ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوئیس سوارز اعتراف کرد!


ستاره اروگوئه‌ای خط حمله تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد پیش از قطعی شدن انتقالش به جمع کاتالان‌ها، کهکشانی‌ها تلاش زیادی برای جذب وی انجام داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: ستاره اروگوئه‌ای خط حمله تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد پیش از قطعی شدن انتقالش به جمع کاتالان‌ها، کهکشانی‌ها تلاش زیادی برای جذب وی انجام داده‌اند.

لوئیس سوارز در گفت‌و‌گویی با شبکه رادیویی کادنا کوپه فاش کرد که علاوه بر بارسلونا، تیم فوتبال رئال مادرید نیز به شدت خواهان به خدمت گرفتن وی از لیورپول بوده است اما از آنجایی که رؤیای همیشگی‌اش بازی برای بارسلونا بوده است، به محض مطلع شدن از تمایل این تیم به جذب وی، بدون لحظه‌ای تردید آبی‌واناری‌ها را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است.

گفت‌وگوی سوارز با کادنا کوپه را در زیر می‌خوانید:


* به نظر تو آیا بارسلونا بهترین تیم دنیاست؟


بله به نظر من اینگونه است. با توجه به افتخارات و شیوه‌ای که بارسلونا دارد، به نظر من این تیم بهترین تیم دنیاست.

* اگر به بارسلونا ملحق نشده بودی، آیا حاضر بودی برای رئال مادرید بازی کنی؟

در فوتبال هرگز نمی‌توانید آینده‌تان را پیش‌بینی کنید اما شانس با من یار بود تا بارسلونا در خانه‌ام را بزند و برای همان تیمی که می‌خواستم بازی کنم. بازی برای بارسلونا رؤیایی چندین و چند ساله من بود و در نهایت محقق شد.

* فکر نمی‌کنی که بازی در کنار مسی و نیمار شانس گلزنی‌ تو را کم می‌کند؟

خیر. وضعیت دقیقاً عکس این است. به نظر من بازی در کنار این دو نفر یک امتیاز است و کار مرا آسان‌تر می‌کند، چون در سایر تیم‌هایی که بازی کرده‌ام بار مسئولیتی که به من سپرده می‌شد بسیار سنگین بود. در بارسلونا اما احاطه شدن توسط چنین بازیکنانی از بار مسئولیت من می‌کاهد.

* از بین مسی و رونالدو کدام را انتخاب می‌کنی؟


مسی.

* بارسلونا در لالیگا صدرنشین جدول است، در لیگ قهرمانان به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و فینالیست جام حذفی اسپانیا نیز شده است. آیا در رختکن بارسا چیزی درباره شانس قهرمانی سه‌گانه گفته می‌شود؟

خیر. در رختکن ما درباره قهرمانی در تمامی رقابت‌ها صحبت نمی‌کنیم اما از اینکه می‌توانیم چنین کاری را انجام می‌دهیم حرف‌هایی زده می‌شود.

* برخی می‌گویند که تو و هم‌تیمی‌هایت در بارسا بد بازی می‌کنید. این موضوع تو را متعجب نمی‌کند؟

خیر این چیزها واقعاً مرا متعجب نمی‌کند اما واقعیت این است که مردم به تماشای تیکی‌تاکا عادت دارند که یک شیوه جذاب برای ارائه فوتبال است. اتفاقی که اکنون رخ داده این است که در یک رقابت طولانی مدت اختلاف امتیازی تیم‌ها آنقدر کم است که این وضعیت شما را مجبور می‌کند شیوه‌ بازی‌تان را مستقیم‌تر و نتیجه‌گرا‌تر کنید و به کسب پیروزی فکر کنید تا ارائه بازی‌های جذاب.


ویدیو مرتبط :
گل من با لوئیس سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم تغییر در محرومیت لوئیس سوارز



اخبار ,اخبار ورزشی , لوئیس سوارز

 

اخبار ورزشی - جام بیستم – ۲۰۱۴ برزیل
فیفا اعلام کرد: عدم تغییر در محرومیت لوئیس سوارز

فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا » درخواست تجدید نظر در مورد محرومیت لوئیس سوارز را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تغییری در محرومیت 4 ماهه مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول صورت نخواهد داد. فیفا دو هفته قبل وقتی سوارز در دیدار تیم کشورش و ایتالیا در جام جهانی شانه جیورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت، وی را  ماه از انجام فعالیت‌های ورزشی و انجام 9 دیدار ملی محروم کرد.

همین طور جریمه نقدی 82 هزار یورویی برای این منظور در نظر گرفت.

اما فیفا با صدور بیانیه‌ خود اعلام کرد تصمیماتش به قوت باقیست و تغییری ایجاد نخواهد شد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.
اخبار ورزشی - فارس