ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوانته1- رئال 2؛برد با یک میلیون کالری زحمت!



لوانته1- رئال 2؛زنده بادآکادمی ! /برد با یک میلیون کالری زحمت!

رئال این مسابقه دشوار را در زمین بارانی لوانته با تعویضهای خوب مورینیو تصاحب کرد.وقتی موراتا با هوشیاری دروازه حریف را گشود نشان داد که آکادمی ، چیز بدی نیست

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- رئال با پیروزی دشوار 2-1 در خانه لوانته، اختلافش با بارسا در رقابت های لالیگا را در امتیاز 8 حفظ کرد. این آلوارو موراتا، یکی از محصولات آکادمی رئال بود که اجازه نداد فاصله دو تیم دو رقمی شده و رویاهای تیم مورینیو برای تکرار قهرمان در لالیگا به طور کامل از بین برود.

وضعیت زمین اصلا مناسب نبود و این مسئله نیز مشکلات شاگردان مورینیو را دو چندان کرده بود.

از همان ابتدای بازی هم مشخص بود که این بازی کاملا غیرمنتظره خواهد بود . مورینیو نیز می دانست که شاید تنها راه رسیدن به دروازه لوانته ، استفاده از شوت یا ضربات آزاد باشد که از این حربه بهترین استفاده را هم برد .

در همان آغاز بازی و دقیقه 2 رونالدو با خطای بازیکنان حریف مصدوم شد. این داوید ناوارو بود که با ضربه آرنجش ، صورت ستاره پرتغالی را غرق خون کرد اما رونالدو علی رغم این مصدومیت در دقیقه 21 گل اول بازی را روی ارسال ژابی آلونسو و تعلل مدافعان حریف به ثمر رساند.

تا پایان نیمه اول اتفاق قابل ملاحظه دیگری رخ نداد و مورینیو که به نظر می رسید از برتری یک گله تیمش راضی است، رونالدو را از زمین خارج و رائول آلبیول را راهی میدان کرد.

اما همان آغاز نیمه دوم ، این کاسیاس بود که با دو سوپر واکنش ، مانع از باز شدن دروازه رئال شد..

در ادامه روی دو کرنر ، رئال مادرید دو موقعیت عالی بدست آورد . یکی را په په به تیرک زد و دیگری را راموس ، برای دومین بار در این فصل از چند سانتی متری دروازه به اوت زد تا رئال مادریدی که گل نمی زد ، روی لغزش زمین و اشتباه په په ، دروازه اش گشوده شود . این آنخل، بازیکن تعویضی لوانته بود که روی همکاری مارتینز و بارکرو، دروازه کاسیاس را باز کرد.

دقایقی پس از گل ، روی اشتباه عجیب آلبیول نزدیک بود که دروازه رئال باز شود اما این اتفاق رخ نداد.

رئالی ها می توانستند در دقیقه 72 به گل برتری برسند. حرکت کایخون و سرنگون شدن او در آستانه محوطه جریمه لوانته، یک ضربه پنالتی جنجال برانگیز نصیب این تیم کرد اما آلونسو پنالتی را از دست داد.

مورینیو که به سختی به دنبال رسیدن به گل پیروزی بود، در دقیقه 83 موراتا را راهی میدان کرد و این بازیکن جوان دو دقیقه بعد توانست روی پاس آلونسو گل پیروزی رئال را به ثمر برساند و نشان بدهد که بدبینی آقای خاص به آکادمی باشگاه چندان درست نیست.

با این پیروزی رئال 23 امتیازی شد و تا همچنان در هفته های آینده در انتظار لغزش اتلتیکو مادرید و بارسا بماند./گل

 


ویدیو مرتبط :
برد رئال مادرید از اتلتیکو مادرید و فینالیست شدن رئال.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: برد رئال در دربی شهر مادرید


رئال مادرید با پیروزی 1-0 مقابل اتلتیکو در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.