ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوزانو: بردن بازی اول خیلی خوب است


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از زمانی که هدایت تیم ایران را در دست گرفته‌ام، به سختی کار کردیم به ویژه روی کاهش خطا و اشتباهات برنامه داشتیم.

خبرگزاری تسنیم: رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر بر استرالیا اظهار داشت: من خیلی برای این پیروزی و نتیجه به دست آمده، خوشحال هستم. ما در حمله و کنترل خطا بسیار خوب کار کردیم. پیروزی در نخستین بازی تورنمنت بسیار خوب است.

وی افزود: این یک بازی خاص بود زیرا هر دو تیم شناخت بسیار خوبی از هم داشتند. ما سال گذشته مقابل استرالیا شکست خورده بودیم و حالا خوشحالم که این تیم را شکست دادیم. ما آنالیز بسیار خوبی از تیم استرالیا داشتیم و به خوبی توانستیم نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم. از زمانی که هدایت تیم ایران را در دست گرفته‌ام، به سختی کار کرده‌ایم به ویژه روی کاهش خطا و اشتباهات برنامه داشتیم.


ویدیو مرتبط :
گمان خوب بردن و حسن ظن بیجا در معاملات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان: این کار را خیلی خوب یاد گرفتم؛ بردن استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خداوند به من عزت داد؛
درخشان: این کار را خیلی خوب یاد گرفتم؛ بردن استقلال

سرمربی پرسپولیس حالا خوشحال ترین عضو از خانواده بزرگ فوتبال ایران است و البته بابت این شادی باید به او حق داد.

حمید درخشان توانست دربی را ببرد. این اتفاق او را بسیار شادمان کرده و به همین خاطر است که با روحیه ای بشاش و اعتمادبه نفسی بالا به تماس های تلفنی اش پاسخ می داد.

ساعاتی بعد از اتمام دربی، گوشی تلفن همراه درخشان به صورت پیاپی زنگ می خورد تا دوستانش بابت به دست آوردن این موفقیت بزرگ به او تبریک بگویند.

پیامک های بی شماری هم به دست درخشان رسید که تک تک آنها را قبل از صرف شام خواند و با خواندن هر یک از پیامک ها، لبخندی روی صورتش پهن می شد.

درخشان که از این نتیجه به دست آمده حسابی شاد و خوشحال بود، به ما گفت: «حرف های زیادی در مورد این دربی در دلم مانده اما به خاطر این برد می خواهم کمی استراحت کنم. فشار زیادی را تحمل کردم و خیلی خسته ام.»

او اما یک جمله جالب دیگر هم به زبان آورد: «بعدا در مصاحبه ای مفصلی راجع به این دربی همه چیز را می گویم اما فعلا باید خدا را شکر کنم که توانستم پای قول و قرارم با هواداران بمانم. خداوند به من عزت داد تا پیروز این دربی باشم و بابت این مساله، شکرگزارم. فکر می کنم در این سال ها، یک کار را خیلی خوب یاد گرفته ام و آن شکست دادن استقلال است.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین