ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لالیگاعامل قهرمانی تیم اسپانیا درجام جهانی



 

لالیگاعامل قهرمانی تیم اسپانیا درجام جهانی بود

نكونام: لالیگا عامل قهرمانی تیم اسپانیا در جام جهانی بود

مادرید - هافبك ایرانی تیم اوساسونا، قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2010 را مرهون برگزاری با قدرت و منظم لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا ) عنوان كرد.

'جواد نكونام' كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا در این باره تاكید كرد: بازیكنان اسپانیایی دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید از بهترین بازیكنان جهان هستند و این موضوع به اضافه برگزاری منظم یكی از بهترین لیگ های دنیا، قهرمانی این كشور در جام جهانی آفریقای جنوبی را رقم زد.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم اوساسونا در فصل جدید فوتبال اسپانیا كه از شنبه شب آغاز شد، اظهار امیدواری كرد كه این تیم نتایج خوبی كسب كند.

نكونام ادامه داد: اوساسونا در فصل جدید چندین بازیكن جدید كه در پست های مختلف بازی می كنند را خریداری كرده و انتظار می رود این تیم مسابقات این فصل را با قدرت بیشتری شروع و نتایج خوبی هم كسب كند.

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین در مورد وضعیت خود و مسعود شجاعی دیگر بازیكن ایرانی حاضر در تیم اوساسونا و علاقه مندی مسئولان این باشگاه برای تداوم حضور دراین تیم گفت: مسئولان باشگاه اوساسونا از ما راضی هستند و ما امیدواریم بتوانیم انتظارات آنها را برآورده كرده و به دوران بازیگری خود در این باشگاه ادامه دهیم.

نكونام در خصوص انتقال 'سزار آزپیلیكوئتا' پیستون راست تیم فوتبال باشگاه اوساسونا به باشگاه مارسی فرانسه نیز اظهار داشت: آزپیلیكوئتا بازیكن بسیار خوب و موثری برای باشگاه اوساسونا بود و انتظار می رود بازیكنی كه در پست وی در اوساسونا به خدمت گرفته می شود، بتواند درحد و اندازاه های او ظاهر شود.


ویدیو مرتبط :
قهرمانی تیم فوتبال ساحل درجام پروازفروردین -اردیبهشت 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.