ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لبنان در غیاب 7 بازیکن به مصاف ایران می‌رود/ "بوکر" تیمش را دگرگون می‌کند



اخبار ورزشی,مقدماتی جام جهانی

سایت ورزش لبنان خبر داد؛

لبنان در غیاب 7 بازیکن به مصاف ایران می‌رود/ "بوکر" تیمش را دگرگون می‌کند

تیم ملی فوتبال لبنان در حالی به مصاف ایران می‌رود که 7 بازیکن خود را به دلایل مختلف همراه ندارد و شانسی هم برای صعود به جام جهانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت ورزش لبنان در گزارشی به وضعیت وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور پیش از رویارویی با تیم ملی ایران اشاره کرد که در آن آمده است: تیم ملی فوتبال لبنان در حالی روز شنبه به تهران سفر کرد تا خود را آماده دیدار سه‌شنبه شب برابر ایران کند که 7 بازیکن خود را به دلایل مختلف به همراه نخواهد داشت. تئو بوکر، سرمربی آلمانی این تیم که در دیدار قبل تا یک قدمی شکست کره‌جنوبی پیش رفته بود، اکنون در آستانه بازی با ایران دست خود را بسته‌تر از همیشه می‌بیند.

لبنان در 7 دیدار گذشته خود تنها 5 امتیاز کسب کرده که 3 امتیاز آن به برتری شگفت‌آور آنها در مسابقه رفت برابر ایران بازی می‌گردد. این تیم همچنین در دیدارهای خانگی برابر تیم‌های کره‌جنوبی و ازبکستان دو امتیاز به دست آورد و در همه بازی‌های خارج از خانه شکست خورد تا شانسی برای صعود به جام جهانی نداشته باشد.

تئو بوکر، سرمربی آلمانی تیم ملی لبنان برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل ایران 7 بازیکن خود را در اختیار ندارد و با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. یوسف محمد، عباس عطوی، محمد حیدر، اسماعیل ولید، نجاران بلال، حمام و امیر خان بازیکنانی هستند که به دلایل مصدومیت و محرومیت برابر ایران حضور ندارند به همین خاطر سرمربی لبنانی‌ها تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان خواهد فرستاد.

در فهرست 18 نفره تیم ملی لبنان برای دیدار با ایران البته نام چند بازیکن لژیونر هم به چشم می‌آید. عباس حسن، یکی از دروازه‌بان‌های این تیم در فوتبال باشگاهی سوئد حضور دارد. نادر مطر، هافبک لبنانی‌ها نیز در اسپانیا مشغول بازی است و حسن مطوک مهاجم این تیم نیز یکی از بازیکنان خارجی فوتبال باشگاهی امارات محسوب می‌شود.

تئو بوکر برای دیدار با ایران 18 بازیکن را به شرح زیر با خود به تهران آورده است:

* دروازه‌بان‌ها: عباس حسن، لری محنا، و مهدی خلیل.

*مدافعان: معتز بلا جنیدی، نور منصور، محمد زین میلر، حسین اوادا، محمد حمود و حسن دهیر.

* هافبک‌ها: عباس آتوی، نادر مطر، محمد آتوی، محمد شماس و حمزه ایمنی.

* مهاجمان: حسن مطوک، حسن شعیتو، فایز شمسین و محمود سی جیک.

مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود



 

 

 

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود

 

روزنامه امارات الیوم چاپ امارات متحده عربی روز چهارشنبه با اشاره به بازی بعداز ظهر امروز تیم امارات و ایران نوشت: امارت به امید شانس و اتفاقات غیر منتظره به مصاف ایران می رود.

امارات الیوم در مطلبی با عنوان '' چیزی که ما از ایران می خواهیم '' افزود: در مصاف با تیم ایران، فرصت کم و حساسی برایمان باقی مانده است.

به نوشته این روزنامه، موضوع اکنون فراتر و مهم تر از اشتباه یک بازیکن و در نتیجه از دست رفتن فرصت صعود به مرحله بعد یا اختلاف با بازیکن دیگر و یا ضعف خط حمله تیم امارات است بلکه باید برای بازیکنان تمرکز لازم را فراهم کرد تا بتوانند با تمام توان در مقابل ایران که از قدرت بدنی بالا و روحیه خوبی برخوردارند، بازی کنند.

این روزنامه اماراتی با اشاره به اینکه امارات امیدوار است در بازی امروز پیروز شود افزود: تیم امارات تا کنون بدشانسی آورده و اکنون سرنوشت صعود آن به مرحله بعد در دست سایر بازی هاست و فقط شانس و یا اتفاق غیر منتظره است که می تواند به آن کمک کند.