ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لوئیس: با هواداران در زمین حرف می‌زنم


ستاره تازه خریداری شده اتلتیکومادرید گفت: عادت به سخنرانی ندارم و با هواداران در زمین حرف می‌زنم.

خبرگزاری فارس: فلیپه لوئیس ستاره قدیمی اتلتیکومادرید اسپانیا پس از جدایی از این تیم درخشش قابل توجهی در فوتبال جزیره نداشت و اکنون بار دیگر به خانه خودش بازگشته است. این بازیکن خلاق و دونده در مراسم معارفه و نشست خبری خود گفت: علاقه ای به شعار دادن ندارم و این که به هواداران قول خاصی بدهم برایم جالب نیست، من در زمین حرف می زنم و با بازی خود به هواداران پیغام خواهم داد.

وی ادامه داد: اتلتیکومادرید همیشه از بهترین‌های لالیگا و اروپا بوده است و شک ندارم که امسال هم از بهترین‌ها خواهیم بود. برای درخشش به هم‌بازیهای خوب نیاز داشتم که اکنون در خانه خودم یعنی اتلتیکومادرید در کنارشان هستم و خیالم از این بابت کاملا راحت است.


ویدیو مرتبط :
یه توپ دارم قلقلیه می زنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: با والدانو حرف نمی‌زنم



 

مورینیو: با والدانو حرف نمی‌زنم

 

فقط به رئیس و سانچس گزارش می‌دهم

مورینیو: با والدانو حرف نمی‌زنم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر به مشکلات بین خود و نایب رئیس باشگاه دامن زد و گفت: فقط به رئیس و سانچس گزارش می‌دهم.

به نقل از لارازون اسپانیا، خوزه مورینیو که از مدت ها پیش با خورخه والدانو مشکل دارد در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر رئال مایورکا گفت: دلیلی ندارد با والدانو سخن بگویم. من با او کاری ندارم و نیازی نیست که به او در مورد کارهایم گزارش بدهم.

وی افزود: همیشه به رئیس(فلورنتینو پرس) و آنخل سانچس، مدیر امور نقل و انتقالات و بازرگانی باشگاه گزارش کار می‌دهم و همین کافی است.

خبرنگاران اسپانیایی معتقدند که والدانو نهایت تلاشش را برای اخراج مورینیو صرف کرده اما به هدف نرسیده است.