ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لزوم حضور داور بین‌المللی در تمرینات ...



 

 

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند

 

 

لزوم حضور داور بین‌المللی در تمرینات تیم‌های ملی كشتی.

 

خبرگزاری فارس: در آستانه مسابقات جهانی مسكو، لزوم حضورداور بین‌المللی در اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران دهه دوم شهریور ماه برای شركت در مسابقات جهانی 2010 راهی مسكو خواهند شد.

 

با توجه به برگزاری رقابت‌های امسال در روسیه و همچنین ناآشنایی برخی از كشتی‌گیران با قوانین روز دنیا كه ممكن است در حین رقابت‌ها برای آنها و تیم مشكل‌ساز شود، لزوم حضور داوری بین‌المللی در اردوهای تیم‌ ملی بیش از پیش از احساس می‌شود.

 

به نظر می‌رسد درخواست از كمیته داوران برای اعزام نماینده به خانه كشتی و آموزش و تكرار آخرین قوانین تصویب‌شده فیلا، نیز در برنامه‌های این‌ روزهای كادر فنی تیم‌های ملی باشد.

 

اكبر طهماسبی رئیس كمیته داوران و بهمن طالبی 2 داور درجه المپیكی كشتی ایران به شمار می‌روند كه اجازه قضاوت در مسابقات جهانی مسكو را نیز دارند.


ویدیو مرتبط :
لزوم حضور فیزیکی دانشجویان در مسائل عمومی کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرنگاران از حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران منع شدند



 

 

 

خبرنگاران از حضور در محل انجام تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای جهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری منع شدند.

فوتبال 3 - سایت باشگاه استقلال تهران : تمرین این تیم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد.

این امر بنا به درخواست کادرفنی تیم استقلال پیش از برگزاری دیدار مقابل تیم سایپا و با توجه به عرف موجود در میان تیم‌های حرفه‌ای صورت گرفته است تا بازیکنان بتوانند تاکتیک های مورد نظر مربیان را مرور کنند 

دیدار تیم های استقلال تهران و سایپا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه 26 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته هشتم لیگ برتر ایران با 13 امتیاز پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مکان سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد...../تحلیل:عصرایران