انجام داد که نباید این کار را می‌کرد. به هر حال زمانی که تیم می‌بازد عملکرد خوبی نداشته و این بازیکنان پشتیبان تیم هستند. باصفا یکی از آینده‌دار‌های استقلال می‌تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: این گونه نیست که باصفا ناگهان بیاید و بخواهد مشکلات استقلال را حل کند در آن حد نیست اما او کم کم می‌تواند در شرایط بازی قرار بگیرد و به آینده استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد دیداری که شنبه مقابل نفت تهران دارد و عدم حضور ملی‌پوشان و همچنین مصدومیت بازیکنانی از جمله جمشیدیان و قاضی تصریح کرد: ما هم اکنون به 4 قسمت تبدیل شده‌ایم یک قسمت مصدومین تیم هستند، قسمتی ملی‌پوشان قسمتی بازیکنان امید و یک قسمت که ما تشکیل می‌دهیم. به هر حال باید مقابل نفت قرار بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل نفتون راضی بوده، گفت:‌از برخی راضی بودم و از برخی ناراضی.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال در نیم فصل قصد دارد برخی بایکنان را جذب کند و برخی بازیکنان را در لیست مازاد این تیم قرار دارد و قرار است از جمع آبی‌پوشان جدا شوند،‌تاکید کرد: خدا را گواه می گیرم که نه لیستی را داده‌ام که کسی از تیم جدا شود و نه لیستی داده‌ام که کسی را می‌خواهیم. ما به دنبال یک هافبک بازی‌ساز خارجی هستیم و احیانا یک مدافع راست هم جذب کنیم.

قلعه‌نویی افزود: به هر حال در نیم فصل جابجایی‌ها رخ می‌دهد مگر اشکالی دارد؟ قانون گذاشته‌اند که جابجایی صورت بگیرد و این مسئله هم اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه علیپور اعلام کرده شکایت از قلعه‌نویی را پیگیری می‌کند و آیا از او شکایتی شده است، یادآور شد: آقایان رسیدگی کنند ما هم خیلی خوشحال می‌شویم. زمانی که آقایان در مورد آدم صحبت می‌کند نشان می‌دهد که هم سالم کار کرده‌ایم و هم راه درستی می‌رویم. از این بابت بسیار خوشحالم که این موضوع نشان می‌دهد هم پاک بوده‌ایم و هم سالم کار کرده‌ایم./فارس