ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوییز سوارز یا پیام صادقیان؟


حکم محرومیت 3 ماهه پیام صادقیان بازیکن با استعداد و جوان تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد و وی علاوه بر 3 ماه محرومیت از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی، باید 5 میلیون تومان هم جریمه به کمیته انضباطی پرداخت کند.

طرفداری: دو ماه پیش بود که لوییس سوارز در دیدار مرحله ی گروهی جام جهانی مقابل ایتالیا، شانه کیلینی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا را گاز گرفت و از سمت فیفا به مدت 4 ماه محروم شد. حال یک نمونه داخلی از سوارز را یافته ایم به نام پیام صادقیان! سوارز در مجموع در تیم های مختلف 3 بار بازیکنان حریف را گاز گرفت و علی رغم اینکه هر بار هم با محرومیت های طولانی مدت مواجه شد، باز هم درس عبرت از اشتباهات خود نگرفت و اکنون پیام صادقیان، کسی که هواداران به دلیل تکنیک و استعداد  بالا،  او را پیام نیماریان خطاب می کنند راه سوارز را در پیش گرفته است.

در فصل گذشته پیام صادقیان چندین بار به بازیکنان حریف ضربات مشت و لگد وارد کرد که بعد از هر بار رفتار نادرست، با یک عذر خواهی و توجیه، به همه چیز خاتمه می داد و هر بار می گفت: " دیگر تصمیم گرفته ام بخاطر هواداران هم که شده، رفتارم را کنترل کنم" و دریغ از یک بار کنترل!

لوییز سوارز یا پیام صادقیان؟

در دیدار پنجشنبه گذشته مقابل فولاد خوزستان، پیام صادقیان پس از اینکه اکبریان، داور دیدار، خطای هند بازیکن فولاد را اعلام نکرد، با اعتراض شدید به سمت داور رفت و پس از دریافت کارت قرمز از محمد رضا اکبریان، به او ضربه ای وارد کرد و این کار او با برخورد کمیته انضباطی همراه شد.

 همه هوادارن فوتبال کشورمان، اعم از قرمز و آبی، پیام را یکی از استعداد های آینده دار فوتبال کشورمان می دانند. همه از او انتظار دارند که پیام پا جای بزرگان فوتبال کشورمان بگذارد. اما متاسفانه او به علت جوانی یا هر چیز دیگری رفتار سالمی از خود نشان نمی دهد و این امر ممکن است مانع پیشرفت پیام صادقیان در فوتبال و رسیدن به پله های رشد و ترقی بشود. محرومیت پیام تا حدودی این اطمینان را به فوتبال دوستان کشورمان می دهد که دیگر انتظار حضور و درخشش او را در جام ملت های آسیا و دعوتش از سوی کی روش را نداشته باشند.

البته عامل دیگری مانند عدم توجه کادر فنی پرسپولیس و مسئولان باشگاه به رفتار او هم می تواند بر وضعیت کنونی استعداد کشورمان تاثیر گذاشته باشد. شاید اگر از همان ابتدا علی دایی یا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با او برخوردی قاطع کرده بودند، این مشکلات پیش نمی آمد. هر روزه از سوی سردمداران فوتبال کشورمان شعار حرفه ای شدن سر داده می شود، اما دریغ از ذره ای عمل.

 لوییز سوارز یا پیام صادقیان؟

شاید اگر کادر مدیریتی و فنی باشگاه پرسپولیس بجای وابسته بودن به عملکرد خوب صادقیان در جریان بازی، به رفتار او هم توجه می داشتند، حال همان بازیکن عزیز و دردانه شان که هیچگاه به او اخطاری داده نمی شد را در اختیار می داشتند و مجبور نبودند برای 3 ماه از بازیکنان جایگزین استفاده کنند تا هم به اعتبار فنی پرسپولیس خدشه ای وارد نشود، هم اعتبار نام باشگاه با بی اخلاقی و جریمه آمیخته نشود.


ویدیو مرتبط :
مقایسه ی وحشی گری پیام صادقیان و سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام صادقیان، علی کریمی نسخه آذری


گفتگو با پیام صادقیان، بازیکن 21 ساله پرسپولیس که در 11 هفته بازی کردن برای این تیم به ستاره قرمزها تبدیل شده است.