ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لقب جالب فیفا برای پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سایت فیفا در گزارشی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد پرسپولیس تمجید کرد.

 سایت فیفا در گزارشی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت: روز گذشته غول‌های آسیا احساسات مختلفی را تجربه کردند.


در بخش‌هایی از این گزارش آمده است: پرسپولیس در گروه A عملکرد بی‌نقصش را با کسب دومین پیروزی متوالی مقابل بنیادکار ادامه داد. محمد نوری تک گل نیمه اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و غول‌های تهران نوار شکست‌ناپذیری ازبک‌ها را پاره کردند.

این گزارش در ادامه به مسابقات گروه‌های دیگر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
11 لقب باحال و جالب در دنیا فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب العجل فیفا به پرسپولیس و درخواست جالب قرمزها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ضرب العجل فیفا به پرسپولیس و درخواست جالب قرمزها

مسئولان سرخ پوشان پایتخت طی نامه ای که به فیفا زده اند اعلام کرده اند که تغییرات مدیریتی داشته اند و برای اینکه لایحه ای جدید در خصوص طلب ولاتکو بفرستند، به زمان بیشتری نیاز دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس نتایج ضعیفی در مسابقات لیگ کسب کرده و موجب نا امیدی هوادارنش شده است اما این تیم در زمینه شکایت بازیکنان سابقش به فیفا رقیبی در کشور ندارد.

ولاتکو بازیکنی است که در زمان مربیگری گل محمدی در پرسپولیس به عضویت این تیم در آمد اما حالا این بازیکن به خاطر 50 هزار دلار طلبی که داشته به فیفا شکایت کرده است.

مسئولان فیفا هم در واکنش به این شکایت، نامه ای به باشگاه پرسپولیس فرستاده اند و تا 25 شهریور برای پرداخت طلب این بازیکن مهلت داده اند اما مسئولان سرخ پوشان پایتخت طی نامه ای که به فیفا زده اند اعلام کرده اند که تغییرات مدیریتی داشته اند و برای اینکه لایحه ای جدید در این خصوص بفرستند به زمان بیشتری نیاز دارند.

معمولا در این مواقع فیفا با باشگاه ها همکاری می کند و احتمالا پرسپولیس فرصت 10- 15 روزه ای برای ارسال نامه جدید خواهد گرفت..
اخبار ورزشی - جام نیوز