ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست جدید وزنه برداری بعد برکناری توکلی


در لیست جدید وزنه برداری نصیر نواب شلال هم حضور دارد.

خبرآنلاین: در لیست جدید وزنه برداری نصیر نواب شلال هم حضور دارد.

بعد از برکناری توکلی از سرمربیگری تیم ملی وزنه بردای، امروز سجاد انوشیروانی جانشین او لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد. نواب نصیرشلال هم به درخواست انوشیروان‏ی و تایید شورای عالی فنی به اردوی آسیایی دعوت شد. لیست نفرات دعوت شده به شرح زیر است: مرتضی رضائیان 69کیلوگرم.علی میری77 کیلوگرم.

ایوب موسوی وکیانوش رستمی در دسته 85کیلوگرم.علی هاشمی وسهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم.کیا قدمی ، نواب نصیرشلال، محمدرضا براری و رضا آقازاده در دسته 105 کیلوگرم.بهداد سلیمی، بهادر مولائی،محسن بهرام زاده، رامین ربیعی و رضا روحی در دسته فوق سنگین نفراتی هستند که سرپرست مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با تایید شورای عالی فنی به اردوی 7فروردین 95 فراخواند.


ویدیو مرتبط :
مسابقه پرتاب وزنه سپیده توکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برکنار شد / اولین واکنش توکلی بعد از برکناری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

توکلی: امیدوارم برکناری من به نتیجه‌گیری وزنه‌برداری کمک کند/ چیزی برای گفتن ندارم

سرمربی برکنارشده تیم ملی وزنه‌برداری گفت: امیدوارم برکناری من در جهت منافع ملی باشد و به نتیجه‌گیری تیم ملی کمک کند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با فارس، درباره برکناری‌اش از تیم ملی وزنه‌برداری گفت: هنوز چیزی برای گفتن ندارم، اما امیدوارم این تصمیم در جهت منافع ملی باشد و برکناری من به نتیجه‌گیری تیم کمک کند.

وی ادامه داد: برای مرادی به‌عنوان رئیس فدراسیون این حق را قائلم که چنین تصمیمی بگیرد، اما سوالم این است که اگر بعد از مسابقات جهانی از من حمایت کرد، به یکباره چه اتفاقی افتاد که چنین تصمیمی گرفت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد یکی از دلایل این تصمیم عدم تعامل او با مشاور بلغاری بوده، گفت:‌در جلسه‌ای که با حضور گارچف برگزار شد، خودش به همه اعلام کرد که بیش‌ترین تعامل را با من داشته است. من اعلام کرده بودم که نمی‌توانم زیر نظر گارچف کار کنم؛ چراکه او به‌عنوان مشاور به فدراسیون آمد و مشخص است که باید از نظرات او استفاده کنیم.

توکلی تصریح کرد: 3-4 وزنه‌بردار را برای المپیک آماده کرده‌ایم که دو، سه نفر دیگر هم به آنها اضافه خواهند شد. نفرات خوبی داشتیم که می‌توانستیم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم؛ چراکه روی تمام آنها کار شده بود.

 

اخبار ورزشی - فارس