ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لهستان، کانادا را المپیکی کرد


با توجه به شکست استرالیا مقابل لهستان، کانادا جواز حضور در المپیک ریو را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته والیبال که در ژاپن برگزار می‌شود، استرالیا مقابل لهستان 3 بر صفر شکست خورد و با این نتیجه کانادا با قرار گرفتن در رده چهارم جواز حضور در المپیک ریو را به دست آورد.

استرالیا در آخرین دیدار خود با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 15 و 25 بر 21 شکست خورد و نتوانست در جمع المپیکی‌ها قرار بگیرد. کانادا پیش از این مقابل چین به پیروزی رسیده بود.

تیم‌های لهستان، ایران، فرانسه و کانادا 4 تیمی هستند که سهمیه المپیک را به دست آوردند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی انگلیس و کانادا – جام جهانی زنان کانادا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لهستان به سختی کانادا را شکست داد


تیم ملی والیبال لهستان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به سختی از سد کانادا گذشت.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال لهستان از ساعت 11 امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های ملی المپیک به مصاف کانادا رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 18، 17 بر25، 25 بر 21، 18 بر 25 و 15 بر 9 حریف خود را شکست دهد.

پیش از این مسابقه تیم ملی فرانسه توانست با نتیجه 3 بر 1 چین را شکست دهد و ایران هم با نتیجه 3 بر صفر از سد استرالیا گذشت.

در ادامه بازی‌های امروز از ساعت 14 و 40 دقیقه تیم ملی ژاپن میزبان رقابت‌ها مقابل ونزوئلا به میدان خواهد رفت.

در مسابقات انتخابی المپیک 12 تیم حضور دارند که از امروز تا 16 خرداد ماه به مدت 9 روز با هم رقابت می‌کنند و در پایان 3 تیم برتر به همراه بهترین تیم آسیا جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را کسب می‌کنند.