ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لاوتزی بر سر دوراهی اینتر و چلسی


مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن در دوراهی پیوستن به اینتر و چلسی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن در دوراهی پیوستن به اینتر و چلسی قرار گرفته است.

به گزارش یورو اسپورت، اسکوئل لاوتزی مهاجم آرژانتینی که در حضور افرادی چون دی ماریا، زلاتان و کاوانی فرصت زیادی برای بازی کردن به او نرسیده است در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

سران دو باشگاه چلسی و اینتر درصدد به خدمت گرفتن لاوتزی هستند و خواهان به خدمت گرفتن او شدند.

هنوز مشخص نشده که لاوتزی چه تصمیم می‌گیرد و به کدام تیم خواهد رفت اما به نظر می‌رسد شانس تیم لندنی بیشتر از اینتر باشد چرا که فالکائو و رمی اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
بر سر دوراهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بر سر دوراهی موندم...!



 

 

 

بر سر دوراهی موندم.

 

دوراهی‌ها مانند مسأله می‌مانند و از آن‌جایی که مسائل‌ را بر روی کاغذ حل‌می‌کنند، مسائل ذهنی ‌را هم باید بر روی کاغذ نوشت. پس ...

 

شاید این، یکی از دردناک‌ترین و سخت‌ترین کلماتی باشد که هر انسانی در زندگی به زبان می‌آورد. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی با چنین پدیده‌ای روبه‌رو می‌شویم.

 

اول از همه باید درنظر داشته باشیم که سر دوراهی ماندن، نشانه‌ی ضعف و ناتوانی ما در کنترل مسیر زندگی نیست؛ این یک مسأله‌ی عادی‌ست که تمام انسان‌ها با آن مواجه‌شده‌اند اما مسأله‌ی مهم، این است که با این قضیه چطور برخورد کنیم؟

 

3راه وجود دارد :

 

1) عقب‌نشینی و پشیمانی از ورود به این راه (معمولاً انسان‌های درون‌گرا)

 

2) شیرجه در یک ‌راه بدون تفکر و تدبیر (معمولاً انسان‌های برون‌گرا)

 

3) مسیر تعادل و آرامش، یعنی انسان خودش را توانمند و فهیم در انتخاب مسیرِ درست بداند و با حفظ آرامش، به حل‌کردن مسأله بپردازد.

 

دوراهی‌ها مانند مسأله می‌مانند و از آن‌جایی که مسائل‌ را بر روی کاغذ حل‌می‌کنند، مسائل ذهنی ‌را هم باید بر روی کاغذ نوشت. پس هروقت گرفتار دوراهی و تضاد شدید، به خودتان فرصت تفکر بدهید. یک جای خلوت و آرام بنشینید. چند نفس عمیق بکشید و از خالق ذهن، راه درست ‌را طلب کنید. چند کاغذ سفید بردارید و شروع کنید به تبدیل‌کردن افکار انتزاعی به افکاری که صورت عینی دارند و بر روی کاغذ دیده می‌شوند.

 

باید تمام افکارتان‌ را بنویسید؛ وگرنه به عمق افکار اصلی‌تان نمی‌رسید. این‌کار را حتماً در یک فضای مطمئن انجام دهید تا ترسِ متوجه‌شدن دیگران از افکارتان، مانع ورود آن‌ها به ذهن‌تان نشود.

 

آن‌قدر بنویسید تا به یک ‌نتیجه‌ی ثابت برسید. البته ممکن‌است این‌کار مدت‌ها طول بکشد اما نگران نباشید چون این‌کار، آن‌قدر لذت‌بخش و جذاب است که در این‌راه به یک انسان پرتلاش و علاقه‌مند تبدیل می‌شوید.

پس بنویسید تا لذت ببرید.