ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لورکوزن دومین برد پیاپی خود را به دست آورد


تیم فوتبال بایرلورکوزن بر هرتابرلین غلبه کرد و به دومین برد فصل جدید بوندس‌لیگا رسید.

سایت برنامه نود: امروز (شنبه) پیکارهای هفته دوم فصل جدید بوندس‌لیگا آلمان ادامه یافت که بایرلورکوزن موفق شد ۴ بر ۲ هرتابرلین را شکست دهد.

در این مصاف بایرلورکوزن توسط جدوای ۵۰، اسپاهیچ ۶۲ ، برانت ۷۴و بل عربی گلزنی کرد. در حالیکه برلینی‌ها توسط جدوای (بازیکن حریف) ۲۴ و یولیان شیبر ۶۰ به گل رسیدند.

لورکوزن به این ترتیب دومین برد فصل جاری را پس از کسب ۳ امتیاز هفته نخست مقابل بورسیادورتموند به دست آورد.

نتیجه سایر دیدارها به این شرح است:

ولفسبورگ ۲- اینتراخت فرانکفورت ۲

گل‌ها: رودریگوئز ۱۵ ، آرنولد ۷۹ برای ولفسبورگ، اینویی۲۳ و کادلچ ۸۴ برای اینتراخت

 وردربرمن یک – هوفن‌هایم یک

گل‌ها: گالواز ۵۹ برای وردربرمن، فیرمینیو ۱۹ برای هوفن‌هایم

 اشتوتگارت صفر – اف.ث.کلن ۲

گل‌ها: اوزاکو ۲۲، اوچا ۳۳

هامبورگ صفر – پادرن‌بورن ۳

گل‌ها: کاچونگا ۲۹،‌ورانجیچ ۶۸، اشتوپل‌کامپ ۸۷


ویدیو مرتبط :
دومین ناکامی پیاپی رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال - راه‌آهن؛ تداوم صدرنشینی آبی‌پوشان در دست ۲ پرسپولیسی/ / قرمزپوشان در پی دومین برد



اخبار,اخبارورزشی,مسابقات هفته هفتم لیگ برتر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و استقلال صدرنشین میزبان راه‌آهن است و پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

به گزارش فارس، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر روزهای پنجشنبه،جمعه و شنبه برگزار می‌شود. در این هفته نیز کورس صدرنشینی بین استقلال و سپاهان است و تیم دیگری نمی‌تواند خود را به صدر برساند.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم؛
سیاه جامگان - استقلال خوزستان؛ تلاش مشکی‌پوشان برای سقوط نکردن!
سیاه‌‌جامگان هفته گذشته دربی را به پدیده باخته و اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد و اگر در بازی مقابل استقلال خوزستان نتواند پیروز شود و بازی را به این حریف خود هم واگذار کند شاید تا رده آخر جدول سقوط کند. بنابراین مشکی‌پوشان مشهدی تلاش خواهند کرد تا از این دیدار خانگی حداکثر امتیاز را بگیرند اما سیاه جامگان با حریف مقتدری بازی دارد و شاگردان ویسی که در این فصل خوب نتیجه گرفته‌اند نمی‌خواهند از جمع تیم‌های بالای جدول جدا شوند و می‌خواهند همچنان در مشهد هم در جمع سه تیم اول قرار داشته باشند. هر دو تیم در این بازی برای برد بازی می‌کنند و مساوی به سود رقبای آنها در جدول خواهد بود.

صبای قم- سپاهان؛ دایی به استقلال کمک می‌کند؟
علی دایی که هفته گذشته در دقیقه 90 یک امتیاز از استقلال خوزستان در اهواز گرفت تلاش می‌کند در این بازی خانگی دومین برد فصل خود را به دست بیاورد و اگر شاگردان دایی بتوانند از سپاهان سه امتیاز بگیرند به طور غیرمستقیم به تداوم صدرنشینی استقلال در لیگ کمک کرده‌اند اما باخت یا مساوی صبا باعث می‌شود سپاهان همچنان در کورس صدرنشینی با استقلال باقی بماند. شاگردان فرکی با یک مساوی هم به طور موقت صدرنشینی را از استقلال می‌گیرند، اما این صدرنشینی شاید 24 ساعت بیشتر دوام نداشته باشد، بنابراین فرکی تیمش را برای برد به مصاف صبا خواهد فرستاد.

سایپا- فولاد؛ اولین برد اسکوچیچ یا تداوم پیروزی نارنجی‌پوشان؟
نارنجی‌پوشان که هفته گذشته توانستند با اشتباه سهوی داور پرسپولیس را شکست بدهند اکنون در رده ششم جدول قرار دارند و می‌خواهند در این بازی خانگی هم به پیروزی برسند بخصوص اینکه حریف آنها تیم بحران‌زده فولاد خوزستان است تیمی که هنوز بردی نداشته و در رده آخر جدول قرار دارد. مجید جلالی برای اینکه ثابت کند تیمش مستحق برد مقابل پرسپولیس بود به دنبال برد در این مسابقه هم هست. اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان هم اگرچه به نظر مورد حمایت مدیران باشگاه‌ قرار گرفته اما تجربه ثابت کرده اگر این روند ناکامی ادامه داشته باشد شاید او زمستان را  در فوتبال ایران نبیند! مگر اینکه  او سایپا را شکست بدهد و اولین بردش را دشت کند. این مسابقه در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود ورزشگاهی که معمولا برقش در وسط مسابقه قطع می‌شود! البته مسئولان می‌گویند این اشکال برطرف شده است.

تراکتورسازی- پرسپولیس؛ تونی و برانکو به دنبال دومین برد!
تونی اولیویرا هنوز نتوانسته در تراکتورسازی نتایج دلخواه و مورد نظر هواداران را بگیرد و دقیقا در این نقطه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس وجه مشترک دارد بنابراین سرمربی هر دو تیم زیر فشار انتقادها قرار دارند هرچند در باخت‌های پرسپولیس اشتباهات سهوی داوران هم تاثیرگذار بوده است با این حال هواداران پرسپولیس از جایگاه چهاردهمی این تیم به شدت ناراضی هستند. هواداران از برانکو برد می‌خواهند . هرچند می‌دانند پیروز شدن در ورزشگاه یادگار امام تبریز کار بسیار بسیار دشواری است  و همین مساله می‌تواند دیدار دو تیم را دیدنی‌تر کند.

نبرد برانکو  و اولیویرا اگر برنده نداشته باشد باعث نارضایتی هواداران دو تیم خواهد شد زیرا تراکتورسازی و پرسپولیس هر دو فقط یک برد در این فصل کسب کرده‌اند.و تونی و برانکو روز جمعه به دنبال دومین برد خود هستند.

ملوان - پدیده؛ پرواز قو در انزلی؟
ملوان در جام حذفی با شکست مقابل پرسپولیس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و حالا تمام تمرکز قوی سپید خزر روی لیگ برتر است. در این مسابقه خانگی شاگردان استیلی باید پیروز شوند و این اولین مسابقه‌ای است که ملوان مدیرعامل هم دارد هرچند هنوز مشکلات مالی پا برجاست ولی بازیکنان ملوان با حمایت هواداران خود می‌خواهند چهارمین برد این فصل خود را دشت کنند. پدیده هم تا این جای کار خوب نتیجه گرفته است و با دو امتیاز کمتر از ملوان دو پله پایین‌تر از این تیم در جدول قرار دارد و روی پله هفتم ایستاده است. شاید در این مسابقه مساوی برای تیم پدیده نتیجه بدی محسوب نشود.

استقلال- راه آهن؛
شاگردان مظلومی که با پیروزی مقابل نفت تهران صدرنشین لیگ شده‌اند تداوم این صدرنشینی‌شان در دستان دو مربی پرسپولیسی قرار دارد اول علی دایی که باید تیمش مقابل سپاهان بازی کند و دوم مهدی تارتار که به تازگی هدایت راه آهن را برعهده گرفته است اگر تارتار بتواند از تیم خوب استقلال امتیاز بگیرد شاید صدر جدول را از دست پسران آبی خارج کند. استقلال تیم خوب و قدرتمند است که در همه پست‌ها بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و بعید است این تیم مقابل راه آهن متوقف شود مگر اینکه تارتار بتواند در اولین حضورش لیگ برتر را شگفت‌زده کند. راه آهن که در رده سیزدهم جدول قرار دارد شاید برای گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال به میدان برود و هدف اول این تیم گرفتن مساوی باشد اما پسران آبی با حمایت هواداران خود فقط به برد فکر می‌کنند.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:
 پنجشنبه 2 مهر 94

سیاه جامگان – استقلال خوزستان – ورزشگاه ثامن – ساعت 15:30

سایپا – فولاد خوزستان – ورزشگاه پاس قوامین – ساعت 17:30

صبای قم –فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام – ساعت 17:20

جمعه 3 مهر 94

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس – ورزشگاه یادگار امام – ساعت 17:25

ملوان بندر انزلی‌ - پدیده خراسان - ورزشگاه تختی – ساعت 16:30

استقلال‌ تهران - راه‌آهن – ورزشگاه آزادی – ساعت 17:20

شنبه 4 مهر

ذوب آهن‌ - نفت تهران – ورزشگاه فولاد شهر – ساعت 17:20

 استقلال اهواز – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه تختی – ساعت 17:30


  اخبار  ورزشی  -  فارس