ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لام: 2018 از فوتبال خداحافظی می‌کنم


کاپیتان بایرن مونیخ تاکید کرد برای کناره‌گیری از فوتبال خللی در تصمیمش وارد نخواهد شد.

ورزش سه: کاپیتان بایرن مونیخ تاکید کرد برای کناره‌گیری از فوتبال خللی در تصمیمش وارد نخواهد شد.

فیلیپ لام در گفتگو با "بیلد اشپورت" اظهار داشت:" برای من روشن است که 2018 پایان کارم خواهم بود. آن موقع من 34 ساله شده‌ام و چه خوب می‌شود که خودم را برای آن تاریخ آماده کنم. درمورد خداحافظی از تیم ملی هم مدت‌ها فکرهایم را کرده و آمادگی‌اش را در خودم ایجاد کرده بودم؛ از همین رو تا امروز صددرصد روی تصمیمم ایستاده‌ام و پشیمان نیستم.

قصد دارم تا آخر به بایرن مونیخ وفادار بمانم زیرا از سال 1995 عضو این باشگاه هستم و هر چه دارم به باواریایی‌ها مدیونم."

او با تاکید بر اینکه قصد ندارد به مربیگری روی آورد، افزود اما چنانچه بعد از خداحافظی تیم ملی آلمان به وجودش نیاز داشته باشد ممکن است با آنها همکاری کند.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی کاپیتان فیلیپ لام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاناوارو: می‌خواهم با فوتبال خداحافظی كنم



 

 

كاناوارو: می‌خواهم درامارات با فوتبال خداحافظی كنم

 

واگذاری بازوبند كاپیتانی الاهلی به كاپیتان ایتالیا

كاناوارو: می‌خواهم در امارات با فوتبال خداحافظی كنم

كاپیتان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2010 پس از دریافت بازوبند كاپیتانی الاهلی گفت: می‌خواهم اینجا از فوتبال خداحافظی كنم.

فابیو كاناوارو روز گذشته به عنوان كاپیتان آینده الاهلی امارات برای اولین بار در جلسه مطبوعاتی حاضر شد.

وی درباره نقشی كه در آینده خواهد داشت گفت: من همه تجربه ام را به دبی می آورم. می خواهم به بازیكنان جوان تر كمك كنم و امیدوارم آنها به این طریق كمك شوند. شاید آنها از همین راه بتوانند به بازیكنان خوبی در آینده تبدیل شوند.

الاهلی امارات قبل از آغاز جام جهانی 2010 با فابیو كاناوارو كایپتان تیم ملی ایتالیا قرارداد 2 ساله بست و او از یك ماه دیگر و با شروع بازی های فصل لیگ امارات در این باشگاه بازی خواهد كرد.

كاناوارو تاكید كرد: برای من الاهلی انتخاب آسانی بود. می خواهم فوتبالم را اینجا تمام كنم. برای 20 سال در سری آ و لالیگا بازی كرده ام و فكر می كنم لیگ امارات تجربه تازه ای برای من خواهد بود.

كاناوارو كه 135 بار برای ایتالیا به میدان رفته تنها مدافعی است كه توانسته بازیكن برتر سال فیفا شود.

فابیو كاناوارو فوتبالیست نام‌آور ایتالیایی متولد شهر ناپل در سال1973 است. او بازیكن یوونتوس بود و كاپیتانی تیم ملی ایتالیا را در جام جهانی 2006 و 2010 بر عهده داشت.

كاناوراو بازی خود را از ناپولی آغاز كرد. او اولین بازی باشگاهی اش را مقابل تیم یوونتوس در تاریخ 7 مارچ 1993 انجام داد. تیم‌های بعدی او به‌ترتیب پارما، اینتر میلان و رئال مادرید بوده‌اند.

كاناوارو قرار است با شماره 3 برای الاهلی به میدان بیاید.

در باشگاه الاهلی بازیكنان ایرانی مانند حسن نظری، حسن روشن، علی كریمی، فرهاد مجیدی، جواد كاظمیان و میلاد میداوودی بازی كرده اند.