ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لغو جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال


جلسه فردا (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال لغو شد.

خبرگزاری تسنیم: جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که قرار بود فردا (یکشنبه) در ساختمان این باشگاه برگزار شود، به دلیل حضور نداشتن مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه لغو شد.

بهرام افشارزاده به دلیل انجام برخی کارهای اداری نمی‌تواند در جلسه شرکت کند و کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز همراه این تیم در اردوی ارمنستان حضور دارد.


ویدیو مرتبط :
‫حواشی جلسه هیات مدیره استقلال تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل لغو جلسه هیات مدیره استقلال مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که قرار بود دوشنبه (فردا ) برگزار شود، لغو شد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که اعلام شده بود در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال وضعیت گزینه‌های نهایی این باشگاه برای نیمکت فصل بعد مشخص خواهد شد، این جلسه لغو شد.

 بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به اینکه برنامه های ما برای انتخاب سرمربی هنوز کامل نیست و تیم علیرضا منصوریان نیز در فینال حذفی بازی دارد و او یکی از گزینه های ما است، این جلسه برگزار نمی شود.»
 
وی افزود: «هفته آینده جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شود و در این جلسه سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.»

 

 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز