ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لادروپ: انتقاممان را از پرسپولیس گرفتیم


سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویا با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر پرسپولیس تأکید کرد تیم او توانست شکست بازی رفت را مقابل نماینده ایران جبران کند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال لخویای قطر در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در هفته پنجم این رقابت‌ها شب گذشته (چهارشنبه) موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد و صدرنشین گروه شود.

میشل لادروپ پس از پیروزی شاگردانش مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه فوق‌العاده‌ای بود چون توانستیم با مدیریت بازی انتقام شکست بازی رفت را از پرسپولیسی‌ها بگیریم. برای پیروزی در این بازی عزم راسخی داشتیم و برای رسیدن به این هدف‌مان، حریف‌ خود را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

سرمربی پیشین سوانزی عنوان کرد: در این بازی خیلی دیر به گل رسیدیم ولی مهم کسب این پیروزی بزرگ بود. بر این باورم که حالا به صعود از این گروه خیلی نزدیک‌تر شده‌ایم و امیدوارم با همین روحیه و با همین جدیت به کارمان ادامه دهیم و به اهداف‌مان برسیم.

در حال حاضر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، لخویا با 10 امتیاز صدرنشین و پرسپولیس با 9 امتیاز در مکان دوم است. تیم‌های النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان هم به ترتیب با 8 و یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه هستند.


ویدیو مرتبط :
مایکل لادروپ در یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنان راضی‌ام/ویسی: بعد از استقلال ما از پرسپولیس مساوی گرفتیم



لیگ برتر فوتبال

سریعترین نشست خبری لیگ برتر فوتبال
دایی: از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنان راضی‌ام/از حریف سر بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کوتاه‌ترین نشست خبری تاریخ لیگ برتر فوتبال نظرات خود را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم بازی در نیمه اول و دوم دست ما بود و برتر از حریف بودیم. ما کلا در یک نیمه بازی کردیم و آنها با سیستم دفاعی و فشرده به خواسته خود رسیدند.

وی افزود: با وجود موقعیت های زیاد می توانستیم ببریم ولی من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم اما از نتیجه راضی نیستم و باید برای دور بعدی خود را آماده کنیم.


مانع پیشرفت میداودی و مبعلی نمی‌شویم
ویسی: بعد از استقلال ما از پرسپولیس مساوی گرفتیم/نباید داور را مقصر بدانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از استقلال تهران تیم ما از پرسپولیس مساوی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم. می دانستیم پرسپولیس با بردن در این بازی قهرمان نیم فصل می شود. تماشاگران فوتبال زیبایی دیدند و هنگامی که توپ زیر پای بازیکنان بود ضد حملات خطرناکی ایجاد کردیم ولی خوشحال هم بودیم که مساوی بزرگی از پرسپولیس با آن همه بازیکن بزرگ و تماشاگرانش گرفتیم. ما تنها تیمی هستیم که بعد از استقلال تهران از پرسپولیس مساوی گرفتیم و اجازه ندادیم قهرمان نیم فصل مشخص شود.

وی در خصوص داوری گفت: داوری خوب بود و اگر قرار باشد ببازم و داور را مقصر بدانم کار درستی نیست. همه باید اجازه دهیم تا داوران کار خود را انجام دهند.

ویسی در مورد میداودی و مبعلی گفت: مانع پیشرفت کسی نمی شویم ولی هنوز صحبتی با ما نشده و اگر قرار باشد با باشگاه صحبتی صورت بگیرد و خواهان جذب آنها شوند ما مشکلی برای این موضوع نداریم.
/فارس