ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لشگری به فینال نرسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لشگری به فینال نرسید

آزادکار وزن 84 کیلوگرم ایران مقابل شریف شریف‌اف قهرمان جهان در سال 2011 روی تشک رفت و در سه تایم باخت.

لشگری در تایم نخست یک بار خاک شد و امتیاز از دست داد. درادامه هر چقدر تلاش کرد نتوانست امتیاز بگیرد و وقت اول را واگذار کرد.

در وقت دوم شریف‌اف که وقت نخست را برده بود،‌باز هم در لحظات اول تلاش کرد تا زیرگیری کند، اما لشگری به او اجازه کار بیشتر نداد و در ادامه حریف را خاک کرد و امتیاز نخست را گرفت و پیش افتاد. در ادامه یک بار دیگر نیز به پاهاهای حریفش رسید و دو امیتاز گرفت و این تایم را به سود خود پایان داد.

در وفت سوم لشگری چند بار برای سر زیربغ تلاش کرد، اما با مقاومت شریف‌اف روبرو شد. یک بار لشگری به پاهای حریف رسید اما حریف او را به روی پل برد و دو امیتاز گرفت. در ادامه لشگری یک امتیاز گرفت اما کافی نبود و این بازی را باخت./ورزش3


ویدیو مرتبط :
پیروزی احسان لشگری برابر روسیه(فینال جام جهانی کشتی آزاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی به فینال پرتاب چکش نرسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

موسوی به فینال پرتاب چکش نرسید

دوومیدانی کار المپیکی ایران در رشته پرتاب چکش از رسیدن به فینال بازی‌های المپیک 2012 لندن بازماند.

کاوه موسوی با ثبت رکورد 72 متر و 70 سانتی متر در رقابت‌های مرحله مقدماتی پرتاب چکش از رسیدن به فینال دوازده نفره رقابت‌ها باز ماند.

موسوی که در بازی‌های آسیایی گوانگجو با کسب نشان نقره شگفتی‌ساز شده بود، در پرتاب نخست هشت متر زیر رکورد شخصی‌اش پرتاب کرد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

در پرتاب دوم 71 متر و 42 سانتی متر پرتاب کرد، اما عملکرد سایر پرتابگران آنقدر درخشان بود که موسوی باز هم شانسی برای فینالیست شدن نداشت.

چکش موسوی در بار سوم هم فقط 72 متر و 70 سانتی متر پرواز کرد تا پرتابگر ایران در این ماده در راه‌یابی به جمع دوازده فینالیست رقابت‌ها ناکام بماند.

رقابت‌های پرتاب چکش با حضور 41 پرتابگر در دو گروه اول و دوم برگزار شد. موسوی در گروه دوم قرار داشت و نتوانست رکورد شخصی‌اش (75 متر و 26 سانتی متر) را تکرار کند. رکورد جهان در این ماده 86 متر و 74 سانتی متر و رکورد المپیک 84 متر و 80 سانتی متر است.

در رقابت‌های المپیک هر پرتابگری که به رکورد 78 می‌رسید جواز حضور در فینال را به دست می‌آورد که با توجه به این که کمتر از 12 ورزشکار به این رکورد رسیدند، چند نفر با رکورد پایین‌تر راهی فینال شدند.

پیش از این نیک‌فر دیگر پرتابگر ایران در ماده پرتاب وزنه از راه‌یابی به فینال باز مانده بود./ورزش3