ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لغو مزایده سرخابی ها برای دومین بار


امروز نیز برای دومین بار هیچ گونه پاکتی به دست سازمان خصوصی سازی نرسید و واگذاری سرخابی‌ها همانند سال های گذشته در سال 93 نیز ناکام ماند.

ایسنا: سید جعفر سبحانی مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی از لغو مزایده سرخابی‌ها خبر داد و گفت:‌ امروز نیز هیچ گونه پاکت پیشنهادی به دست سازمان خصوصی سازی نرسید و براین اساس مزایده استقلال و پرسپولیس برای دومین بار لغو شد.

وی افزود: با لغو برگزاری مزایده سرخابی‌ها هیات واگذاری روز سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه داده و شرایط جدید واگذاری را اعلام می کند.

مشاور سازمان خصوصی سازی در خصوص علت نبود متقاضی برای خرید این دو باشگاه گفت: مذاکرات زیادی نسبت به دوره قبل با سازمان انجام شد ولی پیشکسوتان انتظار دارند که این دو باشگاه به آن ها واگذار شود که این کار از لحاظ قانونی امکان پذیر نیست.به این ترتیب امروز پاکتی به سازمان خصوصی سازی نرسید و علیرغم این که امیدواری برای برگزاری مزایده وجود داشت این مزایده لغو شد.

وی پیش بینی کرد که در جلسه بعدی هیات واگذاری قیمت این دو باشگاه تغییری نکرده و تنها شرایط تسهیل شود.

به گفته سبحانی، برگزاری مجدد مزایده استقلال و پرسپولیس در صورت تصویب در هیات واگذاری در نیمه دوم فروردین سال آینده خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
سرخابی ها مشتری ندارند، مزایده لغو شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عابدینی به لغو مزایده چهارم واگذاری سرخابی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: در صورتی که صرفه و صلاح نظام جمهوری اسلامی در خصوصی‌سازی پرسپولیس دیده نشده باشد، حق‌مان را تا انتها پیگیری می‌کنیم.

 امیر عابدینی در مورد سرانجام خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: در حال حاضر ترجیح می‌دهم که صحبتی نکنم زیرا اطلاعاتم کامل نیست. باید تجزیه و تحلیل درستی از این مسئله داشته باشم و پس از آن صبحت‌هایم را بیان خواهم کرد.

وی ادامه داد: اگر صرفه و صلاح نظام جمهوری اسلامی در این باشد که خصوصی‌سازی صورت نگیرد مشکلی با این مسئله نداریم اما اگر صرفه و صلاح برخی از آقایان در این ماجرا دیده شود تا حق‌مان را به طور کامل پیگیری خواهیم کرد و حق‌مان را از طریق قانونی و مبادی ذی‌ربط پی خواهیم گرفت و به مردم هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

اخبار ورزشی - فارس