ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان!



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

امضای قرارداد شماره ۷ در گرو برگه فسخ قرارداد توزی

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان

اخبار ورزشی - در صورتی که باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد توزی را به هیئت فوتبال ندهد فرهاد مجیدی نمی‌تواند قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

ابوالحسن شیرازی در گفت و گو با  فارس در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته گذشته لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست./فارس


ویدیو مرتبط :
لیست اموال مسیولان سابق در هاله ای از ابهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز جدایی مجیدی از جمع آبی پوشان؛ پای یکی از مدیران سابق استقلال در میان است!



 

ردپای یکی از مدیران سالهای پیش استقلال که رابطه خوبی با فتح الله زاده ندارد، در رفتن فرهاد مجیدی به قطر به چشم می خورد.

مدت زمان بین شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال تا موقعی که این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفت آنقدر کوتاه بود که هواداران برای باور آن با مشکل مواجه شدند! با این حال تمام ماجرا این نیست و ابهام هایی که در رفتن کاپیتان وجود دارد، بیش از رفتن مجیدی هواداران را آزار می دهد.

روزی که زمزمه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال سر زبان ها افتاد و دوری و دلتنگی دختر فرهاد به عنوان اصلی ترین و شاید تنها ترین دلیل جدایی کاپیتان استقلال از این تیم عنوان می شد، شائبه هایی را مبنی بر واقعی نبودن این بهانه ایجاد کرده بود. تا وقتی که فرهاد به جای رفتن به دوبی، با تیم الغرافه قطر به توافق رسید و قراردادی را منعقد کرد و باعث شد تا این شائبه ها بیشتر از گذشته شود و حرف و حدیث هایی ایجاد شد که مجیدی به خاطر پول، دوری و دلتنگی دخترش تیام را بهانه ای برای جدایی از استقلال مطرح کرده بود.

کم کم می رفت تا این ذهنیت برای هوادار استقلال هم ایجاد شود و حتی به کاپیتان جدایی طلبشان حق بدهند که در سالهای آخر فوتبالش به فکر جمع آوری پول باشد اما به یکباره یک مصاحبه از سوی فرهاد مجیدی این ذهنیت تازه در حال شکل گیری در نزد هواداران استقلال را هم به هم ریخت. مشکلات شخصی با مدیریت باشگاه... در واقع فرهاد مجیدی در مصاحبه ای که از آن سوی آب ها انجام داد مشکلاتی را که در باشگاه استقلال و با مدیریت باشگاه داشت عنوان کرد تا سرفصل تازه ای از دلایل جدایی فرهاد از استقلال مطرح شود. هرچند که بعدا طرفین، یعنی هم فرهاد و هم باشگاه استقلال سعی در ظاهر سازی کردند تا افکار عمومی چیزی فراتر از این کلیات را در نیابند.

اما در خصوص اصلی ترین دلیلی که باعث جدایی فرهاد از استقلال شد باید گفت نه دوری و دلتنگی فرهاد از خانواده باعث شد تا وی ترک استقلال کند و نه دلارهای عربی . البته این موارد هم دخیل بوده اما در واقع باید گفت اصلی ترین دلیل جدایی فرهاد از تیم استقلال این بود که فرهاد به سفارش غیرمستقیم یکی از مدیران سابق استقلال که رابطه خوبی با فتح الله زاده ندارد، از جمع آبی پوشان جدا شد. گفته می شود که این مدیر سابق توسط یکی از نزدیکانش که وی از جمله نزدیک ترین افراد به فرهاد مجیدی است وی را متقاعد ساخته تا در این مقطع از استقلال جدا شود..../شبکه ایران