ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لام: با كمك فان‌خال از بحران خارج می‌شویم



 

 

لام: با كمك فان‌خال از بحران خارج می‌شویم

 

به باور مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ سرمربی هلندی تیم قادر به رفع بحران فصل جاری است.

فیلیپ لام گفت: باور دارم با لویی فان‌خال از وضعیت کنونی می‌توان خارج شد و همانند فصل گذشته در ادامه عالی کرد. من نمی‌توانم تصور کنم که مربی غیر از او اگر اینجا بود، بهتر نتیجه می‌گرفت. امسال اگر تا این لحظه در حدی که باید نتیجه می گرفتیم، عمل نکرده‌ایم، ربطی به مسائلی غیر از مربیگری او دارد.

این بازیکن 26 ساله ادامه داد ‌: شمار زیاد بازیکنان تیم که در جام‌جهانی حضور داشتند، مصدومان پرتعداد و بدشانسی در نتیجه‌گیری باعث شده الان در صدر جدول نباشیم.

لام که در رقابت‌های جام‌جهانی 2010 در نقش کاپیتان، فرماندهی یارانش را برعهده داشت، تصریح کرد:‌ هنوز فصل به نیمه راه نرسیده است. تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که می‌توانند به سود ما شکل گیرند.

تیم بایرن تحت رهبری لویی فان‌خال اکنون با 26 امتیاز در رده ششم جدول است. این مربی 59 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون ملی هلند، بارسلونا اسپانیا و... را دارد، تابستان گذشته به مونیخ آمد و زمام باورایی‌ها را برعهده گرفت. تحت رهبری فان‌خال سرخ‌پوشان فصل قبل صاحب دو جام بوندس‌لیگا و حذفی شدند.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چك: با آنچلوتی از بحران خارج می‌شویم



 

 

چك: با آنچلوتی از بحران خارج می‌شویم

 

تجربه به قدر کافی وجود دارد

چك: با آنچلوتی از بحران خارج می‌شویم

به باور دروازه‌بان تیم فوتبال چلسی، در هفته‌های آینده امکان بازگشت به صدر جدول با تلاش‌ سرمربی ممکن خواهد شد.

پیتر چک گفت: در شرایطی که در اوج بودیم، اکنون از صدر جدول فاصله گرفته‌ایم که البته در استامفوردبریج، هیچکس از وضعیت پیش‌آمده برای تیم خرسند نیست.

این بازیکن 29 ساله با این جملات به یک عضو تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر ناخرسندی از افت چند هفته گذشته یارانش را نمایان کرد. او اظهار داشت: با این وجود، به آینده خوشبینم چون بازیکنان با تجربه و توانمندی در اختیار داریم. از مربی مطرحی برخورداریم که کوهی از تجربه دارد. او سال‌‌ها با آ.ث میلان کار کرده و می داند چگونه تیمش را از بحران خارج کند.

یاران این دروازه‌بان اهل جمهوری چک که تا چندی قبل صدرنشین بودند، اکنون پس از منچستر یونایتد، آرسنال و منچستر سیتی با 31 امتیاز در پله چهارم جدول قرار دارند.