ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لو؛ راضی برغم تساوی



 

 

 

لو؛ راضی برغم تساوی

 

یواخیم لو دیشب شاهد تساوی تیم آلمان مقابل دانمارک بود.این دیدار دوستانه در کپنهاگ برگزار شد وبا تساوی 2-2 به پایان رسید.

اولین گل این دیدار را گومس در دقیقه 19 به ثمر رساند و هلمس دردقیقه 73 بازی را 0-2 کرد ولی بازیکنان تیم میزبان بلافاصله به خود آمدند و رومدال در دقیقه 74 اولین گل دانمارک را به ثمر رساند . یانکر هم در دقیقه 87 برای بار دوم گلزنی کرد تا این بازی در نهایت با تساوی 2-2 پایان یابد.

لو در کنفرانس خبری این بازی گفت:« بازی رضایت بخشی بود.من دیدم که تیمم نهایت تلاش را به کار می گرفت تا منسجم باشد و موقعیتهای متعددی را خلق کند که این ایده بسیار خوبی بود.»

لو در ادامه با تمجید از ماریو گومس گفت:« او گل اول ما را به ثمر رساند و این گل مطمئنا اعتماد به نفس گومس را افزایش خواهد داد.»

البته خود گومس از عملکرد ژرمنها راضی نبود و در صحبتهایی در این رابطه گفت:« زمانی که بازی 0-2 دنبال می شد، نباید اجازه می دادیم که بازی از دست ما در می رفت.»

این در حالی بود که اکثر بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان به دلیل همراهی تیمهای باشگاهی شان در اردوی ژرمنها غایب بودند و لو مجبور شد تا تیم دومش را به مصاف دانمارک بفرستد.


ویدیو مرتبط :
‫میلاد : وقتی یه دختر میخواد بره بیرون ???? ???? بابا راضی مامان راضی، دوست پسر ناراضی ???? ???? ????‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشی: از تساوی مقابل ایران راضی نبودم/ تصمیم کشی برای بازی با بوسنی



اخبار,اخبار ورزشی,کشی

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
کشی: از تساوی مقابل ایران راضی نبودم/ باید بوسنی را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرده از تساوی مقابل ایران راضی نبوده و در دیدار دوم باید بوسنی را شکست دهند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال نیجریه در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل بامداد فردا (یکشنبه) و از ساعت 2 و 30 دقیقه به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت.

این تیم که در دیدار نخست خود به تساوی بدون گل مقابل ایران دست یافت به دنبال کسب امتیاز از رویارویی خود با بوسنی است.

چند روز پیش و در داماتورو نیجریه، مردمی که برای تماشای دیدار برزیل و مکزیک به مرکز شهر رفته بودند مورد یک اقدام تروریستی قرار گرفتند که 14 کشته و 26 زخمی به جای گذاشت.

استفن کشی در مورد پیکار سخت تیمش با بوسنی گفت: اتفاق غم‌انگیزی بود. خوشایند نیست شاهد این باشیم که مردم بدون هیچ دلیلی کشته می‌شوند. بیشتر مردم نیجریه از تساوی ما مقابل ایران راضی نبودند. پس از آنکه آن بمب هم منفجر شد، همه چیز بدتر شد. این یک شرایط سخت برای نیجریه‌ای‌ها است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم لب‌خندی روی چهره مردم نیجریه بیاوریم.

نیجریه دیدار نخست خود را مقابل ایران با تساوی به پایان برد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. کشی اعلام کرده این انتقادها را درک می‌کند و می‌خواهد مقابل بوسنی همه چیز را جبران کند. بوسنی و هرزگوین هم که در دیدار نخست مقابل آرژانتین شکست خورده اگر مقابل نیجریه هم تن به شکست دهد از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

کشی در این مورد هم گفت: نیجریه در جایگاه متفاوتی قرار دارد. می‌خواهیم تحت هر شرایطی که شده این دیدار با پیروزی پشت سر بگذاریم. اتفاق‌هایی که در دیدار مقابل ایران رخ داد تمام توان ما نبود. ما از آن تساوی راضی نبودیم. در دیدار بعدی باید سه امتیاز را کسب کنیم. البته احترام بسیار زیادی برای بوسنی قائل هستم.

برخی از بازیکنان نیجریه در دیدار مقابل ایران نمایش ضعیفی از خود ارائه کردند. جان اوبی میکل یکی از آنها بود.

کشی در این مورد هم گفت: میکل یکی از بازیکنان کلیدی ما است. دوست داریم او نمایش بهتری داشته باشد و کارهایی که از او خواستیم را انجام دهد.
 اخبار ورزشی - فارس