ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لخویا قهرمان جام امیر قطر شد


تیم فوتبال لخویا در فینال جام امیر قطر مقابل یاران پورعلی گنجی و ژاوی به برتری رسید و قهرمان شد.

خبرگزاری فارس: در فینال پیکارهای امیر قطر تیم‌های فوتبال لخویا و السد به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی در نتیجه دو بر دو به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی این تیم لخویا بود که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود.

در السد پورعلی گنجی بازیکن ایرانی و ژاوی بازیکن سابق بارسلونا حضور داشتند اما نتوانستند مانع برد تیم‌شان شوند.

ژاوی یکی از ضربات پنالتی السد را گل کرد.


ویدیو مرتبط :
فرانسه قهرمان جام جهانی هندبال 2015 قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیدهای ایران قهرمان جام صداقت قطر شدند


تیم ملی امید ایران با برتری برابر ترکیه قهرمان تورنمنت چهار جانبه ی قطر شد.

ایسنا: تیم ملی امید ایران با برتری برابر ترکیه قهرمان تورنمنت چهار جانبه ی قطر شد.

تیم ملی ایران با برتری سه بر دو برابر قطر توانست به عنوان قهرمانی تورنمنت چهار جانبه ی قطر برسد.

در ابتدای این دیدار ترکیه با گل دقیقه سوم پیش افتاد ولی بازیکنان ملی پوش ایران به سرعت عقب ماندگی را جبران کرده و در دقیقه 5 این دیدار گل تساوی را به ثمر رساندند. این گل توسط پیام صادقیان به ثمر رسید. در ادامه بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد ولی بازهم امیدهای ایران بودند که با گل دقیقه 26 پیام صادقیان، حساب کار را دو بر یک به سود ایران کردند.

در نیمه دوم این دیدار با به ثمر رساندن گل سوم از سوی محسن مسلمان در دقیقه 74 ، حساب کار سه بر یک به سود تیم ملی امید ایران شد ولی این پایان کار نبود و سیمسک در دقیقه 85 توانست با یک گل برای ترکیه حساب کار را سه بر دو کند تا ترک ها ادامه بازی را با امیدواری بیشتری دنبال کنند اما امیدواری آنها بی نتیجه باقی ماند تا تیم ایران با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز با رسیدن به قهرمانی، جایزه 50 هزار دلاری این مسابقات را هم از آن خود کند.

در تورنمنت چهارجانبه ی قطر، تیم های قطر، ترکیه و مراکش حضور داشتند که این مسابقات با قهرمانی امیدهای ایران به پایان رسید.